Sbohem a šáteček
Okamžik odchodu klíčového zaměstnance z firmy je jednou z nejčastějších manažerských nočních můr. Takový odchod může negativně poznamenat produktivitu i morálku zaměstnanců. Existují však určité…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2620 článků.
Okamžik odchodu klíčového zaměstnance z firmy je jednou z nejčastějších manažerských nočních můr. Takový odchod může negativně poznamenat produktivitu i morálku zaměstnanců. Existují však určité…
Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí víc než jen příležitost odjet na dovolenou. Toto období je skvělou příležitostí pro plánování základů budoucí produktivity a…
Definice pracovní etiky se obnovuje téměř denně. Mnozí říkají, že etika jednoduše znamená dělat správné věci. Ale rozšiřující se komplex norem pro rozhodování, kulturu, tradice, výkon a právní normy…
Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce efektivním marketingovým a prodejním nástrojem jak získat vedení, vybudovat značku, setkat se s novými i stávajícími…
Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) se zrodilo v devadesátých letech minulého století, když si prodejci softwaru uvědomili, že pouhé zavedení speciálního modulu pro…
Pět pilířů marketinguV souvislosti se zhoršením ekonomických podmínek ve Spojených státech se stále častěji hovoří o budování značek. Firmy poskytující profesionální služby by je měly využívat jako nástroj k posílení…
Kvalita prodejních prezentací z velké čísti rozhoduje o tom, zda potenciální zákazník zůstane, nebo odejde ke konkurenci. Článek proto shrnuje sedm základních strategií, jak vytvářet prodejní…
Prodejní kampaně, které dříve trvaly půl roku nebo celý rok dnes trvají jeden měsíc. Čím více pak jedna firma využívá výhod krátkodobých kampaní, tím více nutí ostatní firmy postupovat stejným…
Kvalita vaší prodejní prezentace často určuje, zda potenciální zákazník nakonec koupí od vás nebo od vaší konkurence.…
Pět hrubých chyb propagační dopisůEfektivní propagační dopis zasahuje ty samé cíle jako efektivní pracovník prodeje. A stejně jako se chce obchodník vyhnout určitým chybám při prodejním procesu, chce se jim vyhnout i pisatel…
V případech jako Enron, Tyco nebo Worldcom není pochyb, že manažeři překročili přípustné hranice etického chování. Ale co v situacích, kde rozdíl mezi tím, co je špatné a co je dobré, není černobílý?…
Pesimismus má špatnou pověst a nikdo nechce přijmout pesimistu za zaměstnance. Ale poslední studie provedená Central Michigan University zjistila, že pesimismus má i své výhody. Tak například…
Proč databázový marketingJedna z nejúčinnějších a nejefektivnějších cest ke zvýšení prodeje v malých firmách se nazývá databázový marketing. Vychází z využití informací sesbíraných přímo na prodejních místech. Osobní data…
Přestože na ně může firma umístit značné množství informací, které mohou najít miliony lidí, webové stránky nejsou univerzálním řešením všech marketingových otázek. Potenciální zákazníci je zpravidla…
Efektivita prodeje na vedení nezáležíEfektivita prodeje vyžaduje nejen dobré vedení, ale především výbornou spolupráci obchodních a marketingových složek firem. V aktuální studii k tomu dospěla společnost Aberdeen Group. Řada firem se…