Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného 12 pravidel prodeje

3.5.2008 

1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem. Pamatujte si, že lidé jsou různí, a tak nemůžete všem prodávat stejně.2. Musíte prodávat sebe. Uvědomte si, že nereprezentujete…

icon Pokročilé kroky při jednání pro váš růst

28.4.2008 

Obchodní jednání mohou být někdy důležitější pro ty, jenž přednáší než pro zúčastněné. Je to šance, kdy můžete jako manažer zazářit. Několik kroků, jak můžete využít tento potenciál:- Zjistěte potřeby…

Článek v rámci předplatného Celosvětový trh CRM vzroste letos o 14 procent

28.4.2008 

Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) by měl letos přesáhnout 8,9 miliardy dolarů. Šlo by tak o nárůst ve výši 14,2 procenta oproti loňskému roku. Vyplývá…

icon Co nedělat v první manažerské pozici

27.4.2008 

Povýšení do manažerské funkce je velká příležitost, zároveň však s sebou nese i mnoho možností selhání. Článek proto shrnuje několik základních chyb, kterým byste se měli vyhnout v manažerských…

Článek v rámci předplatného Jak rozvíjet vztahy se zákazníky

24.4.2008 

V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a firmami bez ohledu na to, zda u vaší firmy právě nakupují. Pokud potenciální klient nenakoupí dnes, marketéři jej odhazují…

icon Naučte se mít pořádek v klientech

23.4.2008 

Umíte si ve firmě zmapovat a prezentovat své klienty?Měsíční prodejní aktivity jsou zásadní pro obchodní jednání. Proto je třeba umět si zmapovat všechny detaily klientských schůzek, očekávané příjmy…

Článek v rámci předplatného E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

22.4.2008 

Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen tak - bez obchodního sdělení, pouze aby dali najevo, že na ně myslí. Odpověď je ano. Má to smysl, protože tento typ zpráv může…

Článek v rámci předplatného Osobní prodej se úspěšně rozvíjí

17.4.2008 

Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem sdruženým v Asociaci osobního prodeje (AOP) vzrostly meziročně tržby o zhruba 300 milionů korun na rekordních 4,52 miliardy…

Proč měřit efektivitu marketingu?

15.4.2008 

Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly výsledky co nejpřesnější, je třeba určit si několik základních bodů, ve kterých se bude měření provádět:-…

icon Zaměstnanecký průzkum aneb Jak získat skutečnou zpětnou vazbu

10.4.2008 

Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu zjistit, zda se zaměstnanci drží firemních hodnot, ale také odhalí problémy a možnosti zvýšení…

Článek v rámci předplatného icon Nepřibírejte zaměstnance, když je nepotřebujete

4.4.2008 

V životě se setkáváme s mnoha zajímavými lidmi potenciálními skvělými zaměstnanci. Je však chyba přijímat byť skvělé zaměstnance, pokud na to firma není připravená. Proč například nabírat prodejce,…

Článek v rámci předplatného icon Proč přehlížet ženy-obchodnice?

3.4.2008 

Ženy mají některé speciální předpoklady pro obchod. Firmy v některých oblastech, jako jsou například reality nebo pojišťovny, si to již uvědomily a dokážou to využít. Existuje však stále řada odvětví,…

Nejčastější mýty o nástrojích pro analýzu webových stránek

26.3.2008 

Nástroje pro analýzu webových stránek (web analytics) pomáhají firmám studovat chování návštěvníků jejich webů, což…

Článek v rámci předplatného 6 mýtů o prodeji

21.3.2008 

Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou obchodníků. Většina firem však hledá jen krátkodobá řešení a posílá své obchodníky na školení nebo jim zajistí kouče. Tím ale…

Článek v rámci předplatného icon Vůdce pro udržitelný rozvoj

14.3.2008 

Chcete ve své firmě prosadit trvale udržitelný rozvoj? Důležité je vědět, že společenská odpovědnost firem začíná na individuální úrovni. Americké Centrum pro kreativní vůdcovství doporučuje sedm…

Výpis 21762190 z celkem 2619