Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Tajemství marketingového partnerství

25.4.2007 

Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní době pokládá stále více organizací, především ve snaze ušetřit čas. Fungovat může jakékoli obchodní partnerství, je však třeba…

Článek v rámci předplatného CRM je komplexní systém

20.4.2007 

Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem prostřednictvím hlubšího pochopení chování zákazníků. Řada firem však nevyužívá celý potenciál těchto nástrojů a omezuje se…

Článek v rámci předplatného Proč vás prezentace může stát obchod

19.4.2007 

I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují technické stránce prezentace a ztrácejí při tom povědomí o dalších důležitých aspektech prodeje. Prezentace může zákazníkovi…

icon Proč může být mobil nepřítelem marketingu

19.4.2007 

Mobilní telefony změnily svět. Symfonie vyzváněcích melodií nás provází každý den, jsme vždy k dosažení a ve spojení. Pokud si ale s sebou vezmete telefon na prodejní nebo exhibiční akci a budete…

icon Dejte týmu nový základ

19.4.2007 

Změna a nový systém ve vašem prodejním týmu přinese prospěch celé společnosti. Spomocí vedení společnosti nebo šéfa týmu lze změnu realizovat poměrně snadno:- Vedoucí prodeje by měl být zplnomocněn ke…

Sedm mýtů o prodeji

18.4.2007 

Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje sedm nejčastějších.- Nakupující jsou lháři. Ano, zákazníci často uvádějí prodejce v omyl. Na vině však bývá pochybení…

Článek v rámci předplatného Špatná organizace poškozuje e-mailový marketing

13.4.2007 

Řada marketérů z velkých i malých firem v dnešní době ví, jak dosáhnout úspěchu v e-mailovém marketingu. V realizaci jim však brání organizační překážky. Velká část aktivit spojených s e-mailovým…

icon Zefektivněte svůj time management

11.4.2007 

Pokud chcete vydělávat více peněz, musíte věnovat více času prodeji. Den má jen 24 hodin a nikdo je nemůže celé obětovat práci. Pracujte raději promyšleněji, nejen více hodin. Pro obchodníky to…

Článek v rámci předplatného icon Dobrý obchodník ví, kdy je čas dát ruce pryč

2.4.2007 

Dobroucestou, jak se stát úspěšným prodejcem, je kopírovat ty nejlepší. Školící a konzultační firma Miller Heiman zveřejnila v únoru studii, zabývající se chováním úspěšných prodejních sil.Vítězné…

icon Jak měřit výkonnost

2.4.2007 

Čísla nelžou, jenom používáme chybná čísla. Když se zeptáte vedoucích, jak měří výkonnost svých prodejců, 60 % z nich odpoví, že ji neměří a ve zbývajících 40 % většina vypoví, že ji měří na základě…

Článek v rámci předplatného icon Přijímejte talent, ne dovednosti

28.3.2007 

Většina náborových manažerů vytváří popisy pracovních pozic na základě toho, jaké dovednosti u nových zaměstnanců hledá. Neohl&…

icon Prvních 30 minut určuje úspěch celého dne

26.3.2007 

Prvních 30 minut ráno nastaví prodejci atmosféru celého pracovního dne. Avšak mnoho z nás se dostává v první půlhodince do…

Článek v rámci předplatného V USA se daří reklamě na léky na předpis

22.3.2007 

Spojené státy jsou jednou ze dvou průmyslově vyspělých zemí, kde je povolena reklama na léky na předpis. Přesto v ní stále existují pochyby o vhodnosti tohoto druhu reklamy. Americké reklamy na léky…

icon Změny motivace

14.3.2007 

Brian Tracy je nejprodávanějším americkým autorem 42 knih o efektivním řízení prodeje, včetně bestselleru Psychologie prodeje: Jak uzavřít obchod a své poslední knihy Síla šarmu: Jak vyhrát v každé…

icon Strategie vyžaduje jasnou komunikaci

12.3.2007 

Formulujete dobře svou prodejní strategii? Mnoho firem to nedělá. Podle americkéhokonzultanta v oblasti obchoduScotta Glatsteina dnesnapříklad tři čtvrtinyamerických firem nekomunikují správně…

Výpis 22512265 z celkem 2619