Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Učíme se základům úspěchu

20.4.2005 

Byznys je umění i věda, je to záležitost praktických zkušeností, úsudku, prozíravosti a štěstí. Abyste uspěli, musíte zvládnout základní principy obchodního úspěchu. Naštěstí se dá všem obchodním…

Článek v rámci předplatného Konec nekalým obchodním praktikám

19.4.2005 

Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou by měly členské státy převést do svého práva během následujících dvou let. Pouze země, které již uplatňují přísnější…

Článek v rámci předplatného icon Volba vyvážené skladby benefitů

14.4.2005 

Benefity. Byly a budou jedním z hlavních problémů personalistiky. Mnoho podniků začalo intenzivněji kontrolovat výdaje a tento trend bude podle Hospodářských…

icon Kde dělají malé firmy chybu?

12.4.2005 

Ačkoli je v módě obviňovat ze strastí malých firem velké prodejce, řetězce a obří konglomeráty, pravdou je, že si za svou znepokojivou situaci často mohou samy. Autor za svou kariéru spolupracoval s…

Článek v rámci předplatného icon Proč uvažovat o outsourcingu HR?

11.4.2005 

Snižování nákladů není největším problémem, kvůli kterému podniky využívají outsourcingu funkcí lidských zdrojů. A cena je až druhý nejdůležitější faktor výběru prodejce outsourcingu. Zjistil to nový…

icon Jsou vůbec ze stejného týmu?

6.4.2005 

V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a bezmála stejný počet sdělení, která se dostávala k zákazníkům. Když se bývalý ředitel firmy zeptal jakýchkoli dvou obchodních…

Článek v rámci předplatného Zákazník jako součást obchodování

5.4.2005 

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i zákazníky? Měly by být nástrojem spolupráce a důvěryhodnosti a umožňovat přizpůsobení zákazníkovi.…

icon Jaké víno je skutečně archivní?

31.3.2005 

Poslední dobou, jak stoupá obliba vína u širší populace, stává se víno dobrým prodejním artiklem. Obchodníci vymýšlejí, jak víno prodat a utržit co nejvyšší zisky. Dělají víno na vnější pohled…

Článek v rámci předplatného Základy vícekanálové komunikace

30.3.2005 

Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály. Firmy se tak potýkají s optimalizací vícekanálových komunikačních strategií. Článek uvádí pět základních doporučení.- Nikdy…

icon Odměny pro neprofesionální lovce lidí

24.3.2005 

Motivujte své obchodníky k nalézání a přivádění nových pracovníků. Na začátku roku prodejní manažeři obvykle přemisťují své pozice. Naštěstí podle průzkumu nebude v letošním roce nedostatek obchodníků…

icon Naučte se couvat

24.3.2005 

Jestliže se chcete naučit jednu jedinou vyjednávací techniku, naučte se ustupovat. Pravidlo zní: Nikdy nepřijímejte první nabídku. Jakýkoli slušný protivník si řekne o víc, než čeká, že dostane, a vy…

icon Čtyři zásady, které dají odměnám smysl

22.3.2005 

Prodejní síla bez motivace je jako auto bez benzínu, předurčena zastavit se před tím, než dosáhne svého cíle. Odměny a výhody udržují prodavače motivované a opatřují manažerům způsob, jak říci děkuji…

Článek v rámci předplatného icon Recept na prodejní úspěch

18.3.2005 

Prodávání je podobné jako pečení masa. Dosažení dohody s rozhodující osobou vyžaduje mnoho času, peněz a úsilí, proto je důležité mít recept, kterému můžete věřit. S takovou značnou investicí si…

icon Ne není odpověď

17.3.2005 

Při výběru klíčových zaměstnanců se zakladatel Eagle Global, Jim Crane, řídí třemi bezpečnými pravidly, jak nalákat nejtalentovanější manažery. V roce 1984 si Jim Crane půjčil peníze od sestry a…

icon Nejlepší místo pro práci v Anglii

15.3.2005 

Když Personnel Today kontaktoval personální firmu Pareto Law, aby se zeptal, proč ji v Sunday Times označili jako nejlepší malý podnik pro práci ve Velké Británii, recepční mu vysvětlila, že právě…

Výpis 24012415 z celkem 2595