Pozitivní řízení týmu
Každý tým potřebuje trenéra a je jedno, jestli se jedná o tým fotbalový nebo pracovní. Prodejci potřebují trenéra nejenom pro pos&…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.
Každý tým potřebuje trenéra a je jedno, jestli se jedná o tým fotbalový nebo pracovní. Prodejci potřebují trenéra nejenom pro pos&…
Plán je základKonzultanty často překvapí, kolik firem nemá sepsaný formální marketingový plán. Většina má sice rozpočet, ale tím končí. Řada marketérů jen reaguje na okolní svět, aniž by si vyčlenila čas na…
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které nejčastěji rozhodují o nákupu i v tradičně mužských oblastech, jako jsou například automobily. Aktuální výzkumy z USA například…
Od 1. ledna došlo v Německu k navýšení DPH o 3 procenta. Němečtí maloobchodníci se ale snaží udržet ceny na původní výši. Otázkou zůstává, dokdy bude tato rabatová válka trvat a jakým tempem se…
I u nejzkušenějších prodejců vzbuzuje prezentace strach. Možných problémů, které mohou nastat, je nekonečně mnoho. Dle odborníků je základem…
Chcete vdechnout nový život starým prodejním teritoriím? Zde jsou po vás 3 tipy. - Zůstaňte lokální. Používání vyhledávače…
Jeden manažer a jeden prodejce sdělují svůj názor na téma, kdo má větší vliv na firemní jméno terénní pracovník, nebo vedoucí prodeje.Dle názoru Jima Bullocka viceprezidenta a ředitele prodeje…
Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté je však třeba vést je tak, aby si osvojili základní metody pro zvýšení prodeje. Článek shrnuje deset tipů.- Poskytněte…
Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují, že orientace na plnění potřeb, přání a požadavků zákazníků má svůj smysl. Tento manažerský koncept šetří náklady při vstupech…
Důvěryhodnost prodáváDnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které se jim snaží prodat téměř cokoli. Výsledkem toho je, že chtějí ze svých schránek vyfiltrovat co nejvíce těchto zpráv. Pokud…
Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních trendů namaloobchodním trhu v oblasti rychloobrátkového zboží.Pro spotřebitelské trendy je charakteristická dynamika. Stále…
Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.Asociace POPAI Central Europe upořádala v říjnu přednášku o současném vývoji maloobchodního trhu v oblasti rychloobrátkového zboží. Článek na jejím základě shrnuje aktuální trendy. Od devadesátých let…
Váš špičkový prodejce odchází do důchodu. A s ním odejdou i jeho mnoholeté zkušenosti, pracovní kontakty a obchodní triky. Při pohledu na demografickou křivku zaměstnanců si uvědomíte, kolika…
Na otázku, kdy a jakým způsobem může být prodejce kritizován, odpovídá jeden z prodejců a manažerů.Prodejce: Prodejce očekává od svého manažera podporu při pomoci dosáhnout prodejních cílů. Díky…
Mnoho tréninků prodejců nevede k dlouhodobým výsledkům. Podle nedáného amerického výzkumu vede 90 % prodejních programů ke zvýšení prodeje, ale pouze jen na několik měsíců. Pouze 20 % firem dokáže…