Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2595 článků.

icon Jak měřit výkonnost

2.4.2007 

Čísla nelžou, jenom používáme chybná čísla. Když se zeptáte vedoucích, jak měří výkonnost svých prodejců, 60 % z nich odpoví, že ji neměří a ve zbývajících 40 % většina vypoví, že ji měří na základě…

Článek v rámci předplatného icon Přijímejte talent, ne dovednosti

28.3.2007 

Většina náborových manažerů vytváří popisy pracovních pozic na základě toho, jaké dovednosti u nových zaměstnanců hledá. Neohl&…

icon Prvních 30 minut určuje úspěch celého dne

26.3.2007 

Prvních 30 minut ráno nastaví prodejci atmosféru celého pracovního dne. Avšak mnoho z nás se dostává v první půlhodince do…

Článek v rámci předplatného V USA se daří reklamě na léky na předpis

22.3.2007 

Spojené státy jsou jednou ze dvou průmyslově vyspělých zemí, kde je povolena reklama na léky na předpis. Přesto v ní stále existují pochyby o vhodnosti tohoto druhu reklamy. Americké reklamy na léky…

icon Změny motivace

14.3.2007 

Brian Tracy je nejprodávanějším americkým autorem 42 knih o efektivním řízení prodeje, včetně bestselleru Psychologie prodeje: Jak uzavřít obchod a své poslední knihy Síla šarmu: Jak vyhrát v každé…

icon Strategie vyžaduje jasnou komunikaci

12.3.2007 

Formulujete dobře svou prodejní strategii? Mnoho firem to nedělá. Podle americkéhokonzultanta v oblasti obchoduScotta Glatsteina dnesnapříklad tři čtvrtinyamerických firem nekomunikují správně…

icon IT oddělení budoucnosti

11.3.2007 

Jak bude vypadat IT oddělení za dalších pět let? To je zajímavá otázka, protože právě stojíme na začátku mnoha zásadních změn v oblasti informačních technologií. Tyto změny budou řídit silné technické…

icon Šaty dělají člověka

6.3.2007 

Pohodlné oblečení nedělá dobrou vizitku. Studie amerického časopisu Journal of Medicine prokázala to, co ví dobrý krejčí již dlouho. Šaty…

icon Priority prodejce ze dvou pohledů

28.2.2007 

Co je hlavní prioritou prodejce? Uspokojit svého manažera, nebo svého zákazníka?Manažer: Úspěšná prodejní organizace je zaměřená na zákazníka. Podporujeme a trénujeme naše prodejce, aby viděli v…

icon Skupinová dynamika

26.2.2007 

Podle studií prodává dnes již na 75 % firem týmově. Což znamená, že musí mít natrénované tyto metody prodeje. Mezi nejčastějš&…

icon Nová databáze českých vinoték

22.2.2007 

Vinařský fond zprovoznil na internetových stránkách projektu Vína z Moravy, vína z Čech databázi českých vinoték, v nichž více než…

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro webové stránky

19.2.2007 

Firmy v dnešní době již chápou, že vlastní webové stránky nejsou luxus, ale nutnost. Mít stránku však ještě neznamená, že půjde ruku v ruce se ziskem. Některé stránky svým designem zákazníky přímo…

icon Výrobci hraček posmutněli

19.2.2007 

Američnanéoznačují dnešní děti zkratkou GOY (Getting Older Younger).V překladu to znamená, že dospívají dříve. Odrůstají dříve tradičním hrám a spadají do osidel Sony či Microsoftu. Výsledkem je…

icon Jak správně komunikovat vůdcovskou vizi

15.2.2007 

Každý vůdce má nějakou vizi, která se odvíjí od celkové vize firmy. Bez toho, aby uměl správně komunikovat, mu však není k ničemu. Je to podobné jako při obchodním jednání. Chcete, aby lidé ve firmě…

icon 10 manažerských lekcí Jacka Bauera

13.2.2007 

I když to nemusí na první pohled být patrné, vůdcové ve světe obchodu mají mnoho společného s veliteli protiteroristických jednotek, jak je známe z amerických seriálů typu 24 hodin. Jaká firma by si…

Výpis 22362250 z celkem 2595