Desatero určování cen
Určování cen není jednoduché. Dokonce je to jedno z nejobtížnějších manažerských rozhodnutí. Ceny by měly odrážet hodnotu toho, co nabízíte, být správné pro váš typ zákazníků a dávat smysl v…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.
Určování cen není jednoduché. Dokonce je to jedno z nejobtížnějších manažerských rozhodnutí. Ceny by měly odrážet hodnotu toho, co nabízíte, být správné pro váš typ zákazníků a dávat smysl v…
Ať už vedete schůzku mezi čtyřma očima, motivujete prodejní tým nebo přednášíte klíčovou prezentaci, váš úspěch závisí do velké míry na tom, jak dokážete ovlivňovat okolí. Schopnost získat pro vaše…
Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy nepodávají dostatečné výkony a co by s tím měli dělat. V první řadě je třeba se zamyslet nad příčinami. Článek shrnuje čtyři…
Jen málo lidí by nesouhlasilo s tím, že příběhy jsou mocné nástroje při prodávání nápadů a konceptů. Většina náborářů však netuší, že mohou a měly by hrát také určitou roli v budování firemního…
Chcete mít rozumný počet potenciálních zákazníků ale ne více, než jich dokážete pohodlně zvládnout a chcete mít dobré procento úspěšnosti uzavření obchodů. Proměna bezvýznamného klienta na vážného…
Odměňováníprodejců je zapeklitá záležitost. Můžete jim platit pevnou mzdu, provizi nebo kombinaci obou. Každá metoda má svá pro a proti. Platí však, že provize motivuje zaměstnance více prodávat,…
Rozjezd firmy může výrazným způsobem usnadnit odbytový systém franchising, který díky nepřetržité spolupráci franchisora a frenchisantů umožňuje uvádět na trh zboží, služby nebo technologie. Systém se…
S účastí ve více než 100 takovýchto výkopech jako klíčový mluvčí tvrdí autor, že hlavním bodem je výběr vhodného tématu. Přináší několik faktorů ke zvážení při jeho výběru:- Berte ohled na morálku…
V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že byste se měli zapojit. Blogy mají v marketingu své místo, ale jen za určitých podmínek.Blog je webová stránka tvořená z…
Jednou z největších výzev vynalézání je podle názoru autorky článku napsání knihy. Sama na téma vydala dvě knihy.Méně riskantní je vydat knihu prostřednictvím vydavatelské společnosti. Výhodou je, že…
Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování nových zákazníků. Při tvorbě obchodních nabídek dochází v praxi ke třem základním chybám. První je vysílání informací o…
Výzkum profesora Jeffreyho Pfeffera z americké Stanford Graduate School of Business naznačuje, že běžné nabízení finančních benefitů jakožto motivačních nástrojů může mít opačný efekt, než by firmy…
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí. Jde o to vytvořit si strukturovaný systém jednání, mít dostatečné úsilí a zájem. Článek popisuje sedm kroků k úspěšnému systému…
Bill George ví o vůdcovství své. Public Broadcasting Service ho jmenovali jedním z 25 top lídrů za posledních 25 let. Učí na Harvardské obchodní škole manažerské praktiky.Jeho kniha True North je…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních principech vícekanálového marketingu. Stává se například to, že existují oddělené zisky a ztráty, každý přebírá uznání za…