Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Článek v rámci předplatného icon Začněte v malém, ale bezpečněji

13.2.2008 

Řada začínajících podnikatelů sní o tom, že brzy dostane své produkty na pulty velkých obchodních řetězců s vidinou velkých zisků. I když je to zajímavý cíl, je důležité si uvědomit, že to není úplně…

icon IKEA plánuje řešení období nájezdů zákazníků novým softwarem

8.2.2008 

IKEA - prodejce nábytku, doufá, že vyřeší problémy s frontami spojenými s výprodejem na začátku roku pomocí nového softwaru pro řízení obsazení personálu.Aplikace pro rozvrh pracovních sil, součást…

Článek v rámci předplatného Desatero určování cen

6.2.2008 

Určování cen není jednoduché. Dokonce je to jedno z nejobtížnějších manažerských rozhodnutí. Ceny by měly odrážet hodnotu toho, co nabízíte, být správné pro váš typ zákazníků a dávat smysl v…

icon Umění ovlivňovat

6.2.2008 

Ať už vedete schůzku mezi čtyřma očima, motivujete prodejní tým nebo přednášíte klíčovou prezentaci, váš úspěch závisí do velké míry na tom, jak dokážete ovlivňovat okolí. Schopnost získat pro vaše…

Co brzdí vaše obchodníky?

30.1.2008 

Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy nepodávají dostatečné výkony a co by s tím měli dělat. V první řadě je třeba se zamyslet nad příčinami. Článek shrnuje čtyři…

Článek v rámci předplatného icon Využití firemních příběhů pro zaměstnavatelský branding

29.1.2008 

Jen málo lidí by nesouhlasilo s tím, že příběhy jsou mocné nástroje při prodávání nápadů a konceptů. Většina náborářů však netuší, že mohou a měly by hrát také určitou roli v budování firemního…

Článek v rámci předplatného icon Kvalita kontaktů přebíjí kvantitu

14.1.2008 

Chcete mít rozumný počet potenciálních zákazníků ale ne více, než jich dokážete pohodlně zvládnout a chcete mít dobré procento úspěšnosti uzavření obchodů. Proměna bezvýznamného klienta na vážného…

icon Jak odměňovat nové obchodníky?

6.12.2007 

Odměňováníprodejců je zapeklitá záležitost. Můžete jim platit pevnou mzdu, provizi nebo kombinaci obou. Každá metoda má svá pro a proti. Platí však, že provize motivuje zaměstnance více prodávat,…

icon Rozjezd firmy usnadní franchising

25.11.2007 

Rozjezd firmy může výrazným způsobem usnadnit odbytový systém franchising, který díky nepřetržité spolupráci franchisora a frenchisantů umožňuje uvádět na trh zboží, služby nebo technologie. Systém se…

icon Jak vybrat téma novoročního obchodního meetingu

20.11.2007 

S účastí ve více než 100 takovýchto výkopech jako klíčový mluvčí tvrdí autor, že hlavním bodem je výběr vhodného tématu. Přináší několik faktorů ke zvážení při jeho výběru:- Berte ohled na morálku…

Článek v rámci předplatného Blogovat, či neblogovat?

12.11.2007 

V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že byste se měli zapojit. Blogy mají v marketingu své místo, ale jen za určitých podmínek.Blog je webová stránka tvořená z…

Článek v rámci předplatného icon Jak na trh s vlastní knihou

12.11.2007 

Jednou z největších výzev vynalézání je podle názoru autorky článku napsání knihy. Sama na téma vydala dvě knihy.Méně riskantní je vydat knihu prostřednictvím vydavatelské společnosti. Výhodou je, že…

Článek v rámci předplatného Prodejní nabídka – 1. část

27.10.2007 

Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování nových zákazníků. Při tvorbě obchodních nabídek dochází v praxi ke třem základním chybám. První je vysílání informací o…

Článek v rámci předplatného icon Finanční pobídky nemusejí motivovat

16.10.2007 

Výzkum profesora Jeffreyho Pfeffera z americké Stanford Graduate School of Business naznačuje, že běžné nabízení finančních benefitů jakožto motivačních nástrojů může mít opačný efekt, než by firmy…

Sedm kroků k úspěšnému prodeji

16.10.2007 

Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí. Jde o to vytvořit si strukturovaný systém jednání, mít dostatečné úsilí a zájem. Článek popisuje sedm kroků k úspěšnému systému…

Výpis 21762190 z celkem 2596