Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2620 článků.

Článek v rámci předplatného To nám ta e-komerce ale pěkně roste...

31.5.2004 

Podle nové studie americké divize Shop.org Národní maloobchodní federace roste prostor e-komerce s prodeji za 114 miliardami dolarů za poslední rok. E-komerční prodeje činí 5,4% z celkového počtu…

Článek v rámci předplatného icon Vy ještě nenavštěvujete obchodní výstavy?

26.5.2004 

Obchodní výstavy mohou být velice užitečné, chcete-li dosáhnout nějakého obchodního cíle v krátké době. Návštěva výstavy se vyplatí, ať již nakupujete maloobchodní zboží nebo počítačové vybavení,…

Článek v rámci předplatného icon Peníze změní všechno

26.5.2004 

Když Sergey Brin a Larry Page zakládali před šesti lety Google, společnost zrcadlila jejich povahy inteligentních volnomyšlenkářských graduovaných studentů. Jejich inženýři pracovali podle vlastního…

Článek v rámci předplatného Vize roku 2006

20.5.2004 

Článek se věnuje závěrům vize vývoje českého obchodu publikované společnostmi INCOMA Research a INCOMA Consult. Několik desítek expertů z významných firem aktivních na českém trhu vyjádřilo svá…

icon Je ISO 9002 nesmysl?

12.5.2004 

Kdyby lidé pouze dělali svou práci, nemusely by existovat žádné normy ISO. Více než jisté jsou ale dvě věci, práce nebude nikdy přesně vyhovovat a nějaká norma ISO bude existovat vždycky. Oblast…

icon Dobré rozehrání, základ úspěchu

7.5.2004 

Správné zavedení nových produktů a výrobků je klíčové pro úspěch firmy na poli byznysu. Můžeme jej rozdělit na dvě části. První je interní zavádění, které se soustředí na práci s výrobkem uvnitř…

Článek v rámci předplatného icon Kdo se učí nejvíce? Finančník či opice?

26.4.2004 

Podle nejnovějšího průzkumu vede sektor finančních služeb ve využívání a aplikaci e-learningu. Průzkum provedla společnost SkillSoft, prodejce e-learningu, mezi zaměstnanci šestnácti nadnárodních…

Článek v rámci předplatného Řízení vztahů se zákazníky na produktivitu prodeje nestačí

16.4.2004 

Prodejci softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dokázali přesvědčit obrovské množství organizací, že klíčem k produktivitě jejich prodeje není nic jiného než investice do CRM. Přístup k zákaznickým…

icon Rozhovor s Imrichem Gombarem, výkonným ředitelem pro lidské zdroje společnosti Český Telecom

13.4.2004 

Imrich Gombar absolvoval Vysokou školu P. J. Šafárika v Košicích s titulem PhDr. v psychologii. Od roku 1988 vlastní licenci Americké Psychologické Asociace. V předchozích letech pracoval pro KPMG,…

Článek v rámci předplatného icon Jak se léčí zlomená značka?

9.4.2004 

Už v roce 2002 Scott Bedbury nabídl devět způsobů, jak upevnit poškozenou značku. A nedávno harvardská Business Schools Working Knowledge publikovala postupy pro obnovení značky. Nově se tedy…

icon Jak si vychovat svého prodejce

9.4.2004 

Jestliže chce společnost investovat do školení prodejců, měla by vědět, že tato výuka sebou nese několik problémů. Předně je nutné si uvědomit, že prodejce bude mít časem tendence po osamostatnění.…

Osobní komunikace pro každého

5.4.2004 

Efektivní marketing je podmínkou úspěchu firmy na soutěživém trhu. Takový marketing neznamená pouze reklamu a služby, znamená uspokojení potřeb zákazníků skrze cílenou a osobní komunikaci.…

Článek v rámci předplatného Bylo to krásné, děkuji

1.4.2004 

Obchod dnes probíhá takovou rychlostí, že jeho účastníci ani nemají čas na zdvořilosti. Slušné chování však může výrazně pomoci zůstat na vrcholu. Konkurenceschopnost může zaručit i zdánlivě…

Stará značka nerezaví

30.3.2004 

Světové firmy se v poslední době pokoušejí o znovuobnovení dříve populárních produktů a značek. Na toto téma proto diskutovali zástupci několika firem na symposiu Harvard Business School. Prezentovali…

Článek v rámci předplatného icon To budou mít feministky radost

24.3.2004 

Nová studie provedená U.S. Equal Employment Opportunity Commission (EEOC) ukázala, že ženy nyní reprezentují 36% všech úředníků a manažerů v soukromém sektoru. To představuje 7% nárůst za posledních…

Výpis 25062520 z celkem 2620