Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Zákazník jako součást obchodování

5.4.2005 

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i zákazníky? Měly by být nástrojem spolupráce a důvěryhodnosti a umožňovat přizpůsobení zákazníkovi.…

icon Jaké víno je skutečně archivní?

31.3.2005 

Poslední dobou, jak stoupá obliba vína u širší populace, stává se víno dobrým prodejním artiklem. Obchodníci vymýšlejí, jak víno prodat a utržit co nejvyšší zisky. Dělají víno na vnější pohled…

Článek v rámci předplatného Základy vícekanálové komunikace

30.3.2005 

Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály. Firmy se tak potýkají s optimalizací vícekanálových komunikačních strategií. Článek uvádí pět základních doporučení.- Nikdy…

icon Odměny pro neprofesionální lovce lidí

24.3.2005 

Motivujte své obchodníky k nalézání a přivádění nových pracovníků. Na začátku roku prodejní manažeři obvykle přemisťují své pozice. Naštěstí podle průzkumu nebude v letošním roce nedostatek obchodníků…

icon Naučte se couvat

24.3.2005 

Jestliže se chcete naučit jednu jedinou vyjednávací techniku, naučte se ustupovat. Pravidlo zní: Nikdy nepřijímejte první nabídku. Jakýkoli slušný protivník si řekne o víc, než čeká, že dostane, a vy…

icon Čtyři zásady, které dají odměnám smysl

22.3.2005 

Prodejní síla bez motivace je jako auto bez benzínu, předurčena zastavit se před tím, než dosáhne svého cíle. Odměny a výhody udržují prodavače motivované a opatřují manažerům způsob, jak říci děkuji…

Článek v rámci předplatného icon Recept na prodejní úspěch

18.3.2005 

Prodávání je podobné jako pečení masa. Dosažení dohody s rozhodující osobou vyžaduje mnoho času, peněz a úsilí, proto je důležité mít recept, kterému můžete věřit. S takovou značnou investicí si…

icon Ne není odpověď

17.3.2005 

Při výběru klíčových zaměstnanců se zakladatel Eagle Global, Jim Crane, řídí třemi bezpečnými pravidly, jak nalákat nejtalentovanější manažery. V roce 1984 si Jim Crane půjčil peníze od sestry a…

icon Nejlepší místo pro práci v Anglii

15.3.2005 

Když Personnel Today kontaktoval personální firmu Pareto Law, aby se zeptal, proč ji v Sunday Times označili jako nejlepší malý podnik pro práci ve Velké Británii, recepční mu vysvětlila, že právě…

Článek v rámci předplatného Sociální marketing je jako každý jiný

11.3.2005 

V posledních letech se i v naší zemi vydává více peněz na charitu a tzv. sociální reklama se stává ozdobou různých tvůrčích soutěží. Stále však chybí systém, který by tomuto druhu reklamy dal potřebný…

Článek v rámci předplatného icon Uvedení nového produktu na trh v sedmi krocích

4.3.2005 

Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a rozhodli, co přesně chcete nabídnout. Vše, co nyní potřebujete, je vyvolat prodej. To zní jednoduše, ale denně je vymyšleno…

icon Úspěch se dá naučit

25.2.2005 

Náborové dovednosti se lze naučit, ačkoli jako ve většině jiných profesí existují lidé, kteří se zdají mít dovednosti, jež ostatní postrádají. A tyto schopnosti z nich činí velmi úspěšné pracovníky.…

icon Business Intelligence v kostce

25.2.2005 

Moderní technologie umožňují firmám shromažďovat velké množství dat. Sběr dat má však smysl jen tehdy, pokud z nich firmy dokáží odvodit smysluplné informace o prodeji, zákaznících apod. Skupinu…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník Ideál

18.2.2005 

Každý podnikatel by měl být intenzivně zaměřen na své potenciální zákazníky. Schopnost najít zákazníka, prodat mu svůj produkt nebo službu a uspokojit tohoto zákazníka, aby od vás nakoupil znovu, by…

icon Marketér obchodníkovi vlkem

17.2.2005 

Marketing téměř pravidelně bojuje s jinými firemními odděleními, například s financemi. Marketingoví odborníci, kteří nemají povědomí o fiskální politice firmy, tak stojí proti lidem striktně…

Výpis 24312445 z celkem 2619