Internetový obchod rychle roste
V minulém roce utratili Češi na internetu deset miliard korun, což oproti roku 2004 znamená nárůst o 40 procent. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se vzestupný trend očekává i v…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.
V minulém roce utratili Češi na internetu deset miliard korun, což oproti roku 2004 znamená nárůst o 40 procent. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se vzestupný trend očekává i v…
Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu všiml. V dnešní době nás netrápí jen přímá konkurence, alei ostatní výrobci, které se snaží o…
Všichni děláme obchodní chyby. Nejdůležitější však je dokázat se z nich poučit a vyvodit důsledky pro budoucnost. Autor popisuje své selhání před dvanácti lety, ze kterého si nese ponaučení do…
Autor identifikuje přetrvávající problémy a chyby, které znesnadňují kvalitní nábor. Hlavně používání zastaralého marketingu a jeho zacílení na nevhodné skupiny a nesofistikovaný proces náboru a…
Existují dva odlišné pohledy na Čínu a její rozvíjející se globální identitu. Někteří odborníci se domnívají, že nejpozději do roku 2030 bude vedoucí světovou ekonomikou. Skeptici hovoří o tom, že…
Peter Detkin, bývalý poradce ve firmě Intel, přišel v roce 2001 s termínem patentový trol, který popisuje firmy, které získávají patenty za účelem dalšího finančního využití prodejem či pronájmem…
Strávili jste nad vaším dopisem pěkných pár hodin, mnohokrát přečetli každé slovo a odstavec a máte pocit, že jste ho přivedli k dokonalosti, nabídce se nedá odolat.Vaše námaha však přijde zcela…
Když se firma chystá na nový projekt nebo jen usiluje o změnu zavedených procesů, nevyhnutelně se setká s odporem některých zaměstnanců nebo dokonce zaměstnaneckých skupin. Tento odpor vzniká téměř…
Zamlouvají se vám nápady konkurence? Mezi inspirací a imitací je však jen tenká linie. Všichni známe pokušení kopírovat konkurenci. Nabízí tak trochu pocit bezpečí Oni přece vědí, co dělají. Ne vždy!…
Obchodníci utrácejí značné prostředky za prodejní ukázkové akce. Většina z nich si ale zcela neuvědomuje, jakou hodnotu za své investice získává. Hodnotu zajistí kombinace pečlivého plánování a…
Marketing býval jednou z mnoha, často spíše opomíjenou, disciplínou, na úrovni jako finance, HR, výroba nebo vývoj. To už ale neplatí! Marketing zasahuje do všech oblastí a oddělení.Firma a…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je zlepšení zákaznických služeb a spokojenosti. Jeho výhody jsou jasné. Umožňuje firmám a organizacím vytvářet výhodné vztahy se…
Rozhovor s Danuší Slížkovou, HR manažerkou společnosti COMS.Jak pečuje společnost COMS o své zaměstnance?Vytváříme zaměstnancům příjemné pracovní prostředí. Naši zaměstnanci mají zvláštní výhody -…
On-line reklama může zajistit výrazný nárůst příjmů, zákaznické základny i povědomí o vaší značce. Jde o nákladově výhodný marketingový kanál, který může i malým firmám pomoci k bližšímu kontaktu se…
Řediteli koncernu Procter & Gamble je 58 let a má prosluněnou kancelář bez dveří s vystavenými vzorky perfektně navržených produktů. Díky vedení P&G v Asii, Japonsku a řadě dalších zkušeností…