Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Zákazník se u nás má cítit jako na dovolené

22.10.2006 

Manažerka Centra orientálního tance a vedoucí projektu Miss Orient Ilona Reimannová se pro HR-server rozhovořila nejen o specifické personalistické práci s převážně ženským kolektivem.Náš rozhovor…

Článek v rámci předplatného Předvánoční nákupy přinesou rekordní útraty

18.10.2006 

Předvánoční útraty Čechů dosáhnou letos opět rekordních sum. Experti hovoří až o 250 miliardách korun, což je oproti minulému roku pětiprocentní nárůst. Vyšší výdaje umožňují rostoucí mzdy, nižší…

icon Chcete se stát samostatným prodejcem? Plánujte...

13.10.2006 

Jak se může stát zkušený prodejce nezávislým po zaměstnanecké kariéře? Řada lidí učiní tento krok nerozvážně, protože jsou znuděni, nebo mají pocit, že není využit jejich potenciál. Než opustíte…

Článek v rámci předplatného icon Nenechte se pohltit prezentací

4.10.2006 

I ti nejzkušenější profesionálové se často chytají do pastí, které skýtají obchodní prezentace. Tráví dlouhé hodiny přípravou na svá vystoupení, přičemž často ztrácejí přehled o základních věcech.…

Článek v rámci předplatného icon Do války o talenty se skrytou marketingovou zbraní

25.9.2006 

Jestliže chcete vítězit v boji o talenty, měli byste se inspirovat v marketingu. Konkrétně si vezměte příklad z metody segmentace. Jeden ze základních marketingových konceptů totiž říká, že neexistuje…

icon Spolupráce je stále jednodušší

20.9.2006 

Moderní komunikační nástroje usnadňují firmám sdílení informací a spolupráci na projektech. Doby, kdy pro firemní komunikaci stačily e-maily s přílohami, již pominuly. Díky technologiím využívajícím…

icon Změna kariéry mezi kupující a prodávající stranou

14.9.2006 

V případě, že nastane takový případ, autor přináší střípky informací od těch, kteří situaci zažili. Stejně jako při jakékoliv jiné změně kariéry je i zde vhodné získat informace od známých nebo…

icon K identifikaci talentů pomocí zákazníků

12.9.2006 

Hledání talentů u konkurence je vyzkoušenou a osvědčenou náborovou strategií. Hlavní výhody takového náboruzahrnují možnost okamžitého rozšíření odbytu nebo fakt, že tito lidé již dokáží prodávat…

icon Zahrávat si s úředníky se nevyplácí

7.9.2006 

Krácení daní, finanční machinace a daňové úniky - to jsou témata vybraných nálezů finančních šetření, která pravidelně zveřejňuje Daňová správa na svém internetovém portálu. Díky nim lze zjistit, že…

Článek v rámci předplatného Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

5.9.2006 

Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat sedmi zásadních chyb. Odráží se to pak na jejich hodnotě a tržní ceně. Článek popisuje tyto chyby jako sedm smrtelných hříchů…

icon Plánování kariéry - čím dříve začnete, tím lépe pro vás

23.8.2006 

V dnešní době rychle se měnících pracovišť a pracovních podmínek potřebují zaměstnanci schopnosti a kompetence k zajištěn&…

Článek v rámci předplatného Pozor na interní zákaznický servis

17.8.2006 

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických služeb, aby dosáhly spokojenosti zákazníků, na vliv interního servisu se zapomíná. Vše přitom vychází z vnitřku organizace.…

icon Radek Stavinoha: Štve mě korupce v HR oddělení firem

8.8.2006 

Úspěšný mladý podnikatel Radek Stavinoha hovoří v rozhovoru pro HR-server o problematickém budování kolektivu ve firmě s velkou fluktuací zaměstnanců. Spolumajitel a projektový manažer největšího…

icon Potřebuje malá firma CRM?

4.8.2006 

Čím lépe zná firma své klienty, tím lépe může prodávat své výrobky či služby. Je třeba znát co nejpřesněji jejich potřeby a přání. Soubor metod a nástrojů k získávání a organizování zákaznických…

Článek v rámci předplatného Jak stanovit cenu

1.8.2006 

Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník. Existují různé způsoby stanovování cen produktů. Zvolený způsob by však měl odpovídat celkové marketingové strategii firmy.…

Výpis 22812295 z celkem 2595