Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Článek v rámci předplatného icon Zrevidujte svou reklamní kampaň

29.5.2007 

Kdybyste přilákali více potenciálních zákazníků, zřejmě by byl větší i váš odbyt. Nízký zákaznický ruch ale není nikdy skutečný problém. Je jen vedlejším produktem jiného, který nevidíte. Zde je…

icon Předčasná prezentace může zkazit obchod

23.5.2007 

I zkušeným obchodníkům se někdy stává, že začnou s prezentacemi příliš brzy. Unáhlená prezentace v počátku prodejního procesu však může zhatit celý obchod. Existují dva důvody, proč lidé nenakupují:…

icon 4P marketingu platí i pro nábor

22.5.2007 

Náborářství sdílejí celou řadu atributů s prodejem. Autor se inspiroval rozhovorem s prezidentem jisté společnosti a uvědomil si, že jeho moudrá slova jsou živou verzí 4 P marketingu, který se učil na…

Článek v rámci předplatného icon Atleti trénují, proč by neměly vaše exhibiční týmy?

15.5.2007 

Výkon vrcholového sportovce může vypadat velice snadně a přirozeně, přestože se za ním skrývají nekonečné hodiny tvrdé dřiny. To samé platí pro účast na exhibicích. Opravdu dobří obchodní zástupci se…

Článek v rámci předplatného Jak získat vysněné místo v reklamní agentuře

9.5.2007 

Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před dveřmi vysněné agentury, aniž by se odvážili vstoupit. Jak si dodat odvahy?- Vyzkoušejte stáž. Agentury často nabízejí stáže pro…

icon Balená voda už není "in"

2.5.2007 

Litr vody v plastové lahvi stojí v USA třikrát více než stejné množství benzinu. Kritici se proto ptají, proč ji kupovat. Nejen, že je drahá, balení a rozvoz spotřebovává energii a přispívá ke…

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro frustrované marketéry

27.4.2007 

Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou marketingových materiálů, které pak nemají patřičnou odezvu. Měly by si uvědomit, že marketing a prodej je především proces a…

Článek v rámci předplatného Tajemství marketingového partnerství

25.4.2007 

Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní době pokládá stále více organizací, především ve snaze ušetřit čas. Fungovat může jakékoli obchodní partnerství, je však třeba…

Článek v rámci předplatného CRM je komplexní systém

20.4.2007 

Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem prostřednictvím hlubšího pochopení chování zákazníků. Řada firem však nevyužívá celý potenciál těchto nástrojů a omezuje se…

Článek v rámci předplatného Proč vás prezentace může stát obchod

19.4.2007 

I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují technické stránce prezentace a ztrácejí při tom povědomí o dalších důležitých aspektech prodeje. Prezentace může zákazníkovi…

icon Proč může být mobil nepřítelem marketingu

19.4.2007 

Mobilní telefony změnily svět. Symfonie vyzváněcích melodií nás provází každý den, jsme vždy k dosažení a ve spojení. Pokud si ale s sebou vezmete telefon na prodejní nebo exhibiční akci a budete…

icon Dejte týmu nový základ

19.4.2007 

Změna a nový systém ve vašem prodejním týmu přinese prospěch celé společnosti. Spomocí vedení společnosti nebo šéfa týmu lze změnu realizovat poměrně snadno:- Vedoucí prodeje by měl být zplnomocněn ke…

Sedm mýtů o prodeji

18.4.2007 

Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje sedm nejčastějších.- Nakupující jsou lháři. Ano, zákazníci často uvádějí prodejce v omyl. Na vině však bývá pochybení…

Článek v rámci předplatného Špatná organizace poškozuje e-mailový marketing

13.4.2007 

Řada marketérů z velkých i malých firem v dnešní době ví, jak dosáhnout úspěchu v e-mailovém marketingu. V realizaci jim však brání organizační překážky. Velká část aktivit spojených s e-mailovým…

icon Zefektivněte svůj time management

11.4.2007 

Pokud chcete vydělávat více peněz, musíte věnovat více času prodeji. Den má jen 24 hodin a nikdo je nemůže celé obětovat práci. Pracujte raději promyšleněji, nejen více hodin. Pro obchodníky to…

Výpis 22212235 z celkem 2596