Krizová intervence jako nástroj manažerské i kolegiální podpory
Krizová intervence je poskytnutí akutního psychického ošetření ve stavu krize. Míněno psychické krize.
Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4764 článků.
Krizová intervence je poskytnutí akutního psychického ošetření ve stavu krize. Míněno psychické krize.
Ve své advokátní praxi se častokrát setkáváme se situací, kdy zaměstnanec má u zaměstnavatele uzavřenou pracovní smlouvu a vedle této pracovní smlouvy má navíc uzavřenou i dohodu o provedení práce,…
Všem milovníkům a podporovatelům koučování, jak na straně koučů, tak na straně HR, je určeno 2. Mezinárodní fórum ICF ČR - Tvorba a rozvoj koučovací kultury. Pozvání přijaly i dvě zkušené koučky,…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč je pro projekt důležitý sponzor zastupující výkonné vedení firmy. Nyní se podívejme, jak zajistit, aby se vám jako projektovému manažerovi této podpory…
Většina zaměstnanců již dnes nepočítá s tím, že budou celý život pracovat v jednom sektoru. Za nezbytné je proto mezi zaměstnanci považováno celoživotní učení. 86 % zaměstnanců z celého světa uvádí,…
V roce 2016 pracovalo na směny 1,2 milionu Čechů, což představuje 29 % všech zaměstnanců ve věku 15–64 let. Jedná se o pátý nejvyšší podíl práce na směny v rámci Evropské unie. V úrovni směnnosti jsou…
Ačkoliv v České republice platí zákon 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů už 17 let, teprve nová norma GDPR (neboli Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679) platná od 25. května 2018 budí…
V polovině minulého roku koupila společnost Microsoft profesní sociální síť LinkedIn za 26 miliard dolarů. Od té doby se vedou diskuse, zda dokáže tuto svou největší akvizici obchodně využít.…
S růstem se setkáváme na každém kroku. S růstem ekonomiky, firem, obratů, počtu zaměstnanců, zisků, prostě se daří dobře. Růst s sebou však přináší i mnoho otazníků. Pro některé firmy je růst…
Když vedete virtuální poradu nebo webinář, je efektivní řízení času váš zásadní cíl. Nesnažte se pokrýt všechno, co by bylo možné pokrýt, a říct vše, co je možné říct. Místo toho se zaměřte pouze na…
Měníte místo a chcete na nové kolegy udělat ten nejlepší dojem? Nebo jste naopak v jedné firmě už řadu let a pracovní vztahy trochu skřípou? Rady, jak pomoci dobrým vztahům na pracovišti, připravila…
Ve světě HR se pohybuje už zhruba 15 let. V minulosti pracoval ve společnostech Metrostav a. s. a Siemens jako specialista, respektive manažer, pro oblast odměňování a benefitů. Následně působil i…
Soft skills neboli měkké dovednosti, mezi které patří komunikace, vytváření vztahů, leadership nebo strategické uvažování, jsou velmi důležité pro výkon práce a spolupráci s kolegy. Měření těchto…
Nabídli vám povýšení do manažerské funkce nebo sami uvažujete o kariéře manažera? Pak je na místě otázka, zda máte předpoklady pro roli lídra. Když se zeptáte kolegů či blízkých, nemusíte se dozvědět…
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi předložíte, tím větší je pravděpodobnost, že si nevybere ani jednu. V psychologii se tento fenomén nazývá paradox volby možnost…