Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Jak dělat marketing na prodejních výstavách

10.5.2006 

Tajemství úspěchu efektivního získávání klientů na prodejních výstavách je schopnost kvalifikovat potenciální plodné klienty již na místě a neztrácet čas neproduktivní konverzací. Pouhý seznam…

Článek v rámci předplatného icon Asistujte zákazníkům v rozhodování a prodáte

5.5.2006 

Jako prodejci bychom měli umět odhalit, jak se zákazník rozhoduje a zjistit, co hledá, jaká kritéria použije ke zhodnocení situace, kolik peněz může utratit atd. a následně prezentovat řešení.Co se…

Článek v rámci předplatného icon I s dobrým nápadem je těžké prorazit

5.5.2006 

Existují stovky tisíc drobných inovátorů, ale jen několik šťastlivců vytvoří produkt, který se ujme. Podle vyjádření osob, které smějí nahlížet do patřičných databází, se pouze asi 3 6 %…

Článek v rámci předplatného icon Umíte spočítat náklady problémů svých zákazníků?

13.4.2006 

V komplexních obchodních prostředích vyžaduje financování řada věcí. Náklady problémů zákazníka ovlivňují prodejní cyklus více než cokoliv jiného. Pokud dokážete vidět do této problematiky, prodejní…

Článek v rámci předplatného Tomáš Baťa inspiruje dodnes

13.4.2006 

Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry dosud nepřekonatelným marketingovým géniem. Když přišel ve dvacátých letech se svými devítkovými cenami, získal si zákazníky a…

Článek v rámci předplatného Jak vytvářet atmosféru obchodu

5.4.2006 

Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí dokáží vyvolat emocionální odezvy, které utvářejí povědomí o značkách a mají vliv i na to, jaký čas stráví zákazník v…

icon Na co dát pozor, když chcete získat investory

20.3.2006 

Každý podnikatel je přesvědčen, že si právě jeho firma zaslouží financování, ale dopouští se při snaze získat investory několika základních chyb:- Investují málo. Když investor vidí, že podnikatel…

Klíč k loajalitě zákazníků

15.3.2006 

Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby, nabídky a ceny. Nová média však mají na druhou stranu i silný potenciál k podrývání značek a snižování zákaznické loajality,…

icon Přemýšlejte, než začnete blogovat

14.3.2006 

Jeden ředitel IT s mezinárodní reputací ve finančnictví (a odpovídajícím egem) se rozhodl spustit vlastní interní blog, aby inspiroval svůj tým. Domníval se, že to zlepší komunikaci a podpoří morálku.…

icon Trpí vaše firma syndromem krátkých návštěv?

10.3.2006 

Představte si, že by polovina lidí, kteří zavolají do vaší firmy zavěsila během 10 vteřin. Existuje snadno měřitelné a často přehlížené číslo, které vám může hodně napovědět o efektivitě vašich…

Internetový obchod rychle roste

13.2.2006 

V minulém roce utratili Češi na internetu deset miliard korun, což oproti roku 2004 znamená nárůst o 40 procent. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se vzestupný trend očekává i v…

icon Management - tajná zbraň marketingu

8.2.2006 

Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu všiml. V dnešní době nás netrápí jen přímá konkurence, alei ostatní výrobci, které se snaží o…

icon Učte se z chyb

7.2.2006 

Všichni děláme obchodní chyby. Nejdůležitější však je dokázat se z nich poučit a vyvodit důsledky pro budoucnost. Autor popisuje své selhání před dvanácti lety, ze kterého si nese ponaučení do…

Článek v rámci předplatného icon Nábor je příliš důležitý na to, aby selekce byla ukvapená

7.2.2006 

Autor identifikuje přetrvávající problémy a chyby, které znesnadňují kvalitní nábor. Hlavně používání zastaralého marketingu a jeho zacílení na nevhodné skupiny a nesofistikovaný proces náboru a…

Článek v rámci předplatného icon Překvapení rozvíjející se čínské ekonomiky

24.1.2006 

Existují dva odlišné pohledy na Čínu a její rozvíjející se globální identitu. Někteří odborníci se domnívají, že nejpozději do roku 2030 bude vedoucí světovou ekonomikou. Skeptici hovoří o tom, že…

Výpis 23412355 z celkem 2619