Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Co Čech, to čtenář reklamního letáku

25.7.2005 

Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se zaměřily na to, jak se čeští spotřebitelé řídí letáky obchodních řetězců. Letáky jsou podle jejich závěrů velice účinným reklamním…

Spojení marketingu a prodeje

21.7.2005 

Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a prodejní kanály představuje pro firmy důležitou výzvu. Rovnováha mezi dobře měřitelným prodejem a složitě vyčíslitelným marketingem…

icon Konference roku v oblasti zaměstnaneckých výhod

12.7.2005 

Benefity byly a budou jedním z hlavních problémů personalistiky. Mnoho podniků začalo intenzivněji kontrolovat výdaje a tento trend bude podle Hospodářských…

Program zákaznické loajality nejen pro velké firmy

29.6.2005 

Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že by se kvůli nim musely pouštět do nákladných a složitých akcí. Implementace takového programu však nemusí být jinak nákladná…

icon Obchodník, nebo robot?

24.6.2005 

Obchodníci bývají při telefonátech potenciálním klientům velmi neosobní. Opakují naučené věty, které působí studeně a nepřirozeně. Představte si, že zvednete telefon a na druhé straně se ozve: Dobrý…

Článek v rámci předplatného Kdo, kdy a jak v e-komerci

21.6.2005 

Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech. Firmy však stále nedokáží využívat výhod, které jim Internet nabízí, protože nevěnují své on-line působnosti takovou péči jako…

icon Ten řekl to a ten zas tohle

21.6.2005 

Někdejší ministr zahraničí USA Dean Acheson řekl: Záznamy se nepíší pro informování čtenáře, ale pro ochranu píšícího. Tento výrok dnes odráží pracovní realitu mnoha manažerů lidských zdrojů. Jejich…

icon Aby reklama nevyšla naprázdno

20.6.2005 

Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je však stoupající trend neefektivní reklamy reklamy, která se ztrácí v každodenní záplavě šumu a…

Hledejte správnou kombinaci kanálů

14.6.2005 

V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější poskytovat efektivní zákaznické služby. Ještě před několika lety měly přístup jen k jednomu nebo dvěma kanálům, dnes je jich díky…

icon Dva různé boje

7.6.2005 

Počítačové viry a špionážní programy známé pod označením spyware denně znepříjemňují život uživatelům internetu. Za poslední dobu se staly předmětem mnoha odborných studií. Ať už se jednalo o výzkumy…

icon Další ředitel na holení

7.6.2005 

Dávno minuly doby, kdy firmy řídil pouze jeden ředitel, jehož pozice se v západním světě označuje termínem chief executive officer (CEO). O strategické pozice v nejvyšším vedení se dnes dělí s…

Článek v rámci předplatného Jak moc je příliš?

1.6.2005 

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy svých zákazníků. Zákazníci na druhé straně díky nim mohou získávat dárky zdarma, slevy, kupóny a další výhody. Identifikace…

icon Loajální zákazník je vaším nejlepším prodejcem

1.6.2005 

Za peníze si nemůžete koupit jednu z nejdůležitějších věcí nutnou pro úspěch vaší firmy vztahy. Vztahy se zákazníky pohání obchod. Musíte jen najít lidi, kteří věří ve vaše produkty a služby. Toto…

icon Jdeme do velkých podniků na lov

24.5.2005 

Příště až budete hledat nové pracovníky, mohla by být vaše nejbližší společnost ze seznamu Fortune 500 tím nejlepším místem, kde začít. Následkem vlny snižování stavů, propouštění a programů…

Článek v rámci předplatného 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

17.5.2005 

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž pomocí je možné zastaralé prodejní…

Výpis 24012415 z celkem 2619