Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Nová vlna technologií pro elektronické obchodování

15.7.2002 

V nepříliš vzdálené budoucnosti (zhruba 3 5 let) by se technologie pro e-komerci měly stát nejen rychlejšími a sofistikovanějšími, ale pravděpodobně celkově změní způsob poskytování zákaznických…

Článek v rámci předplatného Logistika je záležitostí kooperace

12.7.2002 

Řada společností využívajících e-komerce dnes zjišťuje, že zpracování objednávky a dodávka zboží k zákazníkovi se může stát jak významným zdrojem příjmů, tak i přítěží. Spolupráce mezi dodavatelem a…

icon Vnější zdroje náplně webových stránek

27.6.2002 

Chcete-li přitáhnout větší pozornost (což může být důležité pro prodejní strategii), měla by vaše snaha směřovat k udržení zájmu zákazníka do té míry, že se k vám bude vracet. Při využití vnějších…

icon Koncepty a složky E-Managementu

28.5.2002 

V současné ekonomice a s nástupem nových informačních technologií se mění i podstata řízení firmy. Staré způsoby jsou již nepoužitelné a je nutné se adaptovat na nové. Jasno do této otázky může vnést…

Článek v rámci předplatného Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

22.5.2002 

Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny upravit ve svůj prospěch. Ovšem firma, z jejíhož rozpočtu prostředky plynou, příliš nadšená nebude. Jakou strategii uplatňují…

icon Nákup na internetu není jen kliknutí myší

22.5.2002 

On-line zákazník nakupuje snadno kliknout myší, potvrdit nabídku, číslo kreditní karty a je to. Na druhém konci drátu už to ale tak jednoduché není. Nejprve požadavek přichází do platební brány, ta…

icon Hry bez pravidel

13.5.2002 

Na českém trhu s odposlechovými prostředky působí v současnosti 89 firem, které se zabývají prodejem přístrojů typu štěnice (jsou levné, od 400 korun v bazarech). Dalších 3665 koncesovaných…

icon Slabiny systémů pro CRM

24.4.2002 

Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila celá řada počátečních problémů vyřešit a většina skeptických připomínek odehnat. Přesto stále existují mezery, které…

icon Meloun si po Internetu nepotěžkáte

8.3.2002 

S příchodem a rozšířením Internetu se vyskytly také nové možnosti pro obchodníky. Prodej zboží či služeb online se stává stále větší výzvou. Některé firmy začaly díky této nové možnosti prosperovat,…

Článek v rámci předplatného icon Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou

29.1.2002 

Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých kritérií do skupin, takzvaných segmentů. Patrně nejpopulárnější jsou kritéria demografická, jako je pohlaví, věk, vzdělání nebo…

icon Balíček aplikačních služeb s internetovým připojením pro malé a střední společnosti

14.12.2001 

Společnosti využívající internetové připojení IOL Fixed Line budou moci po dobu 6 měsíců využívat aplikační služby v hodnotě až 10 tisíc korun za měsíc. Tato nabídka, pocházející od společností IOL a…

Článek v rámci předplatného icon Outsourcing obchodních schůzek za účelem vyhledávání nových klientů

15.11.2001 

Vedoucí firmy Computer Sciences Corporation (CSC) Bruce Thomas jednou požádal poradce, aby se zaměřili na získávání nových klientů. Zjistil však, že tito lidé se sice vyznají v nových technologiích a…

icon Využití správy znalostí v e-businessu

2.11.2001 

V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili i poskytovatelé a prodejci informačních technologií. I přes popularitu tohoto termínu byly však až…

icon Podnikové zpravodajství (Business Intelligence) a maloobchod

29.10.2001 

Informační ekonomika, která se v současné době rozvíjí, klade důraz na vysoce kvalitní informace tedy přesně ty, které mohou maloobchodníkům poskytnout nástroje podnikového zpravodajství (BI) jako…

icon Fúze prodejních kanálů - strukturovaný přístup k alokaci činností prodeje

19.10.2001 

Společnost Alexander Group Inc. (AGI) zjistila, že klíčové problémy zavádění CRM souvisejí s procesy a ne s technologiemi. Jako nejnaléhavější se ukázaly následující potřeby:- překonání neochoty…

Výpis 25662580 z celkem 2595