Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného icon Když se obchody zpomalí...

16.5.2005 

Po letech působivého růstu obvykle ústřední směry podnikání dosáhnou bodu tržní rovnováhy, kdy další nové obchody jsou stále obtížnější a žádné nové výrobky se nemohou pohnout úspěšně kupředu. V tomto…

Článek v rámci předplatného icon Co se skrývá za úsměvem uchazeče?

5.5.2005 

Mnoho personálních manažerů chce rozhodovat o přijetí jen na základě zkušeností, vzdělání a inteligence. Když se ale zeptáte, proč dali nějakému zaměstnanci výpověď, univerzální odpovědí bývá: kvůli…

Článek v rámci předplatného icon Jak nejvhodněji formulovat marketingová sdělení

4.5.2005 

Jednou z hlavních povinností výrobkového manažera je spolupráce s oddělením marketingové komunikace na formulování klíčových sdělení pro marketingové programy. Cílem je vzbudit v zákaznících asociace…

icon Kolik uchazečů vám lže?

3.5.2005 

Uchazeči o práci si vzali příklad z politiků a zkreslují údaje ve svých životopisech. Tvrdí to alespoň nový průzkum provedený mezi pěti sty anglickými zaměstnanci personální společností Jobs@Pertemps…

Článek v rámci předplatného icon Konference roku v oblasti zaměstnaneckých výhod

2.5.2005 

Benefity byly a budou jedním z hlavních problémů personalistiky. Mnoho podniků začalo intenzivněji kontrolovat výdaje a tento trend bude podle Hospodářských…

Článek v rámci předplatného Top 8 marketingových a prodejních strategií

25.4.2005 

Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké konkurenty, kteří vydělávají více peněz. Pokud se tedy nebude snažit mezi konkurenty vyčnívat, může přijít o důležité zákazníky. V…

Článek v rámci předplatného Volání k odpovědnosti

22.4.2005 

V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní odpovědnost. Tento trend již není možné ignorovat, protože vede k celkově odpovědnějšímu přístupu firem k obchodování. Až doposud…

icon Outsourcing se neosvědčil, všechno zpátky domů

22.4.2005 

Velký počet největších světových organizací přenáší IT provozní činnost a obchodní procesy zpět do podniku a zkoumá alternativy. Oblasti, ve kterých se tradičně očekávalo zlepšení díky outsourcingu,…

icon Konference roku v oblasti zaměstnaneckých výhod

22.4.2005 

Benefity byly a budou jedním z hlavních problémů personalistiky. Mnoho podniků začalo intenzivněji kontrolovat výdaje a tento trend bude podle Hospodářských…

icon Učíme se základům úspěchu

20.4.2005 

Byznys je umění i věda, je to záležitost praktických zkušeností, úsudku, prozíravosti a štěstí. Abyste uspěli, musíte zvládnout základní principy obchodního úspěchu. Naštěstí se dá všem obchodním…

Článek v rámci předplatného Konec nekalým obchodním praktikám

19.4.2005 

Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou by měly členské státy převést do svého práva během následujících dvou let. Pouze země, které již uplatňují přísnější…

Článek v rámci předplatného icon Volba vyvážené skladby benefitů

14.4.2005 

Benefity. Byly a budou jedním z hlavních problémů personalistiky. Mnoho podniků začalo intenzivněji kontrolovat výdaje a tento trend bude podle Hospodářských…

icon Kde dělají malé firmy chybu?

12.4.2005 

Ačkoli je v módě obviňovat ze strastí malých firem velké prodejce, řetězce a obří konglomeráty, pravdou je, že si za svou znepokojivou situaci často mohou samy. Autor za svou kariéru spolupracoval s…

Článek v rámci předplatného icon Proč uvažovat o outsourcingu HR?

11.4.2005 

Snižování nákladů není největším problémem, kvůli kterému podniky využívají outsourcingu funkcí lidských zdrojů. A cena je až druhý nejdůležitější faktor výběru prodejce outsourcingu. Zjistil to nový…

icon Jsou vůbec ze stejného týmu?

6.4.2005 

V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a bezmála stejný počet sdělení, která se dostávala k zákazníkům. Když se bývalý ředitel firmy zeptal jakýchkoli dvou obchodních…

Výpis 24162430 z celkem 2619