Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Prozradit nebo neprozradit?

27.8.2004 

V případech jako Enron, Tyco nebo Worldcom není pochyb, že manažeři překročili přípustné hranice etického chování. Ale co v situacích, kde rozdíl mezi tím, co je špatné a co je dobré, není černobílý?…

icon Pesimista cosi chystá

26.8.2004 

Pesimismus má špatnou pověst a nikdo nechce přijmout pesimistu za zaměstnance. Ale poslední studie provedená Central Michigan University zjistila, že pesimismus má i své výhody. Tak například…

Článek v rámci předplatného Proč databázový marketing

13.8.2004 

Jedna z nejúčinnějších a nejefektivnějších cest ke zvýšení prodeje v malých firmách se nazývá databázový marketing. Vychází z využití informací sesbíraných přímo na prodejních místech. Osobní data…

icon 24 levných rad pro firemní propagaci

13.8.2004 

Přestože na ně může firma umístit značné množství informací, které mohou najít miliony lidí, webové stránky nejsou univerzálním řešením všech marketingových otázek. Potenciální zákazníci je zpravidla…

Článek v rámci předplatného Efektivita prodeje na vedení nezáleží

6.8.2004 

Efektivita prodeje vyžaduje nejen dobré vedení, ale především výbornou spolupráci obchodních a marketingových složek firem. V aktuální studii k tomu dospěla společnost Aberdeen Group. Řada firem se…

icon Naše společnost je zelená, naši lidé jsou zelení,...

4.8.2004 

Některé podniky, organizace a dokonce lidé jsou tak sladění a stálí v užívání jedné barvy, že skoro tuto barvu v našich představách vlastní. Některé ji vlastní opravdu, jako například Tiffany má…

icon Jak přežít poradu na poslední chvíli

26.7.2004 

Téměř každý manažer se někdy ocitl v situaci, kdy musel zorganizovat poradu na poslední chvíli. Nejraději by byl na takovou situaci předem připraven a měl k dispozici potřebné informace. Článek proto…

icon Polovina roku za vámi a nic...?

19.7.2004 

Jak vám jdou obchody? Pokud nezní vaše odpověď fantasticky nebo skvěle, měli byste začít věnovat pozornost vašemu marketingovému programu. Ještě můžete udělat rychlé změny a zvýšit prodej v druhé…

icon Jen je nechte, ať o vás mluví

15.7.2004 

Pokud má firma smysluplné, etické, účelné a inspirativní záměry, nemusí v jejich propagaci spoléhat jen na strojené techniky public relations. Ve svých řadách totiž skrývá celou řadu přirozených…

Článek v rámci předplatného Revoluce v řízení objednávek

13.7.2004 

Nástup sofistikovaných nástrojů pro automatizaci prodeje je jedním z nerychleji rostoucích a nejzajímavějších technologických trendů poslední dekády. Maloobchodníci i velkoobchodníci investují do…

icon Úspěšným se člověk nerodí, ale stává

8.7.2004 

Dobrým obchodníkem se člověk rodí, nebo se to dá naučit? Je pravda, že někteří lidé mají od narození větší obchodnický talent než jiní. Ale bez ohledu na to je klíčem k úspěchu co nejvíce využít těch…

icon Rozhovor s Jaroslavem Seifertem, koučem a vedoucím lektorem společnosti JASEKA

28.6.2004 

Vysokoškolské vzdělání získal na UK v Praze, řadu let pracoval v různých pozicích a v různých podnicích čs. leteckého průmyslu, od roku 1992 působí ve společnosti JASEKA. Zaměřuje se na procesní…

icon Doteky online

28.6.2004 

Byznys po internetu, e-komerce, online obchod, to vše neznamená, že byste měli ztratit lidský kontakt. Obrazovka počítače nenahradí úsměv nebo podání ruky, nenabízí vizuální ani fyzický kontakt, ale…

Článek v rámci předplatného icon Jak vyzrát na uchazeče po Internetu

22.6.2004 

Vyhrát válku o nejlepší talenty můžete pouze s kvalitním marketingem a prodejem a k těm vám dopomůže znalost zákazníků. Jinými slovy, pokud dokážete určit online chování těch nejlepších talentů (kam…

Článek v rámci předplatného icon Mlčím, tedy jsem

21.6.2004 

Marketing ve své podstatě znamená porozumět trhům a dát jim najevo, že jim rozumím. Jinými slovy marketing znamená naslouchat. Prodej na druhé straně znamená mluvit. A prodej nemůže začít, dokud trh…

Výpis 24612475 z celkem 2595