Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Pět smrtelných hříchů řízení znalostních pracovníků

31.7.2006 

Znalostními pracovníky se rozumějí ti, kteří ke své práci používají mozek a nikoli hrubou sílu. Patří mezi ně informační specialisté, výzkumníci nebo marketingoví a prodejní experti, jejichž talenty…

icon Udělejte si čas na budování kontaktů

31.7.2006 

Časově náročná práce znemožňuje udržování důležitých kontaktů. Alespoň si to mnoho lidí myslí. Všichni jsme zaneprázdnění, udržování sítě kontaktů nám však může ve výsledku mnoho času ušetřit. Článek…

icon Nejčastější chyby obchodníků

31.7.2006 

Dnešní úspěšní podnikatelé museli projít řadou nepříjemných situací. Poučit se z chyb ostatních znamená ušetřit si spoustu problémů. Co například zabíjí zájem potenciálních zákazníků?- Neprofesionální…

Článek v rámci předplatného icon Jak profitovat, když ekonomika kolísá

25.7.2006 

Jak všichni víme, každý boom je následován útlumem, a tak je dobré se připravovat na zhoršení ekonomiky, když ještě vzkvétá. První chybou během těchto cyklů je, že podnikatelé začnou v dobrých časech…

icon Jak co nejlépe využít navštívenku

19.7.2006 

Navštívenka je jeden z nejmocnějších obchodních nástrojů, do kterých můžete investovat. Je kompaktní, nenákladná a bude pro vás pracovat dlouhou dobu potom, co opustí vaši kapsu. Co pro vás dělá…

icon Kde brát zanícené zaměstnance?

13.7.2006 

Jak při pohovoru rozlišit opravdovou vášeň, která se nedá zahrát, od nadšení, které se zahrát dá? Nadšení může být falešným signálem a lidé se jím často nechají zmást. To je názor L. Adlera, ředitele…

Článek v rámci předplatného Amazon žije

10.7.2006 

Jeff Bezos a jeho internetový obchod s knihami Amazon.com se stal synonymem úspěšného on-line obchodování. Nejprve pracoval jako viceprezident investiční společnosti D. E. Shaw & Company, z níž…

Článek v rámci předplatného 12 důvodů pro marketingové pohlednice

7.7.2006 

Jestliže v marketingu nevyužíváte pohlednice, možná přehlížíte vysoce efektivní a nenákladný nástroj prodeje. Článek shrnuje 12 důvodů, proč právě pohlednice zahrnout do marketingového plánu.-…

icon Jak školit distribuční partnery

26.6.2006 

Pokud jde váš odbyt přes distribuční partnery, možná máte problém s tím, jak posílit jejich prodejní dovednosti, aniž byste vypadali jako diktátoři. Úspěch ale závisí na výrobcích i distributorech.…

Jak na webové stránky

26.6.2006 

Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale ještě jednou. Každá firma s vlastními webovými stránkami je alespoň částečně i mediální společností. Jakožto pracovníci…

icon Tří kroky k maximalizaci firemních zisků

15.6.2006 

Schopnost správně segmentovat odbytiště přispívá k firemní efektivitě a vyplatí se, když se na tyto informace pohlíží při rozvoji strategie, produktů, plánování a zacílení marketingu.- Strukturální…

Článek v rámci předplatného icon Internet pomáhá získávat loajální zákazníky

10.6.2006 

Jen v USA má 70 % dospělé populace starší 18 let přístup na internet, 38 % připojených využívá vyhledávače a 30 % se chodí na internet pobavit. Tento on-line svět přetéká velkým kupním potenciálem.…

Článek v rámci předplatného Klíčové tipy pro CRM

9.6.2006 

Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do středu organizace. Je k tomu potřeba vědět, co zákazníci skutečně chtějí, co si myslí o vaší firmě a využít to k poskytování…

Článek v rámci předplatného icon Jak získávat přátele, přesvědčovat a školit lidi

8.6.2006 

Fórum HR, které se konalo v Norsku letos v květnu, se neslo v duchu moudra pana D. Carnegieho o tom, jak získávat přátele a přesvědčovat lidi. Pořadatel Bill Bertolet ho citoval několikrát: Jediný…

Článek v rámci předplatného Deset kroků k zákazníkům pomocí networkingu

7.6.2006 

Networking představuje dobrou příležitost setkat se s novými lidmi mimo prodejní prostředí. Při budování kontaktů nic neprodáváte, jen se seznamujete, mluvíte s lidmi o jejich podnikání, jste…

Výpis 22962310 z celkem 2595