Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4814 článků.

icon Jak zvolit styl vedení (1/2): Dva základní typy leadershipu

25.1.2018 

Většina kvalifikované práce probíhá v týmu. Práce v týmu však může být obtížná. Někteří kolegové se mohou jen vézt, tedy nevynakládat moc úsilí, a přesto se podílet na výsledcích společné práce,…

icon Studie: Postavení mužů a žen ve světě 2017

24.1.2018 

V období posledních 11 let, kdy Světové ekonomické fórum (World Economic Forum) měří rozdíly mezi muži a ženami na světě, došlo jen k mírnému posunu směrem ke zrovnoprávnění. V roce 2017 byl navíc…

icon Blended learning aneb jak propojit e-learning a skutečného lektora

22.1.2018 

V dnešní době stále více firem organizuje pro zaměstnance jazykové vzdělávání. V praxi se však často setkáváme s problémy, které trápí většinu zaměstnavatelů, jako např. že: 1. Zaměstnanci-studenti…

icon Nošovická automobilka otevřela zdravotní centrum pro zaměstnance

22.1.2018 

Zaměstnanci automobilky Hyundai (HMMC) v Nošovicích mohou od 15. ledna 2018 využívat bezplatných služeb nového zdravotního centra, které bylo vybudováno přímo v areálu firmy. Cílem služeb zdravotního…

icon Skutečná motivace a sebekoučink

19.1.2018 

Vím, že následující článek může být pro dost lidí náročný na přečtení. Na druhou stranu věřím, že podstatně více lidí bude motivovat a inspirovat. Sám působím jako kouč a lektor a vím, že pro lidi, se…

Článek v rámci předplatného Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra

18.1.2018 

Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými způsoby. Vedle čistě kvantitativních parametrů, jako je délka hovoru nebo počet opakovaných volání, existují i kvalitativní pohledy…

icon Nejčastější mýty o řízení projektů

18.1.2018 

To, že má někdo napsáno na vizitce Project Manager, zdaleka neznamená, že vede nějaký projekt. Vypadá to zkrátka lépe než „asistentka“ a často i lépe než „konzultant“. I když však dotyčný skutečně má…

icon Dobrý brand se přizpůsobuje zákazníkům

17.1.2018 

Věrnost značce už dnes zdaleka není samozřejmost. Pokud si chcete udržet zákazníky, potřebujete se neustále zlepšovat a měnit. Díky digitalizaci dokážete provádět rychlá vyhodnocení a včas…

icon Síla kruhu v procesu firemních změn

17.1.2018 

Chci se s vámi podělit o reálnou zkušenost z facilitovaných workshopů spokojenosti, kterou jsem vedla pro našeho významného klienta. Sérii workshopů předcházelo dotazníkové šetření, které přineslo…

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

15.1.2018 

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se tedy samozřejmě i prodejních profesí, pracovníků v call centrech a dalších složkách zákaznického…

icon Jak skončila Nokia (2/2): I lídru trhu může dojít dech

10.1.2018 

V předchozím článku jsme viděli, jak se objevila úspěšná společnost Nokia. Nyní se podíváme, jak jí chtěl generální ředitel chtěl navrátit hbitost a podnikavost, což byly charakteristiky, které se…

icon Česká firemní auta roku 2017

9.1.2018 

V závěru roku 2017 proběhl slavnostní večer s vyhlášením výsledků 10. ročníku ALD Automotive Fleet Awards, jejichž součástí je také volba Firemního auta roku.

icon Jak si uchovat mentální zdraví a šetřit čas? Učte se cizí jazyky online

8.1.2018 

Věděli jste, že znalost dalšího cizího jazyka: posiluje kognitivní funkci mozku? může oddálit příznaky demence ve vyšším věku? zlepšuje sluch?

icon Jak skončila Nokia (1/2): Ukázkový lídr trhu

8.1.2018 

Netrvalo to ani 10 let a společnost Nokia se stala tahounem revoluce ve sféře mobilních telefonů s podílem na trhu přes 40 %. Nakonec divizi věnující se mobilním telefonům odkoupil v roce 2013…

icon Nejčtenější články na Management News v roce 2017

5.1.2018 

Čeští manažeři se v uplynulém roce nejvíce zajímali o rozvoj zaměstnanců i sebe samých a o vliv technologického vývoje na moderní pracoviště. Stejně jako v loňském roce je zaujal také seriál odborných…

Výpis 14561470 z celkem 4814