Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2620 článků.

Článek v rámci předplatného icon Sbohem a šáteček

1.10.2004 

Okamžik odchodu klíčového zaměstnance z firmy je jednou z nejčastějších manažerských nočních můr. Takový odchod může negativně poznamenat produktivitu i morálku zaměstnanců. Existují však určité…

icon Využijte okurkové sezóny

29.9.2004 

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí víc než jen příležitost odjet na dovolenou. Toto období je skvělou příležitostí pro plánování základů budoucí produktivity a…

icon Někdo možná nepozná dobré od špatného

27.9.2004 

Definice pracovní etiky se obnovuje téměř denně. Mnozí říkají, že etika jednoduše znamená dělat správné věci. Ale rozšiřující se komplex norem pro rozhodování, kulturu, tradice, výkon a právní normy…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vystavit na výstavě

24.9.2004 

Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce efektivním marketingovým a prodejním nástrojem jak získat vedení, vybudovat značku, setkat se s novými i stávajícími…

Co je MRM?

23.9.2004 

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) se zrodilo v devadesátých letech minulého století, když si prodejci softwaru uvědomili, že pouhé zavedení speciálního modulu pro…

Článek v rámci předplatného Pět pilířů marketingu

16.9.2004 

V souvislosti se zhoršením ekonomických podmínek ve Spojených státech se stále častěji hovoří o budování značek. Firmy poskytující profesionální služby by je měly využívat jako nástroj k posílení…

icon Sedm kroků k úspěšné prodejní prezentaci

15.9.2004 

Kvalita prodejních prezentací z velké čísti rozhoduje o tom, zda potenciální zákazník zůstane, nebo odejde ke konkurenci. Článek proto shrnuje sedm základních strategií, jak vytvářet prodejní…

icon Čím více, tím méně

13.9.2004 

Prodejní kampaně, které dříve trvaly půl roku nebo celý rok dnes trvají jeden měsíc. Čím více pak jedna firma využívá výhod krátkodobých kampaní, tím více nutí ostatní firmy postupovat stejným…

Prezentace, která vás odliší

8.9.2004 

Kvalita vaší prodejní prezentace často určuje, zda potenciální zákazník nakonec koupí od vás nebo od vaší konkurence.…

Článek v rámci předplatného Pět hrubých chyb propagační dopisů

1.9.2004 

Efektivní propagační dopis zasahuje ty samé cíle jako efektivní pracovník prodeje. A stejně jako se chce obchodník vyhnout určitým chybám při prodejním procesu, chce se jim vyhnout i pisatel…

icon Prozradit nebo neprozradit?

27.8.2004 

V případech jako Enron, Tyco nebo Worldcom není pochyb, že manažeři překročili přípustné hranice etického chování. Ale co v situacích, kde rozdíl mezi tím, co je špatné a co je dobré, není černobílý?…

icon Pesimista cosi chystá

26.8.2004 

Pesimismus má špatnou pověst a nikdo nechce přijmout pesimistu za zaměstnance. Ale poslední studie provedená Central Michigan University zjistila, že pesimismus má i své výhody. Tak například…

Článek v rámci předplatného Proč databázový marketing

13.8.2004 

Jedna z nejúčinnějších a nejefektivnějších cest ke zvýšení prodeje v malých firmách se nazývá databázový marketing. Vychází z využití informací sesbíraných přímo na prodejních místech. Osobní data…

icon 24 levných rad pro firemní propagaci

13.8.2004 

Přestože na ně může firma umístit značné množství informací, které mohou najít miliony lidí, webové stránky nejsou univerzálním řešením všech marketingových otázek. Potenciální zákazníci je zpravidla…

Článek v rámci předplatného Efektivita prodeje na vedení nezáleží

6.8.2004 

Efektivita prodeje vyžaduje nejen dobré vedení, ale především výbornou spolupráci obchodních a marketingových složek firem. V aktuální studii k tomu dospěla společnost Aberdeen Group. Řada firem se…

Výpis 24762490 z celkem 2620