Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Změna kariéry mezi kupující a prodávající stranou

14.9.2006 

V případě, že nastane takový případ, autor přináší střípky informací od těch, kteří situaci zažili. Stejně jako při jakékoliv jiné změně kariéry je i zde vhodné získat informace od známých nebo…

icon K identifikaci talentů pomocí zákazníků

12.9.2006 

Hledání talentů u konkurence je vyzkoušenou a osvědčenou náborovou strategií. Hlavní výhody takového náboruzahrnují možnost okamžitého rozšíření odbytu nebo fakt, že tito lidé již dokáží prodávat…

icon Zahrávat si s úředníky se nevyplácí

7.9.2006 

Krácení daní, finanční machinace a daňové úniky - to jsou témata vybraných nálezů finančních šetření, která pravidelně zveřejňuje Daňová správa na svém internetovém portálu. Díky nim lze zjistit, že…

Článek v rámci předplatného Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

5.9.2006 

Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat sedmi zásadních chyb. Odráží se to pak na jejich hodnotě a tržní ceně. Článek popisuje tyto chyby jako sedm smrtelných hříchů…

icon Plánování kariéry - čím dříve začnete, tím lépe pro vás

23.8.2006 

V dnešní době rychle se měnících pracovišť a pracovních podmínek potřebují zaměstnanci schopnosti a kompetence k zajištěn&…

Článek v rámci předplatného Pozor na interní zákaznický servis

17.8.2006 

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických služeb, aby dosáhly spokojenosti zákazníků, na vliv interního servisu se zapomíná. Vše přitom vychází z vnitřku organizace.…

icon Radek Stavinoha: Štve mě korupce v HR oddělení firem

8.8.2006 

Úspěšný mladý podnikatel Radek Stavinoha hovoří v rozhovoru pro HR-server o problematickém budování kolektivu ve firmě s velkou fluktuací zaměstnanců. Spolumajitel a projektový manažer největšího…

icon Potřebuje malá firma CRM?

4.8.2006 

Čím lépe zná firma své klienty, tím lépe může prodávat své výrobky či služby. Je třeba znát co nejpřesněji jejich potřeby a přání. Soubor metod a nástrojů k získávání a organizování zákaznických…

Článek v rámci předplatného Jak stanovit cenu

1.8.2006 

Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník. Existují různé způsoby stanovování cen produktů. Zvolený způsob by však měl odpovídat celkové marketingové strategii firmy.…

icon Pět smrtelných hříchů řízení znalostních pracovníků

31.7.2006 

Znalostními pracovníky se rozumějí ti, kteří ke své práci používají mozek a nikoli hrubou sílu. Patří mezi ně informační specialisté, výzkumníci nebo marketingoví a prodejní experti, jejichž talenty…

icon Udělejte si čas na budování kontaktů

31.7.2006 

Časově náročná práce znemožňuje udržování důležitých kontaktů. Alespoň si to mnoho lidí myslí. Všichni jsme zaneprázdnění, udržování sítě kontaktů nám však může ve výsledku mnoho času ušetřit. Článek…

icon Nejčastější chyby obchodníků

31.7.2006 

Dnešní úspěšní podnikatelé museli projít řadou nepříjemných situací. Poučit se z chyb ostatních znamená ušetřit si spoustu problémů. Co například zabíjí zájem potenciálních zákazníků?- Neprofesionální…

Článek v rámci předplatného icon Jak profitovat, když ekonomika kolísá

25.7.2006 

Jak všichni víme, každý boom je následován útlumem, a tak je dobré se připravovat na zhoršení ekonomiky, když ještě vzkvétá. První chybou během těchto cyklů je, že podnikatelé začnou v dobrých časech…

icon Jak co nejlépe využít navštívenku

19.7.2006 

Navštívenka je jeden z nejmocnějších obchodních nástrojů, do kterých můžete investovat. Je kompaktní, nenákladná a bude pro vás pracovat dlouhou dobu potom, co opustí vaši kapsu. Co pro vás dělá…

icon Kde brát zanícené zaměstnance?

13.7.2006 

Jak při pohovoru rozlišit opravdovou vášeň, která se nedá zahrát, od nadšení, které se zahrát dá? Nadšení může být falešným signálem a lidé se jím často nechají zmást. To je názor L. Adlera, ředitele…

Výpis 23112325 z celkem 2619