Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Zákaznická úprava produktů: ano i ne

22.4.2003 

Obecně se má za to, že zákazníci nakupující po internetu vítají možnost vlastní uživatelské úpravy daného produktu. Nedávná studie americké Kansas State University ovšem ukazuje, že toto tvrzení je…

icon Výkonní ředitelé propouštějí své manažery neradi a navíc to ani neumějí

11.4.2003 

Zeptáme-li se výkonných ředitelů, která činnost je v jejich funkcích nejvíce děsí, nebude to kupodivu úspěch na Wall Street, nýbrž propouštění jejich vrcholových manažerů či jenom pouhá myšlenka na…

icon Přijměte si svou cestu na vrchol

7.4.2003 

Ačkoli to na první pohled může znít poněkud divně, druhým povoláním obchodních ředitelů by klidně mohl být náborář. Obchodní ředitel má na starosti školení, rozvoj a motivaci prodejního personálu,…

Desatero etického prodeje

4.4.2003 

Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost tato pravidla překračovat. Považují se za muže činu, kteří pro uzavření obchodu podstoupí možné i nemožné. Proto, aby odolali…

Článek v rámci předplatného E-zákazník nemá trpělivost

27.3.2003 

Zákazníci, kteří nakupují prostřednictvím Internetu mají stále vyšší požadavky. Webové stránky prodejců by podle nich měly mít dokonalý design, měly by poskytovat dokonalé služby a plnit širokou škálu…

icon Někdo umí, někdo neumí

25.3.2003 

Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum. Odpovědí je pak jakkoli divně to může znít fakt, že ti nejlepší si osvojili styl prodeje maximálně…

icon Firemní etika - 2.část

7.3.2003 

V první části článku o firemní etice z prosince 2002 jsme se dozvěděli, že základem etického chování jsou tři předpoklady. Jde o to vyhnout se tomu, abychom někomu nespravedlivě způsobovali bolest,…

Článek v rámci předplatného On-line prodej: 7 smrtelných hříchů

26.2.2003 

Současný elektronický trh zaznamenává mnoho obchodních úspěchů, dílčí chyby a krachy se mu však nevyhýbají. Aktuální speciální zpráva denníku E-Commerce Times se proto zaměřila na zásadní chyby v e-…

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

25.2.2003 

Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a ostatních nástrojů podstatných pro úspěšný prodej produktů. Nedávný internetový a telefonický výzkum společnosti Sales…

icon Rozhovor s Hanou Milosavljevičovou, Recruitment Managerem společnosti NESS

17.2.2003 

H. Milosavljevičová se intenzívně věnuje personalistice posledních 5 let, i když o psychologii, mezilidské vztahy a komukaci se zajímá už od studií. Příležitost uplatnit se v tomto oboru dostala v r.…

icon Lídr, následovník a opozdilec - IT a ekonomika z firemního pohledu

24.1.2003 

Využívání informačních technologií se v jednotlivých firmách většinou podstatně liší. Faktem však je, že vhodný výběr prostředků IT může firmám pomoci k větší efektivitě a celkově lepším ekonomickým…

icon Školení pro zákazníky SONY

24.1.2003 

Německá pobočka společnosti SONY potřebovala zlepšit odbyt pro televize se zvukovým systémem Dolby Surround. Ukázalo se, že nejen zákazníci, ale i prodejci a obchodníci si musí zlepšit své znalosti o…

icon Jednorázové mobily hledají své uživatele

9.1.2003 

Zatímco největší výrobci mobilních telefonů lákají spotřebitele na nové technické vymoženosti, o své místo na americkém trhu se začínají hlásit telefony na jedno použití. Tyto přístroje sice…

icon Zaměstnancům platím, tak co ještě chtějí?

19.12.2002 

Nedostatek uznání je jedním z faktorů, které demotivují a odrazují zaměstnance. Odměňování by mělo by ve firmách přirozené, což ovšem neznamená zastávání dávno překonaného přístupu striktně peněžního…

icon Jak zacházet s intelektuálním majetkem firmy

13.12.2002 

Každá společnost disponuje určitým intelektuálním majetkem. Zvláště patrné je to u těch, které se nezabývají pouze přímým prodejem nějakého zboží, nýbrž jeho vývojem. Intelektuálním majetkem jsou…

Výpis 25362550 z celkem 2595