Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2596 článků.

Proč měřit efektivitu marketingu?

15.4.2008 

Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly výsledky co nejpřesnější, je třeba určit si několik základních bodů, ve kterých se bude měření provádět:-…

icon Zaměstnanecký průzkum aneb Jak získat skutečnou zpětnou vazbu

10.4.2008 

Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu zjistit, zda se zaměstnanci drží firemních hodnot, ale také odhalí problémy a možnosti zvýšení…

Článek v rámci předplatného icon Nepřibírejte zaměstnance, když je nepotřebujete

4.4.2008 

V životě se setkáváme s mnoha zajímavými lidmi potenciálními skvělými zaměstnanci. Je však chyba přijímat byť skvělé zaměstnance, pokud na to firma není připravená. Proč například nabírat prodejce,…

Článek v rámci předplatného icon Proč přehlížet ženy-obchodnice?

3.4.2008 

Ženy mají některé speciální předpoklady pro obchod. Firmy v některých oblastech, jako jsou například reality nebo pojišťovny, si to již uvědomily a dokážou to využít. Existuje však stále řada odvětví,…

Nejčastější mýty o nástrojích pro analýzu webových stránek

26.3.2008 

Nástroje pro analýzu webových stránek (web analytics) pomáhají firmám studovat chování návštěvníků jejich webů, což…

Článek v rámci předplatného 6 mýtů o prodeji

21.3.2008 

Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou obchodníků. Většina firem však hledá jen krátkodobá řešení a posílá své obchodníky na školení nebo jim zajistí kouče. Tím ale…

Článek v rámci předplatného icon Vůdce pro udržitelný rozvoj

14.3.2008 

Chcete ve své firmě prosadit trvale udržitelný rozvoj? Důležité je vědět, že společenská odpovědnost firem začíná na individuální úrovni. Americké Centrum pro kreativní vůdcovství doporučuje sedm…

icon Cesta nahoru závisí na strategickém myšlení

7.3.2008 

Než dosáhnete na pozici vedoucího projektů, získáváte své zkušenosti jako řadový obchodník. Pokud nejste prodavač, který splní jen dané cíle, můžete se dostat až do vrcholného managementu. Řídit tým a…

Článek v rámci předplatného icon 17 věcí, které byste měli vědět o svém zaměstnavateli

6.3.2008 

V každé práci je toho hodně k učení. Kromě vlastního popisu práce existuje určitá firemní kultura, politika a očekávání od každého zaměstnance. Článek shrnuje základní věci, které by zaměstnanec měl…

Technologické bariéry m-komerce padají

4.3.2008 

Chystaná zdokonalení v oblasti mobilních technologií podporují mnoho maloobchodníků v uvažování o rozšíření jejich marketingového mixu o mobilní komerci (m-komerci). Aby však z ní v budoucnosti mohly…

icon Seznamte se s EchoSign - elektronickým nástrojem pro správu kontraktů

27.2.2008 

EchoSign je nástroj elektronického podpisu na internetu, který je speciálně navržen sohledem na obchodní profesionály. Automatizuje základní procesy, sledování a ukládání dokumentů a zefektivňuje tak…

Článek v rámci předplatného Nevzdávejte se peněz na marketing bez boje

21.2.2008 

Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale marketing tou správnou oblastí, kde by se mělo ušetřit? Pravda je taková, že by se mělo zamezit plýtvání ve všech oblastech…

icon Když Amor udeří na pracovišti

21.2.2008 

Dobré vztahy jsou kořeny úspěchu i pro prodejní a marketingové profesionály. Vztah, který vždy vyžaduje pozornost je románek na pracovišti. Naštěstí podle nedávné studie prokleje Amorův šíp stále méně…

icon Vytvořte dobrý marketingový plán

19.2.2008 

Firmy, které mají úspěšný marketing často staví na marketingovém plánu. U velkých firem může mít stovky stran, u malých jen několik. Ideálně by měl zvlášť pro menší firmy pokrýt jeden rok. Věci se…

icon Jak zdůvodňují průzkumy úspěch nejlepších prodejních týmů?

18.2.2008 

Podle jistého průzkumu získá firma vprůměru 22% nárůst vproduktivitě u svých prodejních profesionálů, pokud se vytvoří rovnováha mezi nejkritičtějšími potřebami a tím, co firma nabízí. Studie po…

Výpis 21612175 z celkem 2596