Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2620 článků.

icon Fér přístup se stále vyplatí

23.3.2004 

Teprve po 11 letech existence může bezstarostně existovat známý bratislavský autoservis, zaměřený na vozy Škoda, Seat, Fiat a Volkswagen. O problémech tohoto podnikání hovoří majitelka Klaudia…

Článek v rámci předplatného icon Kdo za to může - Jarda, Pepa či Jindra?

19.3.2004 

Neúspěch projektu není nic příjemného. Když už ale projekt selže, vzniká potřeba nalézt viníka. Koho ale obvinit a jak se vyhnout podobným problémům v budoucnosti? Nejprve je třeba uvědomit si, co…

icon My si jen hrajeme na uspokojování potřeb zákazníků

17.3.2004 

Kterou koncepci vaše firma preferuje, prodejní nebo marketingovou? Zatímco cílem prodejní koncepce je propagace a následný prodej produktů, cílem marketingové koncepce je uspokojení potřeb zákazníků.…

Článek v rámci předplatného Několik otázek pro správné využití firemních dat

15.3.2004 

Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na klíčové otázky týkající se rozvoje. Důležité je pouze vědět, jaké otázky si klást. Konkrétní otázky vždy závisejí na cíli,…

Článek v rámci předplatného Přišel jsem, viděl jsem, nenašel jsem

3.3.2004 

Společnost eGlobalPanel zpracovala studii, v níž se zaměřila na efektivitu nástrojů pro vyhledávání na webových stránkách firem. Více než polovina on-line zákazníků se v této studii jasně vyslovila,…

icon Výstřednost je roztomilá

1.3.2004 

Autor článku nabízí několik užitečných taktik a tipů pro vysokoškolské lektory, které mohou být použitelné i pro ty, kdo provádí časté prodejní prezentace, mluví na konferencích nebo vedou výcvikové…

Článek v rámci předplatného icon Dveře analytickým nástrojům pro HR otevřené

20.2.2004 

Doba efektivního využívání analytických softwarových nástrojů v HR je tady. Měření faktorů vztahujících se k odměňování, nabírání a retenci zaměstnanců pomáhá manažerům lidských zdrojů lépe využívat…

Článek v rámci předplatného Sběr znalostí v zákaznickém středisku

16.2.2004 

Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je sdílet a řídit znalosti nevyřčené, které mají zaměstnanci ve svých hlavách. Unikátním místem pro přeměnu nevyřčených znalostí…

icon Čtyři vlastnosti dobrého lídra

13.2.2004 

Lídrem se nestanete pomocí kouzel, ale postupným procesem překonávání překážek, poučením se z nich a aplikací poznatků na další výzvy. Jako manažer musíte čelit situacím, které jsou nové a které…

Článek v rámci předplatného icon Kde jsou promovaní inženýři, sinus, kosinus, deskriptiva...?

12.2.2004 

Náborové očekávání výrobců ve Velké Británii dosáhlo rekordní výšky, ale nedostatek inženýrů a výrobních manažerů by mohl zmařit jejich plány, jak ukazují nejnovější čísla podle Recruitment Confidence…

icon Finanční základy pro začínající podnikatele

6.2.2004 

Mnoho podnikatelů nevěnuje při zakládání firem dostatečnou pozornost některým klíčovým otázkám finančního řízení. Často jim chybí vzdělání v této oblasti a příliš se orientují jen na určitou funkci…

icon Nikdo není ostrov

3.2.2004 

V dnešním rychlém a propojeném světě není žádný projekt nebo úkol ostrovem sám pro sebe. Nová generace softwaru pomáhá lidem spolupracovat elektronicky. Nejznámější formou spolupráce je e-mail a…

icon Často skloňovaná spolupráce

3.2.2004 

Konvergence jiných typů technologie spolu s technologiemi ke spolupráci vytvořila hybridní disciplínu, která roste v závislosti na produkci pracovníků. Spolupráce roste, větví se do mnoha směrů.…

icon Už nechci jíst sám!

2.2.2004 

Kvalita konverzace při obědě bývá bohatší, zvláště pokud si lidé vyhradí na oběd celou hodinu. Při obědě probíhá volná rovnocenná konzultace napříč organizací a nabízí technicky nejlepší řešení…

icon Jak moc je IT užitečná?

29.1.2004 

Bez IT by mnoho obchodních transakcí, jako například řízení výrobních cyklů nebo nakupování online, nebylo možné. Bez IT bychom nezískali ekonomické výhody z automatizace, která řídí činnosti…

Výpis 25212535 z celkem 2620