7 hříchů webových stránek
Mezi dobře navrženou a dobře vypadající webovou stránkou je velký rozdíl. Lépe prodává funkčnější design. Provede návštěvníka prodejním procesem, aniž by se mu postavil do cesty. Design by měl…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.
Mezi dobře navrženou a dobře vypadající webovou stránkou je velký rozdíl. Lépe prodává funkčnější design. Provede návštěvníka prodejním procesem, aniž by se mu postavil do cesty. Design by měl…
Když se zaměstnanci v práci příliš usmívají, riskují vážné poškození zdraví. Potvrdil to výzkum psychologů z univerzity v německém Frankfurtu. Týká se to zaměstnanců, kteří mají profesionální úsměv v…
Obchodní manažeři a jejich podřízení, kteří mají pomoci prodejcům uspět, často slýchají potřebu vylepšit prezentační schopnosti. Na co ale řada lidí zapomíná je, že 80 % prodávání se děje před…
Firma může mít krásné webové stránky, které navštěvuje hodně lidí. Někde je však chyba, pokud negenerují obchodní zisky. Je třeba vždy udržovat komunikaci s návštěvníky a říkat jim, proč zrovna vy…
Pozitivní a negativní pocity spojené snákupem jsou často důležitější než samotný produkt, který jsme koupili. A to je alfa a omega úspěšného prodejce získat spokojeného zákazníka.Prodejce by měl být…
1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem. Pamatujte si, že lidé jsou různí, a tak nemůžete všem prodávat stejně.2. Musíte prodávat sebe. Uvědomte si, že nereprezentujete…
Obchodní jednání mohou být někdy důležitější pro ty, jenž přednáší než pro zúčastněné. Je to šance, kdy můžete jako manažer zazářit. Několik kroků, jak můžete využít tento potenciál:- Zjistěte potřeby…
Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) by měl letos přesáhnout 8,9 miliardy dolarů. Šlo by tak o nárůst ve výši 14,2 procenta oproti loňskému roku. Vyplývá…
Povýšení do manažerské funkce je velká příležitost, zároveň však s sebou nese i mnoho možností selhání. Článek proto shrnuje několik základních chyb, kterým byste se měli vyhnout v manažerských…
V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a firmami bez ohledu na to, zda u vaší firmy právě nakupují. Pokud potenciální klient nenakoupí dnes, marketéři jej odhazují…
Umíte si ve firmě zmapovat a prezentovat své klienty?Měsíční prodejní aktivity jsou zásadní pro obchodní jednání. Proto je třeba umět si zmapovat všechny detaily klientských schůzek, očekávané příjmy…
Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen tak - bez obchodního sdělení, pouze aby dali najevo, že na ně myslí. Odpověď je ano. Má to smysl, protože tento typ zpráv může…
Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem sdruženým v Asociaci osobního prodeje (AOP) vzrostly meziročně tržby o zhruba 300 milionů korun na rekordních 4,52 miliardy…
Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly výsledky co nejpřesnější, je třeba určit si několik základních bodů, ve kterých se bude měření provádět:-…
Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu zjistit, zda se zaměstnanci drží firemních hodnot, ale také odhalí problémy a možnosti zvýšení…