Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Trpí vaše firma syndromem krátkých návštěv?

10.3.2006 

Představte si, že by polovina lidí, kteří zavolají do vaší firmy zavěsila během 10 vteřin. Existuje snadno měřitelné a často přehlížené číslo, které vám může hodně napovědět o efektivitě vašich…

Internetový obchod rychle roste

13.2.2006 

V minulém roce utratili Češi na internetu deset miliard korun, což oproti roku 2004 znamená nárůst o 40 procent. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se vzestupný trend očekává i v…

icon Management - tajná zbraň marketingu

8.2.2006 

Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu všiml. V dnešní době nás netrápí jen přímá konkurence, alei ostatní výrobci, které se snaží o…

icon Učte se z chyb

7.2.2006 

Všichni děláme obchodní chyby. Nejdůležitější však je dokázat se z nich poučit a vyvodit důsledky pro budoucnost. Autor popisuje své selhání před dvanácti lety, ze kterého si nese ponaučení do…

Článek v rámci předplatného icon Nábor je příliš důležitý na to, aby selekce byla ukvapená

7.2.2006 

Autor identifikuje přetrvávající problémy a chyby, které znesnadňují kvalitní nábor. Hlavně používání zastaralého marketingu a jeho zacílení na nevhodné skupiny a nesofistikovaný proces náboru a…

Článek v rámci předplatného icon Překvapení rozvíjející se čínské ekonomiky

24.1.2006 

Existují dva odlišné pohledy na Čínu a její rozvíjející se globální identitu. Někteří odborníci se domnívají, že nejpozději do roku 2030 bude vedoucí světovou ekonomikou. Skeptici hovoří o tom, že…

icon Co se dá dělat s patenty

19.1.2006 

Peter Detkin, bývalý poradce ve firmě Intel, přišel v roce 2001 s termínem patentový trol, který popisuje firmy, které získávají patenty za účelem dalšího finančního využití prodejem či pronájmem…

Článek v rámci předplatného icon Jak přimět potenciální zákazníky, aby otevřeli vaši nabídku

17.1.2006 

Strávili jste nad vaším dopisem pěkných pár hodin, mnohokrát přečetli každé slovo a odstavec a máte pocit, že jste ho přivedli k dokonalosti, nabídce se nedá odolat.Vaše námaha však přijde zcela…

icon Průvodce komunikací v období změn

6.1.2006 

Když se firma chystá na nový projekt nebo jen usiluje o změnu zavedených procesů, nevyhnutelně se setká s odporem některých zaměstnanců nebo dokonce zaměstnaneckých skupin. Tento odpor vzniká téměř…

Článek v rámci předplatného icon Je dobré být vždy originální?

21.12.2005 

Zamlouvají se vám nápady konkurence? Mezi inspirací a imitací je však jen tenká linie. Všichni známe pokušení kopírovat konkurenci. Nabízí tak trochu pocit bezpečí Oni přece vědí, co dělají. Ne vždy!…

icon Tajemství úspěchu obchodních marketingových aktivit

21.12.2005 

Obchodníci utrácejí značné prostředky za prodejní ukázkové akce. Většina z nich si ale zcela neuvědomuje, jakou hodnotu za své investice získává. Hodnotu zajistí kombinace pečlivého plánování a…

Článek v rámci předplatného icon Každý něco prodáváme

19.12.2005 

Marketing býval jednou z mnoha, často spíše opomíjenou, disciplínou, na úrovni jako finance, HR, výroba nebo vývoj. To už ale neplatí! Marketing zasahuje do všech oblastí a oddělení.Firma a…

Výhody a nebezpečí CRM

9.12.2005 

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je zlepšení zákaznických služeb a spokojenosti. Jeho výhody jsou jasné. Umožňuje firmám a organizacím vytvářet výhodné vztahy se…

icon Zaměstnancům poskytujeme i příspěvek na svatbu

28.11.2005 

Rozhovor s Danuší Slížkovou, HR manažerkou společnosti COMS.Jak pečuje společnost COMS o své zaměstnance?Vytváříme zaměstnancům příjemné pracovní prostředí. Naši zaměstnanci mají zvláštní výhody -…

Článek v rámci předplatného Tři kroky pro on-line reklamu

25.11.2005 

On-line reklama může zajistit výrazný nárůst příjmů, zákaznické základny i povědomí o vaší značce. Jde o nákladově výhodný marketingový kanál, který může i malým firmám pomoci k bližšímu kontaktu se…

Výpis 23262340 z celkem 2595