Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

2.12.2002 

Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v současné době snaží upoutat pozornost zákazníků zejména designem a obsahem svých webových stránek. Obsah internetových stránek a…

Profesionální prodej

8.11.2002 

Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka jednoduchá záležitost. Prodávající musí vědět, jak zákazníka přesvědčit. K tomu by měl být instruován nadřízenými, zvláště pak…

Článek v rámci předplatného Co je Public Relations?

6.11.2002 

Pojem Public Relations se v moderním podnikání skloňuje všemi směry. Co to ale ve skutečnosti znamená? Mezi praktiky a teoretiky je nejrozšířenější definicí PR ta, která byla přijata v roce 1978…

icon Jak zvolit vhodné schéma pobídkových plateb

29.10.2002 

Motivační platby se v minulosti týkaly pouze prodejců zboží, úkolových dělníků a vedoucích pracovníků. Dnes firmy vymýšlejí motivační plány pro všechny zaměstnance. Vhodné ohodnocení může z…

Kviz z oblasti vztahů se zákazníkem

8.10.2002 

Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět, jaká je situace v podniku z hlediska vztahů k zákazníkovi a péči o něj. Lze odpovídat pouze ano, nebo ne. Zde jsou některá z…

Článek v rámci předplatného Je CRM outsourcing cestou ke snížení výdajů?

4.10.2002 

Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je pro ně výhodnější než se potýkat s náklady na software používaný přímo ve firmě. Tento trend se stále více týká nejen malých…

icon Web jako prostředek urychlení prodejního cyklu

3.10.2002 

Některé společnosti nevyužívají své webové stránky k přímému prodeji zboží jsou pro ně nástrojem sloužícím ke zrychlení a zkvalitnění prodejního cyklu. Většinou jde o podniky, které se zaměřují na…

Článek v rámci předplatného Efektivní prodejní prezentace

27.9.2002 

Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým předpokladem úspěchu jednotlivé produkty je čím dál těžší od sebe odlišit a očekávání zákazníků rostou. Tradičně pojatá…

Článek v rámci předplatného Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

11.9.2002 

Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej koupí také zítra? Vybudování kvalitních vztahů se zákazníkem je velmi důležité. Pomoci v této oblasti mohou zákaznické noviny…

icon Jsou rychlejší čipy pro obchodní transakce důležité?

27.8.2002 

S nárůstem počtu komplexně řešených síťových projektů a novou úrodou on-line nakupujících se současně zvyšuje zátěž již beztak zaměstnaných komerčních serverů zdá se tedy, že rychlé čipy a procesory…

Článek v rámci předplatného Recenzní webová sídla jako zdroj informací

13.8.2002 

Firmy mohou získat prostřednictvím Internetu velké množství názorů na svoje produkty, ne všechny jsou však stejně věrohodné. Výborným zdrojem informací jsou však analytici, zákazníci a další…

icon Firmy považují elektronické obchodování za přínos

8.8.2002 

Navzdory celkovému poklesu výdajů na informační technologie se investice do elektronického obchodování zvyšují. Internet představuje efektivní způsob, jak udržovat vztahy se zákazníky a dodavateli po…

icon Respekt investorů je stejně důležitý jako loajalita zákazníka

5.8.2002 

Respekt je, podobně jako loajalita vyšší stupeň chování, který demonstruje skutečnou oddanost firmě. Lidé projevující respekt si však vytvořili k podniku takový typ vztahu, který je ve své podstatě…

icon Krize v e-komerci: kdo půjde z kola ven?

24.7.2002 

Odborníci se shodují na tom, že společnosti provozující e-komerci, které přežily současnou krizi a nezkrachovaly budou ještě nejméně v druhé polovině letošního roku zažívat krušné časy. Boj o přežití…

icon Jak najít vhodného poskytovatele e-learningu

23.7.2002 

Ptáte-li se, jak najít dobrého poskytovatele e-learningu, odpověď zní: musí to být společnost, která se rovným dílem orientuje na jeho design i technologii. Inspiraci je možné získat ze Spojených…

Výpis 25512565 z celkem 2595