Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Makro podporuje malé obchodníky

14.8.2005 

Neustálý úbytek malých prodejců by brzy mohl ohrozit jejich vlastního dodavatele, společnost Makro. Ačkoliv ta loni vykázala růst tržeb na 38 miliard korun, už jen 13 % nakupujících označilo nezávislé…

icon Situace na virtuálních trzích

12.8.2005 

Již roky se drobní obchodníci, kteří chtěli začít prodávat své zboží přes internet, obraceli na eBay a Amazon.com. Tyto dvě společnosti vytvořily obrovský a populární virtuální trh.V současné době…

Článek v rámci předplatného icon Tvorba cen u nového a použitého zboží

1.8.2005 

Tvorba cen u nového či použitého zboží je obtížnější, než se zdá. Je však velice důležitá. Pokud bude cena příliš vysoká, nikdo si zboží nekoupí. Pokud je příliš nízká, může to budit nedůvěru, co se…

Článek v rámci předplatného icon Co bude s Kodakem?

29.7.2005 

Kodak právě oznámil vypuštění 10 000 pozic jako součástsvé transformace na digitální společnost. Bude mít měně než 50 000 zaměstnanců, což je asi o 25 000 méně než před čtyřmi roky. Prodej filmů klesá…

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků pro strategický program pro zákazníky

28.7.2005 

Hon na zákazníky: Vedoucí chtějí, aby největší zákaznici mluvili za jejich společnost při akcích, obchodníci po nich chtějí, aby dělali firmě reklamu a přemlouvali potenciální zákazníky, výroba zase…

icon Kompenzační plány, které nefungovaly

28.7.2005 

Zklamání výsledky obchodníků přivedlo letos velký počet amerických firem k pečlivějšímu upravování jejich odměn. Nedávný průzkum firmy Delloite, u obchodních ředitelů a vedoucích z 67 amerických…

Článek v rámci předplatného Co Čech, to čtenář reklamního letáku

25.7.2005 

Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se zaměřily na to, jak se čeští spotřebitelé řídí letáky obchodních řetězců. Letáky jsou podle jejich závěrů velice účinným reklamním…

Spojení marketingu a prodeje

21.7.2005 

Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a prodejní kanály představuje pro firmy důležitou výzvu. Rovnováha mezi dobře měřitelným prodejem a složitě vyčíslitelným marketingem…

icon Konference roku v oblasti zaměstnaneckých výhod

12.7.2005 

Benefity byly a budou jedním z hlavních problémů personalistiky. Mnoho podniků začalo intenzivněji kontrolovat výdaje a tento trend bude podle Hospodářských…

Program zákaznické loajality nejen pro velké firmy

29.6.2005 

Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že by se kvůli nim musely pouštět do nákladných a složitých akcí. Implementace takového programu však nemusí být jinak nákladná…

icon Obchodník, nebo robot?

24.6.2005 

Obchodníci bývají při telefonátech potenciálním klientům velmi neosobní. Opakují naučené věty, které působí studeně a nepřirozeně. Představte si, že zvednete telefon a na druhé straně se ozve: Dobrý…

Článek v rámci předplatného Kdo, kdy a jak v e-komerci

21.6.2005 

Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech. Firmy však stále nedokáží využívat výhod, které jim Internet nabízí, protože nevěnují své on-line působnosti takovou péči jako…

icon Ten řekl to a ten zas tohle

21.6.2005 

Někdejší ministr zahraničí USA Dean Acheson řekl: Záznamy se nepíší pro informování čtenáře, ale pro ochranu píšícího. Tento výrok dnes odráží pracovní realitu mnoha manažerů lidských zdrojů. Jejich…

icon Aby reklama nevyšla naprázdno

20.6.2005 

Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je však stoupající trend neefektivní reklamy reklamy, která se ztrácí v každodenní záplavě šumu a…

Hledejte správnou kombinaci kanálů

14.6.2005 

V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější poskytovat efektivní zákaznické služby. Ještě před několika lety měly přístup jen k jednomu nebo dvěma kanálům, dnes je jich díky…

Výpis 23712385 z celkem 2595