Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Veden" bylo nalezeno 4764 článků.

Článek v rámci předplatného Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra

18.1.2018 

Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými způsoby. Vedle čistě kvantitativních parametrů, jako je délka hovoru nebo počet opakovaných volání, existují i kvalitativní pohledy…

icon Nejčastější mýty o řízení projektů

18.1.2018 

To, že má někdo napsáno na vizitce Project Manager, zdaleka neznamená, že vede nějaký projekt. Vypadá to zkrátka lépe než „asistentka“ a často i lépe než „konzultant“. I když však dotyčný skutečně má…

icon Síla kruhu v procesu firemních změn

17.1.2018 

Chci se s vámi podělit o reálnou zkušenost z facilitovaných workshopů spokojenosti, kterou jsem vedla pro našeho významného klienta. Sérii workshopů předcházelo dotazníkové šetření, které přineslo…

icon Dobrý brand se přizpůsobuje zákazníkům

17.1.2018 

Věrnost značce už dnes zdaleka není samozřejmost. Pokud si chcete udržet zákazníky, potřebujete se neustále zlepšovat a měnit. Díky digitalizaci dokážete provádět rychlá vyhodnocení a včas…

Článek v rámci předplatného Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

15.1.2018 

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se tedy samozřejmě i prodejních profesí, pracovníků v call centrech a dalších složkách zákaznického…

icon Jak skončila Nokia (2/2): I lídru trhu může dojít dech

10.1.2018 

V předchozím článku jsme viděli, jak se objevila úspěšná společnost Nokia. Nyní se podíváme, jak jí chtěl generální ředitel chtěl navrátit hbitost a podnikavost, což byly charakteristiky, které se…

icon Česká firemní auta roku 2017

9.1.2018 

V závěru roku 2017 proběhl slavnostní večer s vyhlášením výsledků 10. ročníku ALD Automotive Fleet Awards, jejichž součástí je také volba Firemního auta roku.

icon Jak skončila Nokia (1/2): Ukázkový lídr trhu

8.1.2018 

Netrvalo to ani 10 let a společnost Nokia se stala tahounem revoluce ve sféře mobilních telefonů s podílem na trhu přes 40 %. Nakonec divizi věnující se mobilním telefonům odkoupil v roce 2013…

icon Jak si uchovat mentální zdraví a šetřit čas? Učte se cizí jazyky online

8.1.2018 

Věděli jste, že znalost dalšího cizího jazyka: posiluje kognitivní funkci mozku? může oddálit příznaky demence ve vyšším věku? zlepšuje sluch?

icon Nejčtenější články na Management News v roce 2017

5.1.2018 

Čeští manažeři se v uplynulém roce nejvíce zajímali o rozvoj zaměstnanců i sebe samých a o vliv technologického vývoje na moderní pracoviště. Stejně jako v loňském roce je zaujal také seriál odborných…

icon Nejčtenější články na HR News v roce 2017

5.1.2018 

Personální legislativa, nábor a motivace zaměstnanců. To jsou témata, která nejvíce zajímala čtenáře serveru www.hrnews.cz v uplynulém roce 2017.

icon Jindřich Fremuth, nový generální ředitel O2 ČR

27.12.2017 

Společnost O2 v České republice povede od 1. 1. 2018 Jindřich Fremuth. Na pozici generálního ředitele a v představenstvu střídá po čtyřech letech Tomáše Budníka. Vedení O2 se ujímá po více než čtyřech…

icon Jak získat nadprůměrné charisma

21.12.2017 

Charismatičtí lidé vyzařují sebedůvěru a sebevědomým lidem jsou ostatní ochotni důvěřovat. Překvapivě se ukazuje, že sebevědomí je pro vytváření důvěry důležitější než vaše úspěchy v minulosti.

icon Průzkum: Pětina Čechů si hledá novou práci

20.12.2017 

V uplynulém půlroce změnilo práci 15 % Čechů. Nejčastěji to byli zaměstnanci z oblasti zemědělství a lesnictví a v sektoru služeb z oborů hotelnictví a stravování. Zhruba pětina Čechů si aktuálně…

Článek v rámci předplatného Pravidla online chatu se zákazníky

18.12.2017 

Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více klientů žádá možnost jednat s pracovníky zákaznického servisu přes chat. A stejně tak tuto možnost nabízí čím dál tím víc…

Výpis 14111425 z celkem 4764