Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

Článek v rámci předplatného icon Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích

4.3.2005 

Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a rozhodli, co přesně chcete nabídnout. Vše, co nyní potřebujete, je vyvolat prodej. To zní jednoduše, ale denně je vymyšleno…

icon Úspěch se dá naučit

25.2.2005 

Náborové dovednosti se lze naučit, ačkoli jako ve většině jiných profesí existují lidé, kteří se zdají mít dovednosti, jež ostatní postrádají. A tyto schopnosti z nich činí velmi úspěšné pracovníky.…

icon Business Intelligence v kostce

25.2.2005 

Moderní technologie umožňují firmám shromažďovat velké množství dat. Sběr dat má však smysl jen tehdy, pokud z nich firmy dokáží odvodit smysluplné informace o prodeji, zákaznících apod. Skupinu…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník Ideál

18.2.2005 

Každý podnikatel by měl být intenzivně zaměřen na své potenciální zákazníky. Schopnost najít zákazníka, prodat mu svůj produkt nebo službu a uspokojit tohoto zákazníka, aby od vás nakoupil znovu, by…

icon Marketér obchodníkovi vlkem

17.2.2005 

Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například s financemi. Marketingoví odborníci, kteří nemají povědomí o fiskální politice firmy, tak stojí proti lidem striktně…

icon Pravidla vztahu s agenturou

31.1.2005 

Partnerství, otevřená komunikace, spolupráce, oslavování úspěchů... to zní jako rady pro jakýkoli perfektní vztah. V tomto případě se jedná o vztah s vaší designovou agenturou. Vybudování a udržení…

Článek v rámci předplatného icon S technologií na pasivní kandidáty

28.1.2005 

Nábor by měl vypadat více jako iPod. Podstata tohoto názoru tkví v tom, že iPod je víc než jen hudební přehrávač, je to hudební systém. Svazuje dohromady hudební přehrávač, jednoduchý přehrávací…

icon Co je nebezpečnější než e-mail?

27.1.2005 

*Instant messaging* (IM) vzkvétá, téměř všude lidé píší zprávy přátelům a kolegům šíleným tempem. IM je technologie umožňující uživateli poslat elektronickou zprávu jedné nebo více osobám s minimální…

icon Hlavní trendy v roce 2005

18.1.2005 

Příval změn v personalistice pokračuje i v novém roce, jak profesionálové lidských zdrojů rozšiřují svou odpovědnost a pomáhají svým podnikům s přizpůsobováním na měnící se podmínky. Mnohé problémy z…

icon I podnik může mít zlozvyky

13.1.2005 

Novoroční předsevzetí jsou většinou o návycích zbavení se těch špatných jako kouření, nadměrného pití, přejídání se v rychlém občerstvení, a zavedení nových jako cvičit nebo jíst víc zeleniny. Stejně…

Článek v rámci předplatného icon Personalista prodavačem

6.1.2005 

Co určuje úspěšného personalistu? Nejjednodušší definicí může být, že úspěšný personalista je někdo, kdo dosahuje svých organizačních i svých osobních cílů. Nejpřímější cestou k úspěšnému náboru a…

Článek v rámci předplatného Co je MRM?

3.1.2005 

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) vzniklo v devadesátých letech, kdy si prodejci softwaru uvědomili, že zavádění kampaňových modulů do aplikací CRM příliš nefunguje.…

icon Nábor budoucnosti

28.12.2004 

Rok 2004 byl skvělý pro nábor online. Zlepšilo se využívání online nástrojů prověřování a hodnocení uchazečů i další věci. Tento trend bude s největší pravděpodobností pokračovat i v příštím roce.…

icon Základy efektivní e-mailové komunikace

28.12.2004 

Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb firmy. Článek proto shrnuje několik zásadních rad, jak se stát efektivním e-mailovým komunikátorem. -…

icon Jak zapůsobit na svého bankéře

27.12.2004 

Podle průzkumů je většina vlastníků malých firem v očekávání nového roku optimistická. Mnoho z nich asi přemýšlí o nových projektech a expanzi. Podle Rebeccy Macieira-Kaufmann, výkonné vice…

Výpis 24312445 z celkem 2609