Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

Článek v rámci předplatného Sociální marketing je jako každý jiný

11.3.2005 

V posledních letech se i v naší zemi vydává více peněz na charitu a tzv. sociální reklama se stává ozdobou různých tvůrčích soutěží. Stále však chybí systém, který by tomuto druhu reklamy dal potřebný…

Článek v rámci předplatného icon Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích

4.3.2005 

Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a rozhodli, co přesně chcete nabídnout. Vše, co nyní potřebujete, je vyvolat prodej. To zní jednoduše, ale denně je vymyšleno…

icon Business Intelligence v kostce

25.2.2005 

Moderní technologie umožňují firmám shromažďovat velké množství dat. Sběr dat má však smysl jen tehdy, pokud z nich firmy dokáží odvodit smysluplné informace o prodeji, zákaznících apod. Skupinu…

icon Úspěch se dá naučit

25.2.2005 

Náborové dovednosti se lze naučit, ačkoli jako ve většině jiných profesí existují lidé, kteří se zdají mít dovednosti, jež ostatní postrádají. A tyto schopnosti z nich činí velmi úspěšné pracovníky.…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník Ideál

18.2.2005 

Každý podnikatel by měl být intenzivně zaměřen na své potenciální zákazníky. Schopnost najít zákazníka, prodat mu svůj produkt nebo službu a uspokojit tohoto zákazníka, aby od vás nakoupil znovu, by…

icon Marketér obchodníkovi vlkem

17.2.2005 

Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například s financemi. Marketingoví odborníci, kteří nemají povědomí o fiskální politice firmy, tak stojí proti lidem striktně…

icon Pravidla vztahu s agenturou

31.1.2005 

Partnerství, otevřená komunikace, spolupráce, oslavování úspěchů... to zní jako rady pro jakýkoli perfektní vztah. V tomto případě se jedná o vztah s vaší designovou agenturou. Vybudování a udržení…

Článek v rámci předplatného icon S technologií na pasivní kandidáty

28.1.2005 

Nábor by měl vypadat více jako iPod. Podstata tohoto názoru tkví v tom, že iPod je víc než jen hudební přehrávač, je to hudební systém. Svazuje dohromady hudební přehrávač, jednoduchý přehrávací…

icon Co je nebezpečnější než e-mail?

27.1.2005 

*Instant messaging* (IM) vzkvétá, téměř všude lidé píší zprávy přátelům a kolegům šíleným tempem. IM je technologie umožňující uživateli poslat elektronickou zprávu jedné nebo více osobám s minimální…

icon Hlavní trendy v roce 2005

18.1.2005 

Příval změn v personalistice pokračuje i v novém roce, jak profesionálové lidských zdrojů rozšiřují svou odpovědnost a pomáhají svým podnikům s přizpůsobováním na měnící se podmínky. Mnohé problémy z…

icon I podnik může mít zlozvyky

13.1.2005 

Novoroční předsevzetí jsou většinou o návycích zbavení se těch špatných jako kouření, nadměrného pití, přejídání se v rychlém občerstvení, a zavedení nových jako cvičit nebo jíst víc zeleniny. Stejně…

Článek v rámci předplatného icon Personalista prodavačem

6.1.2005 

Co určuje úspěšného personalistu? Nejjednodušší definicí může být, že úspěšný personalista je někdo, kdo dosahuje svých organizačních i svých osobních cílů. Nejpřímější cestou k úspěšnému náboru a…

Článek v rámci předplatného Co je MRM?

3.1.2005 

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) vzniklo v devadesátých letech, kdy si prodejci softwaru uvědomili, že zavádění kampaňových modulů do aplikací CRM příliš nefunguje.…

icon Základy efektivní e-mailové komunikace

28.12.2004 

Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb firmy. Článek proto shrnuje několik zásadních rad, jak se stát efektivním e-mailovým komunikátorem. -…

icon Nábor budoucnosti

28.12.2004 

Rok 2004 byl skvělý pro nábor online. Zlepšilo se využívání online nástrojů prověřování a hodnocení uchazečů i další věci. Tento trend bude s největší pravděpodobností pokračovat i v příštím roce.…

Výpis 24162430 z celkem 2595