Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2620 článků.

icon Marketér obchodníkovi vlkem

17.2.2005 

Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například s financemi. Marketingoví odborníci, kteří nemají povědomí o fiskální politice firmy, tak stojí proti lidem striktně…

icon Pravidla vztahu s agenturou

31.1.2005 

Partnerství, otevřená komunikace, spolupráce, oslavování úspěchů... to zní jako rady pro jakýkoli perfektní vztah. V tomto případě se jedná o vztah s vaší designovou agenturou. Vybudování a udržení…

Článek v rámci předplatného icon S technologií na pasivní kandidáty

28.1.2005 

Nábor by měl vypadat více jako iPod. Podstata tohoto názoru tkví v tom, že iPod je víc než jen hudební přehrávač, je to hudební systém. Svazuje dohromady hudební přehrávač, jednoduchý přehrávací…

icon Co je nebezpečnější než e-mail?

27.1.2005 

*Instant messaging* (IM) vzkvétá, téměř všude lidé píší zprávy přátelům a kolegům šíleným tempem. IM je technologie umožňující uživateli poslat elektronickou zprávu jedné nebo více osobám s minimální…

icon Hlavní trendy v roce 2005

18.1.2005 

Příval změn v personalistice pokračuje i v novém roce, jak profesionálové lidských zdrojů rozšiřují svou odpovědnost a pomáhají svým podnikům s přizpůsobováním na měnící se podmínky. Mnohé problémy z…

icon I podnik může mít zlozvyky

13.1.2005 

Novoroční předsevzetí jsou většinou o návycích zbavení se těch špatných jako kouření, nadměrného pití, přejídání se v rychlém občerstvení, a zavedení nových jako cvičit nebo jíst víc zeleniny. Stejně…

Článek v rámci předplatného icon Personalista prodavačem

6.1.2005 

Co určuje úspěšného personalistu? Nejjednodušší definicí může být, že úspěšný personalista je někdo, kdo dosahuje svých organizačních i svých osobních cílů. Nejpřímější cestou k úspěšnému náboru a…

Článek v rámci předplatného Co je MRM?

3.1.2005 

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) vzniklo v devadesátých letech, kdy si prodejci softwaru uvědomili, že zavádění kampaňových modulů do aplikací CRM příliš nefunguje.…

icon Nábor budoucnosti

28.12.2004 

Rok 2004 byl skvělý pro nábor online. Zlepšilo se využívání online nástrojů prověřování a hodnocení uchazečů i další věci. Tento trend bude s největší pravděpodobností pokračovat i v příštím roce.…

icon Základy efektivní e-mailové komunikace

28.12.2004 

Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb firmy. Článek proto shrnuje několik zásadních rad, jak se stát efektivním e-mailovým komunikátorem. -…

icon Jak zapůsobit na svého bankéře

27.12.2004 

Podle průzkumů je většina vlastníků malých firem v očekávání nového roku optimistická. Mnoho z nich asi přemýšlí o nových projektech a expanzi. Podle Rebeccy Macieira-Kaufmann, výkonné vice…

icon Nábor potřebuje vůdce

23.12.2004 

Lídři nevznikají pomocí kouzel, ale vyvíjí se časem z plynulého procesu výzev, jejich překonávání, přemýšlení o naučeném a aplikování tohoto naučeného na další výzvy. Posledních několik let bylo…

icon Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

16.12.2004 

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-maily jen těm lidem, kteří vám dali své svolení. Níže je uvedeno několik kroků pro efektivní webový marketing, aniž byste…

Článek v rámci předplatného Jeden den v životě internetového marketéra

15.12.2004 

Lidé mají často představu, že internetoví podnikatelé vlastně nic nedělají. Díky Internetu mohou sedět doma, nepředřou se a několik hodin denně jim zaručí slušné výdělky. Skutečnost je ale taková, že…

icon Řeč těla

10.12.2004 

Víte, co si myslí vaši posluchači? Mnoho manažerů na tuto otázku často neumí odpovědět. Ať je to v průběhu prodejní schůzky nebo při roční prezentaci vyššímu managementu, přesně vědět, co si vaše…

Výpis 24462460 z celkem 2620