Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Dva různé boje

7.6.2005 

Počítačové viry a špionážní programy známé pod označením spyware denně znepříjemňují život uživatelům internetu. Za poslední dobu se staly předmětem mnoha odborných studií. Ať už se jednalo o výzkumy…

icon Další ředitel na holení

7.6.2005 

Dávno minuly doby, kdy firmy řídil pouze jeden ředitel, jehož pozice se v západním světě označuje termínem chief executive officer (CEO). O strategické pozice v nejvyšším vedení se dnes dělí s…

Článek v rámci předplatného Jak moc je příliš?

1.6.2005 

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy svých zákazníků. Zákazníci na druhé straně díky nim mohou získávat dárky zdarma, slevy, kupóny a další výhody. Identifikace…

icon Loajální zákazník je vaším nejlepším prodejcem

1.6.2005 

Za peníze si nemůžete koupit jednu z nejdůležitějších věcí nutnou pro úspěch vaší firmy vztahy. Vztahy se zákazníky pohání obchod. Musíte jen najít lidi, kteří věří ve vaše produkty a služby. Toto…

icon Jdeme do velkých podniků na lov

24.5.2005 

Příště až budete hledat nové pracovníky, mohla by být vaše nejbližší společnost ze seznamu Fortune 500 tím nejlepším místem, kde začít. Následkem vlny snižování stavů, propouštění a programů…

Článek v rámci předplatného 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

17.5.2005 

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky. Firmy se tak připravují o klienty a potenciální rozmach. Článek shrnuje sedm kroků, jejichž pomocí je možné zastaralé prodejní…

Článek v rámci předplatného icon Když se obchody zpomalí...

16.5.2005 

Po letech působivého růstu obvykle ústřední směry podnikání dosáhnou bodu tržní rovnováhy, kdy další nové obchody jsou stále obtížnější a žádné nové výrobky se nemohou pohnout úspěšně kupředu. V tomto…

Článek v rámci předplatného icon Co se skrývá za úsměvem uchazeče?

5.5.2005 

Mnoho personálních manažerů chce rozhodovat o přijetí jen na základě zkušeností, vzdělání a inteligence. Když se ale zeptáte, proč dali nějakému zaměstnanci výpověď, univerzální odpovědí bývá: kvůli…

Článek v rámci předplatného icon Jak nejvhodněji formulovat marketingová sdělení

4.5.2005 

Jednou z hlavních povinností výrobkového manažera je spolupráce s oddělením marketingové komunikace na formulování klíčových sdělení pro marketingové programy. Cílem je vzbudit v zákaznících asociace…

icon Kolik uchazečů vám lže?

3.5.2005 

Uchazeči o práci si vzali příklad z politiků a zkreslují údaje ve svých životopisech. Tvrdí to alespoň nový průzkum provedený mezi pěti sty anglickými zaměstnanci personální společností Jobs@Pertemps…

Článek v rámci předplatného icon Konference roku v oblasti zaměstnaneckých výhod

2.5.2005 

Benefity byly a budou jedním z hlavních problémů personalistiky. Mnoho podniků začalo intenzivněji kontrolovat výdaje a tento trend bude podle Hospodářských…

Článek v rámci předplatného Top 8 marketingových a prodejních strategií

25.4.2005 

Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké konkurenty, kteří vydělávají více peněz. Pokud se tedy nebude snažit mezi konkurenty vyčnívat, může přijít o důležité zákazníky. V…

Článek v rámci předplatného Volání k odpovědnosti

22.4.2005 

V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní odpovědnost. Tento trend již není možné ignorovat, protože vede k celkově odpovědnějšímu přístupu firem k obchodování. Až doposud…

icon Outsourcing se neosvědčil, všechno zpátky domů

22.4.2005 

Velký počet největších světových organizací přenáší IT provozní činnost a obchodní procesy zpět do podniku a zkoumá alternativy. Oblasti, ve kterých se tradičně očekávalo zlepšení díky outsourcingu,…

icon Konference roku v oblasti zaměstnaneckých výhod

22.4.2005 

Benefity byly a budou jedním z hlavních problémů personalistiky. Mnoho podniků začalo intenzivněji kontrolovat výdaje a tento trend bude podle Hospodářských…

Výpis 23862400 z celkem 2595