Proč měřit efektivitu marketingu?
Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly výsledky co nejpřesnější, je třeba určit si několik základních bodů, ve kterých se bude měření provádět:-…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.
Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly výsledky co nejpřesnější, je třeba určit si několik základních bodů, ve kterých se bude měření provádět:-…
Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu zjistit, zda se zaměstnanci drží firemních hodnot, ale také odhalí problémy a možnosti zvýšení…
V životě se setkáváme s mnoha zajímavými lidmi potenciálními skvělými zaměstnanci. Je však chyba přijímat byť skvělé zaměstnance, pokud na to firma není připravená. Proč například nabírat prodejce,…
Ženy mají některé speciální předpoklady pro obchod. Firmy v některých oblastech, jako jsou například reality nebo pojišťovny, si to již uvědomily a dokážou to využít. Existuje však stále řada odvětví,…
Nástroje pro analýzu webových stránek (web analytics) pomáhají firmám studovat chování návštěvníků jejich webů, což…
Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou obchodníků. Většina firem však hledá jen krátkodobá řešení a posílá své obchodníky na školení nebo jim zajistí kouče. Tím ale…
Chcete ve své firmě prosadit trvale udržitelný rozvoj? Důležité je vědět, že společenská odpovědnost firem začíná na individuální úrovni. Americké Centrum pro kreativní vůdcovství doporučuje sedm…
Než dosáhnete na pozici vedoucího projektů, získáváte své zkušenosti jako řadový obchodník. Pokud nejste prodavač, který splní jen dané cíle, můžete se dostat až do vrcholného managementu. Řídit tým a…
V každé práci je toho hodně k učení. Kromě vlastního popisu práce existuje určitá firemní kultura, politika a očekávání od každého zaměstnance. Článek shrnuje základní věci, které by zaměstnanec měl…
Chystaná zdokonalení v oblasti mobilních technologií podporují mnoho maloobchodníků v uvažování o rozšíření jejich marketingového mixu o mobilní komerci (m-komerci). Aby však z ní v budoucnosti mohly…
EchoSign je nástroj elektronického podpisu na internetu, který je speciálně navržen sohledem na obchodní profesionály. Automatizuje základní procesy, sledování a ukládání dokumentů a zefektivňuje tak…
Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale marketing tou správnou oblastí, kde by se mělo ušetřit? Pravda je taková, že by se mělo zamezit plýtvání ve všech oblastech…
Dobré vztahy jsou kořeny úspěchu i pro prodejní a marketingové profesionály. Vztah, který vždy vyžaduje pozornost je románek na pracovišti. Naštěstí podle nedávné studie prokleje Amorův šíp stále méně…
Firmy, které mají úspěšný marketing často staví na marketingovém plánu. U velkých firem může mít stovky stran, u malých jen několik. Ideálně by měl zvlášť pro menší firmy pokrýt jeden rok. Věci se…
Podle jistého průzkumu získá firma vprůměru 22% nárůst vproduktivitě u svých prodejních profesionálů, pokud se vytvoří rovnováha mezi nejkritičtějšími potřebami a tím, co firma nabízí. Studie po…