Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon 5 kroků k maximalizaci návratnosti investic (ROI)

10.11.2005 

Otázka, zda výsledky ospravedlňují náklady investic, je stále důležitější. Manažeři musejí častěji obhajovat své programy dokonce i takové, které běží již roky.Následující kroky jsou základem mnoha…

Článek v rámci předplatného icon Pozor na ústa!

4.11.2005 

Promlouvat za firmu,obzlášť v USA, je chůzí po velmi tenkém ledu. Firmy a jejich mluvčí jsou právně zodpovědní za informace, které předajíspolupracovníkům, zákazníkům a investorům.Většina pracovníků,…

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

2.11.2005 

Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše vzájemné vztahy. Zákazníci v takovém případě dostávají to, o co si řeknou, i když je daný produkt pro ně nevhodný. Prodejní…

icon Naše priority: vzdělávání, mobilita, kariérní rozvoj

1.11.2005 

Rozhovor s Karlem Vašákem, výkonným ředitelem pro lidské zdroje Komerční banky

icon Rozumíte pravidlu 80/20?

24.10.2005 

Jen málo pravidel je ve světě marketingu tak široce rozšířeno jako 80/20 (tzv. Paretovo pravidlo. 80 % vašich prodejů je díky pouhým 20 % vašich zákazníků).Podle dnešního marketingu, který je založen…

icon Továrna na hojivý spánek

24.10.2005 

Jste-li rodič, necháte si i méně nadané dítě, protože je vaše. My však musíme slabiny odstraňovat, říká v rozhovoru pro HR-SERVER o personální politice své firmy Ing. Zbyněk Frolík. Se zakladatelem,…

icon Náš konkurent? Šedá ekonomika!

18.10.2005 

Rozhovor s personálním manažerem hotelového řetězce OREA HOTELS Mgr. Zdeňkem Modálkem. Mimo jiné o nebojácnosti této společnosti vzdělávat pracovníky konkurence nebo o tom, proč se zaměstnanci…

icon Odshora i odspoda koučovat se dá

14.10.2005 

Koučování zaměstnanců využívá stále větší počet firem. Ve společnosti IBM.com se například tímto způsobem úspěšně rozvíjí tisíce lidí a koučování je plně integrováno do školicích programů liniových…

icon Příliš kreativity škodí

5.10.2005 

Marketing v současné době nepotřebuje více kreativity, ale naopak méně. Je přeplněný složitostmi a kreativní dispozice marketérů pouze komplikují jejich práci, život i zaměstnavatelů. Ještě před…

icon Jak má marketing komunikovat, aby prodej naslouchal

30.9.2005 

Přiznejme si, že je velice těžké udělat dojem na prodejce, a to i když se vám podaří získat jejich pozornost. Mají tendence být oportunisty chtějí informace, jen když se jim to hodí, ne dříve, a…

Článek v rámci předplatného icon Desatero ochrany spotřebitele v EU

29.9.2005 

Podpora spotřebitelských práv, prosperita a dobré životní podmínky patří mezi základní hodnoty Evropské unie. Generální ředitelství pro zdraví a ochranu spotřebitele při Evropské komisi proto…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvářet silnější nabídky

23.9.2005 

Přimětzákazníky, aby udělali změnu znamená, že jim proto musíte dát hodně pádný důvod. Potřebují dostat informace o konkrétních výsledcích, pokud mají využívat vaše produkty nebo služby.Jeden ze…

icon Tři způsoby jak uvést písemnou nabídku

19.9.2005 

Váš potenciální zákazník otevře obálku, jedna ruka vytáhne obsah, druhá položí obálku stranou. Dopis je rozložen a čtenář se dívá na prvních několik řádek to je okamžik pravdy. Následující 3 5…

Článek v rámci předplatného Pohlednice v marketingu

14.9.2005 

Pokud vaše marketingová strategie ještě nezahrnuje pohlednice, přehlížíte velice efektivní a nenákladný prodejní nástroj. Čl&…

icon Jak vypracovávat efektivní případové studie

13.9.2005 

Prodejci mají případové studie v oblibě. Obsahují to, co stávající i potenciální zákazníci mají zájem číst jak firmy řeší problémy. Tyto studie přinášejí rozbor výhod produktů či služeb formou…

Výpis 23712385 z celkem 2619