Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Odměňování vašich obchodních partnerů není jako odměňování zaměstnanců

9.9.2005 

Až budete navrhovat motivační program pro svou obchodní síť, zkuste využít následující tipy:Udržujte komunikaci. Propagujte svůj program pravidelnou komunikací, například prostřednictvím emailu.…

icon Co z váš udělá úspěšného náboráře?

8.9.2005 

Válka o talenty je denním chlebem a firmy, které myslí na svou budoucnost, mají dávno heslo nabírej ty nejlepší jako svou mantru. Je jasné, že pokud chceme získat ty nejlepší zaměstnance, dá rozum, že…

Nevýděleční z kola ven

6.9.2005 

Ne každý zákazník se vám vyplatí. Pokud na některých zákaznících proděláváte a nedokážete je proměnit ve výnosné, měli byste se jich raději zbavit. Výpočtem nákladů na obsluhu jednotlivých zákazníků…

icon Prodavač je mnohdy důležitější než ředitel

6.9.2005 

Rozhovor s Ondřejem Frycem, generálním ředitelem akciové společnosti Internet Mall, která provozuje 18 specializovaných internetových obchodů.Předpokládám správně, že jako generální ředitel…

Článek v rámci předplatného Proč více kanálů

30.8.2005 

Ještě před několika lety měly firmy k dispozici pouze jeden nebo dva marketingové kanály. Nyní zjišťují, že díky internetu a telekomunikačním technologiím je jich mnohem více. Řada firem přesto ještě…

icon Co byste měli vědět o BI

29.8.2005 

Většina vyšších manažerů rozumí výhodám, které mohou všem jejich zaměstnancům zajistit nástroje business inteligence (BI). Nemusí však být připravena na běžné problémy, které s sebou projekty BI…

Poznejte svého zákazníka

26.8.2005 

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je věc druhá. K zákazníkům musíte zvolit takový přístup, abyste se dozvěděli, jaké jsou jejich potřeby…

icon Co dělá konkurence?

23.8.2005 

Existuje nespočet důvodů, proč se zajímat o konkurenci. Když bude mít firma dostatek informací o konkurenci, může správně volit marketingové taktiky, možnosti v&…

icon Tři tipy pro firemní blog

22.8.2005 

Počet uživatelů internetu, kteří čtou blogy velice rychle stoupá. V prvním čtvrtletí letošního roku četlo nějaký internetový deníček téměř 50 milionů lidí. Pro lepší představu jde asi o 30 procent z…

icon Makro podporuje malé obchodníky

14.8.2005 

Neustálý úbytek malých prodejců by brzy mohl ohrozit jejich vlastního dodavatele, společnost Makro. Ačkoliv ta loni vykázala růst tržeb na 38 miliard korun, už jen 13 % nakupujících označilo nezávislé…

icon Situace na virtuálních trzích

12.8.2005 

Již roky se drobní obchodníci, kteří chtěli začít prodávat své zboží přes internet, obraceli na eBay a Amazon.com. Tyto dvě společnosti vytvořily obrovský a populární virtuální trh.V současné době…

Článek v rámci předplatného icon Tvorba cen u nového a použitého zboží

1.8.2005 

Tvorba cen u nového či použitého zboží je obtížnější, než se zdá. Je však velice důležitá. Pokud bude cena příliš vysoká, nikdo si zboží nekoupí. Pokud je příliš nízká, může to budit nedůvěru, co se…

Článek v rámci předplatného icon Co bude s Kodakem?

29.7.2005 

Kodak právě oznámil vypuštění 10 000 pozic jako součástsvé transformace na digitální společnost. Bude mít měně než 50 000 zaměstnanců, což je asi o 25 000 méně než před čtyřmi roky. Prodej filmů klesá…

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků pro strategický program pro zákazníky

28.7.2005 

Hon na zákazníky: Vedoucí chtějí, aby největší zákaznici mluvili za jejich společnost při akcích, obchodníci po nich chtějí, aby dělali firmě reklamu a přemlouvali potenciální zákazníky, výroba zase…

icon Kompenzační plány, které nefungovaly

28.7.2005 

Zklamání výsledky obchodníků přivedlo letos velký počet amerických firem k pečlivějšímu upravování jejich odměn. Nedávný průzkum firmy Delloite, u obchodních ředitelů a vedoucích z 67 amerických…

Výpis 23862400 z celkem 2619