Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

Článek v rámci předplatného icon Vy si jděte pětkrát oběhnout podnik kolem dokola

19.10.2004 

V průběhu minulé dekády se koučink stal součástí popisu práce manažerů. Už se od nich neočekává, že budou jen řídit, nyní jsou kouči, kteří vedou tým. Idea koučinku zní nesporně pozitivně, ale co by…

Článek v rámci předplatného icon Kdo pro firmu pracuje déle, zaslouží si více

12.10.2004 

Odměny založené na subjektivních kritériích fungují u manažerů, kteří jsou ve funkci déle, nejlépe. Ukázala to studie Univerzity Jižní Kalifornie v Los Angeles, Chicagské univerzity a Texaské…

icon Jak řídit smluvní vztahy v krizových situacích

12.10.2004 

Není nijak překvapující, že dlouhodobější vztahy mezi prodejci a zákazníky narážejí na problémy, zvláště ve složitých finančních situacích. Co má ale jedna strana dělat, jestliže se dozví, že druhá…

Úspěch si žádá silná slova

8.10.2004 

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů. Článek shrnuje dvacet nejdůležitějších slov, která prokázala upoutání pozornosti zákazníků, motivování ke koupi produktů a…

icon Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií

4.10.2004 

Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale nutností. Tyto investice se staly součástí nákladů na úspěšné provozování obchodu podobně jako telefony nebo faxy. Komunita prodejců…

Článek v rámci předplatného icon Sbohem a šáteček

1.10.2004 

Okamžik odchodu klíčového zaměstnance z firmy je jednou z nejčastějších manažerských nočních můr. Takový odchod může negativně poznamenat produktivitu i morálku zaměstnanců. Existují však určité…

icon Využijte okurkové sezóny

29.9.2004 

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí víc než jen příležitost odjet na dovolenou. Toto období je skvělou příležitostí pro plánování základů budoucí produktivity a…

icon Někdo možná nepozná dobré od špatného

27.9.2004 

Definice pracovní etiky se obnovuje téměř denně. Mnozí říkají, že etika jednoduše znamená dělat správné věci. Ale rozšiřující se komplex norem pro rozhodování, kulturu, tradice, výkon a právní normy…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vystavit na výstavě

24.9.2004 

Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce efektivním marketingovým a prodejním nástrojem jak získat vedení, vybudovat značku, setkat se s novými i stávajícími…

Co je MRM?

23.9.2004 

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) se zrodilo v devadesátých letech minulého století, když si prodejci softwaru uvědomili, že pouhé zavedení speciálního modulu pro…

Článek v rámci předplatného Pět pilířů marketingu

16.9.2004 

V souvislosti se zhoršením ekonomických podmínek ve Spojených státech se stále častěji hovoří o budování značek. Firmy poskytující profesionální služby by je měly využívat jako nástroj k posílení…

icon Sedm kroků k úspěšné prodejní prezentaci

15.9.2004 

Kvalita prodejních prezentací z velké čísti rozhoduje o tom, zda potenciální zákazník zůstane, nebo odejde ke konkurenci. Článek proto shrnuje sedm základních strategií, jak vytvářet prodejní…

icon Čím více, tím méně

13.9.2004 

Prodejní kampaně, které dříve trvaly půl roku nebo celý rok dnes trvají jeden měsíc. Čím více pak jedna firma využívá výhod krátkodobých kampaní, tím více nutí ostatní firmy postupovat stejným…

Prezentace, která vás odliší

8.9.2004 

Kvalita vaší prodejní prezentace často určuje, zda potenciální zákazník nakonec koupí od vás nebo od vaší konkurence.…

Článek v rámci předplatného Pět hrubých chyb propagační dopisů

1.9.2004 

Efektivní propagační dopis zasahuje ty samé cíle jako efektivní pracovník prodeje. A stejně jako se chce obchodník vyhnout určitým chybám při prodejním procesu, chce se jim vyhnout i pisatel…

Výpis 24462460 z celkem 2595