Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

icon Rozhovor s velkým lídrem - Billem Georgem

15.10.2007 

Bill George ví o vůdcovství své. Public Broadcasting Service ho jmenovali jedním z 25 top lídrů za posledních 25 let. Učí na Harvardské obchodní škole manažerské praktiky.Jeho kniha True North je…

Tři cesty, jak se vyhnout vícekanálovému selhání

12.10.2007 

V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních principech vícekanálového marketingu. Stává se například to, že existují oddělené zisky a ztráty, každý přebírá uznání za…

Článek v rámci předplatného Direct mail – 3 tipy pro správný design

5.10.2007 

Ve vnímání designu přímé poštovní reklamy hraje klíčovou roli zásada co vidíš, to dostaneš. Článek přináší tři tipy, jak touto cestou oslovit spotřebitele.- Buďte upřímní, pokud jde o váš produkt.…

Článek v rámci předplatného icon Kdo a co vymizí do deseti let?

3.10.2007 

Určit, který obor nemá budoucnost, se zdá snadné. Některé, například telemarketing, je ale překvapivě těžké dorazit. A pak jsou takové, kterých je vám líto, a které nedokáží najít cestu, jak přežít.…

Jak být zákazníkem

2.10.2007 

99 procent marketingových snah se soustředí na to, jak něco prodat zákazníkům. Málo pozornosti se však již soustředí na to, proč a jak se zákazníci prodávají marketérům. I samotní zákazníci se totiž…

Článek v rámci předplatného Zmlkni a prodávej

27.9.2007 

Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb nebo zkušenosti. Konzultant Mark Hunter v článku vysvětluje, že nejdůležitější je umět mlčet a naslouchat. Nejde o to vůbec…

Článek v rámci předplatného Nebojte se více kanálů

24.9.2007 

Než se pustíte do vícekanálové marketingové iniciativy, zvažte následující tři tipy.- Nenechte se ovládat strachem nebo přílišnou důvěrou. Některé firmy se děsí vícekanálového marketingu a jiné jej…

Článek v rámci předplatného Jak správně na vyhledávače

20.9.2007 

Řada firem nemá tušení, co se o jejich produktech píše na Internetu. V dnešní éře Webu 2.0 přitom mohou negativní komentáře na sociálních serverech, v diskusních fórech či blozích poškodit jejich…

icon Nový způsob organizace dat na stránkách

18.9.2007 

David Weinberger je filozof internetového věku. Ve své nové knize Everything Is Miscellaneous: The Power of the New Digital Disorder (Vše je nezařazeno: síla nového digitálního nepořádku), zkoumá…

icon Umění prodat - metoda otázek

18.9.2007 

Za určitých okolností je uzavření obchodu jednoduchá záležitost. Vše, co je třeba, je naučit se několik jednoduchých otázek, které umožnízapojit zákazníkado hry.Nechte zákazníka vybratZvykněte si dát…

icon Náborová inspirace: Prodejní praktiky realitek pro přilákání talentů

17.9.2007 

I ty nejlepší firmy mají v současné době problémy získat technicky zdatné zaměstnance. Přemýšlíte o tom, co děláte proto, abyste je přilákali?- Marketujte svou firmu. Autorka cituje praktiky…

Článek v rámci předplatného icon Jak zaujmout pasivní uchazeče?

5.9.2007 

Vzbudit zájem je při snaze získat pasivního uchazeče nejvyšší meta. Dnes je možné ve vteřině smazat každý e-mail, takže ať už se snažíte sdělit cokoliv, mělo by to přilákat pozornost a zájem.Jak…

Článek v rámci předplatného icon Jen reference a doporučení produkt neprodají

29.8.2007 

Doporučení nezaručuje úspěšný prodej, je jen příležitostí, které se vám dostalo. Pokud nedokážete tuto šanci proměnit, ocitnete se opět na mrtvém bodě.Podle průzkumu autora v roce 1990 a později v…

icon Nenechte se smést konkurencí

28.8.2007 

Prodejci a ostatní marketingoví pracovníci, kteří působí vIT průmyslu, čelí nové realitě. Tou je nový prodejní jazyk, který se budete muset naučit, chcete-li čelit realitě. Vbudoucnu by totiž…

icon Je zákazník stále váš pán?

22.8.2007 

Celé roky se obchodníci učí, že zákazník je pán. Učí se, jak své zákazníky vzdělávat a jak získávat nové. Zde je několik základních charakteristik, které sdílí všichni zákazníci:- Zákazníci jsou…

Výpis 21912205 z celkem 2596