Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Jak má marketing komunikovat, aby prodej naslouchal

30.9.2005 

Přiznejme si, že je velice těžké udělat dojem na prodejce, a to i když se vám podaří získat jejich pozornost. Mají tendence být oportunisty chtějí informace, jen když se jim to hodí, ne dříve, a…

Článek v rámci předplatného icon Desatero ochrany spotřebitele v EU

29.9.2005 

Podpora spotřebitelských práv, prosperita a dobré životní podmínky patří mezi základní hodnoty Evropské unie. Generální ředitelství pro zdraví a ochranu spotřebitele při Evropské komisi proto…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvářet silnější nabídky

23.9.2005 

Přimětzákazníky, aby udělali změnu znamená, že jim proto musíte dát hodně pádný důvod. Potřebují dostat informace o konkrétních výsledcích, pokud mají využívat vaše produkty nebo služby.Jeden ze…

icon Tři způsoby jak uvést písemnou nabídku

19.9.2005 

Váš potenciální zákazník otevře obálku, jedna ruka vytáhne obsah, druhá položí obálku stranou. Dopis je rozložen a čtenář se dívá na prvních několik řádek to je okamžik pravdy. Následující 3 5…

Článek v rámci předplatného Pohlednice v marketingu

14.9.2005 

Pokud vaše marketingová strategie ještě nezahrnuje pohlednice, přehlížíte velice efektivní a nenákladný prodejní nástroj. Čl&…

icon Jak vypracovávat efektivní případové studie

13.9.2005 

Prodejci mají případové studie v oblibě. Obsahují to, co stávající i potenciální zákazníci mají zájem číst jak firmy řeší problémy. Tyto studie přinášejí rozbor výhod produktů či služeb formou…

icon Odměňování vašich obchodních partnerů není jako odměňování zaměstnanců

9.9.2005 

Až budete navrhovat motivační program pro svou obchodní síť, zkuste využít následující tipy:Udržujte komunikaci. Propagujte svůj program pravidelnou komunikací, například prostřednictvím emailu.…

icon Co z váš udělá úspěšného náboráře?

8.9.2005 

Válka o talenty je denním chlebem a firmy, které myslí na svou budoucnost, mají dávno heslo nabírej ty nejlepší jako svou mantru. Je jasné, že pokud chceme získat ty nejlepší zaměstnance, dá rozum, že…

Nevýděleční z kola ven

6.9.2005 

Ne každý zákazník se vám vyplatí. Pokud na některých zákaznících proděláváte a nedokážete je proměnit ve výnosné, měli byste se jich raději zbavit. Výpočtem nákladů na obsluhu jednotlivých zákazníků…

icon Prodavač je mnohdy důležitější než ředitel

6.9.2005 

Rozhovor s Ondřejem Frycem, generálním ředitelem akciové společnosti Internet Mall, která provozuje 18 specializovaných internetových obchodů.Předpokládám správně, že jako generální ředitel…

Článek v rámci předplatného Proč více kanálů

30.8.2005 

Ještě před několika lety měly firmy k dispozici pouze jeden nebo dva marketingové kanály. Nyní zjišťují, že díky internetu a telekomunikačním technologiím je jich mnohem více. Řada firem přesto ještě…

icon Co byste měli vědět o BI

29.8.2005 

Většina vyšších manažerů rozumí výhodám, které mohou všem jejich zaměstnancům zajistit nástroje business inteligence (BI). Nemusí však být připravena na běžné problémy, které s sebou projekty BI…

Poznejte svého zákazníka

26.8.2005 

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je věc druhá. K zákazníkům musíte zvolit takový přístup, abyste se dozvěděli, jaké jsou jejich potřeby…

icon Co dělá konkurence?

23.8.2005 

Existuje nespočet důvodů, proč se zajímat o konkurenci. Když bude mít firma dostatek informací o konkurenci, může správně volit marketingové taktiky, možnosti v&…

icon Tři tipy pro firemní blog

22.8.2005 

Počet uživatelů internetu, kteří čtou blogy velice rychle stoupá. V prvním čtvrtletí letošního roku četlo nějaký internetový deníček téměř 50 milionů lidí. Pro lepší představu jde asi o 30 procent z…

Výpis 23562370 z celkem 2595