Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

icon Může fungovat řetězec dodávky pracovních sil?

24.11.2005 

Výrobci aut dostávají denně nejnovější informace o prodejích po celé zemi. Tato data jsou přiváděna do moderního řetězového systému, který je schopen vypočítat, kolik aut a jakých modelů se má…

icon V USA bohatnou z domén

23.11.2005 

Internetové domény jsou opět horkou komoditou. Na rozdíl od devadesátých let, kdy spekulanti nakupovali internetové adresy v naději, že je prodají později s velkým ziskem, je však mnoho dnešních…

Článek v rámci předplatného icon Nedají vám benefity spát?

21.11.2005 

Řada firem si láme hlavu s tím, jak správně namíchat benefity pro své zaměstnance. Vzhledem ke stárnoucí pracovní síle a blížícímu se nedostatku zaměstnanců je tato otázce ještě palčivější. Článek…

Článek v rámci předplatného icon Komunikace se zákazníkem a zpětná vazba

17.11.2005 

Účinek vaší péče o zákazníka je třeba kontrolovat. Bez zpětné vazby nejste schopni posoudit, zda na zákazníka působíte a má-li vaše snažení vůbec nějaký smysl. Nejdůležitějším nástrojem je zde…

Článek v rámci předplatného icon Roste trh s použitými knihami

14.11.2005 

Internet vytváří novou, rychle rostoucí kategorii v prodeji knih obchodování s téměř nepoužitými knihami. Stále větší počet spotřebitelů má velký zájem o použité svazky on-line. Nejedná se o…

icon 5 kroků k maximalizaci návratnosti investic (ROI)

10.11.2005 

Otázka, zda výsledky ospravedlňují náklady investic, je stále důležitější. Manažeři musejí častěji obhajovat své programy dokonce i takové, které běží již roky.Následující kroky jsou základem mnoha…

Článek v rámci předplatného icon Pozor na ústa!

4.11.2005 

Promlouvat za firmu,obzlášť v USA, je chůzí po velmi tenkém ledu. Firmy a jejich mluvčí jsou právně zodpovědní za informace, které předajíspolupracovníkům, zákazníkům a investorům.Většina pracovníků,…

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

2.11.2005 

Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše vzájemné vztahy. Zákazníci v takovém případě dostávají to, o co si řeknou, i když je daný produkt pro ně nevhodný. Prodejní…

icon Naše priority: vzdělávání, mobilita, kariérní rozvoj

1.11.2005 

Rozhovor s Karlem Vašákem, výkonným ředitelem pro lidské zdroje Komerční banky

icon Rozumíte pravidlu 80/20?

24.10.2005 

Jen málo pravidel je ve světě marketingu tak široce rozšířeno jako 80/20 (tzv. Paretovo pravidlo. 80 % vašich prodejů je díky pouhým 20 % vašich zákazníků).Podle dnešního marketingu, který je založen…

icon Továrna na hojivý spánek

24.10.2005 

Jste-li rodič, necháte si i méně nadané dítě, protože je vaše. My však musíme slabiny odstraňovat, říká v rozhovoru pro HR-SERVER o personální politice své firmy Ing. Zbyněk Frolík. Se zakladatelem,…

icon Náš konkurent? Šedá ekonomika!

18.10.2005 

Rozhovor s personálním manažerem hotelového řetězce OREA HOTELS Mgr. Zdeňkem Modálkem. Mimo jiné o nebojácnosti této společnosti vzdělávat pracovníky konkurence nebo o tom, proč se zaměstnanci…

icon Odshora i odspoda koučovat se dá

14.10.2005 

Koučování zaměstnanců využívá stále větší počet firem. Ve společnosti IBM.com se například tímto způsobem úspěšně rozvíjí tisíce lidí a koučování je plně integrováno do školicích programů liniových…

icon Příliš kreativity škodí

5.10.2005 

Marketing v současné době nepotřebuje více kreativity, ale naopak méně. Je přeplněný složitostmi a kreativní dispozice marketérů pouze komplikují jejich práci, život i zaměstnavatelů. Ještě před…

icon Jak má marketing komunikovat, aby prodej naslouchal

30.9.2005 

Přiznejme si, že je velice těžké udělat dojem na prodejce, a to i když se vám podaří získat jejich pozornost. Mají tendence být oportunisty chtějí informace, jen když se jim to hodí, ne dříve, a…

Výpis 23562370 z celkem 2609