Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

Článek v rámci předplatného Důvěryhodnost prodává

11.12.2006 

Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které se jim snaží prodat téměř cokoli. Výsledkem toho je, že chtějí ze svých schránek vyfiltrovat co nejvíce těchto zpráv. Pokud…

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

8.12.2006 

Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních trendů namaloobchodním trhu v oblasti rychloobrátkového zboží.Pro spotřebitelské trendy je charakteristická dynamika. Stále…

Článek v rámci předplatného Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.

7.12.2006 

Asociace POPAI Central Europe upořádala v říjnu přednášku o současném vývoji maloobchodního trhu v oblasti rychloobrátkového zboží. Článek na jejím základě shrnuje aktuální trendy. Od devadesátých let…

icon Jak nahradit odcházející pracovníky

6.12.2006 

Váš špičkový prodejce odchází do důchodu. A s ním odejdou i jeho mnoholeté zkušenosti, pracovní kontakty a obchodní triky. Při pohledu na demografickou křivku zaměstnanců si uvědomíte, kolika…

icon Jak a kdy může manažer kritizovat prodejce?

5.12.2006 

Na otázku, kdy a jakým způsobem může být prodejce kritizován, odpovídá jeden z prodejců a manažerů.Prodejce: Prodejce očekává od svého manažera podporu při pomoci dosáhnout prodejních cílů. Díky…

icon Jak nakupovat programy na podporu prodeje

4.12.2006 

Mnoho tréninků prodejců nevede k dlouhodobým výsledkům. Podle nedáného amerického výzkumu vede 90 % prodejních programů ke zvýšení prodeje, ale pouze jen na několik měsíců. Pouze 20 % firem dokáže…

Článek v rámci předplatného Jak být přátelštější k zákazníkům

1.12.2006 

Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do peněženek, nebo se u vás jen otočí na patě a navždy odejdou? Pokuste se být více přátelští ke svým zákazníkům. Článek přináší…

České e-obchody se pomalu zlepšují

21.11.2006 

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) letos opět testovalo 100 internetových obchodů, aby se přesvědčilo, jak dodržují zákonné předpisy. Čtyřem základním kritériím nakonec vyhovělo 37 procent prodejců.…

Článek v rámci předplatného icon Jak správně odměňovat

14.11.2006 

Na konci října probíhala v Bruselu třídenní konference, která se jako první zaměřila výhradně na odměňování zaměstnanců v Evropě. Mimo jiné na ní vystoupil odborník na odměňování Xavier Baeten z…

icon O šéfovi, který řve spolu se zaměstnanci

9.11.2006 

Radim Nyč závodil v bílé stopě, v Calgary 1988 si doběhl pro bronzovou olympijskou medaili, a když pověsil běžky na hřebík, zatloukl ho do zdi obchodu s lyžařskými potřebami, který si otevřel v…

Článek v rámci předplatného icon Jídlo v práci: Čas na změnu

8.11.2006 

V některých částech světa převládá pohodlnost nad kvalitou stravování v pracovních dnech. Ti, co si mohou dovolit kupovat výživné potraviny, dělají stále častěji naprostý opak. Kniha Christophera…

Článek v rámci předplatného icon Odpovědnost hledejte nahoře

7.11.2006 

Selhání projektu je vždy nepříjemné. Nikdo z něho nechce být obviňován. Když už však k němu dojde, cítíme nutkání na někoho ukázat. Pro řadu firem je nejsložitější vůbec si selhání přiznat. Koho ale…

icon On-line rádio vrací médium do hry

4.11.2006 

Podle zprávy Arbitron 2006 poslouchá průměrný Američan rozhlasové vysílání více než 19 hodin týdně. Téměř tři čtvrtiny tohoto času se děje mimo domov. S příchodem on-line rádia vzrostla popularita…

Článek v rámci předplatného Proč firmy outsourcují zákaznické služby

3.11.2006 

Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu. Zatímco ještě nedávno byl chápán pouze jako nástroj ke snížení provozních nákladů, dnes v něm firmy vidí i prostředek, jak získat…

Budování značky vyžaduje příběh

25.10.2006 

Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování značek. Koncept nazývaný holistické prodejní nabídky (HSP) se snaží předávat informace s celým kontextem. V současné době se…

Výpis 22662280 z celkem 2595