Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

icon 7 hříchů webových stránek

22.5.2008 

Mezi dobře navrženou a dobře vypadající webovou stránkou je velký rozdíl. Lépe prodává funkčnější design. Provede návštěvníka prodejním procesem, aniž by se mu postavil do cesty. Design by měl…

Článek v rámci předplatného icon Profesionální úsměv škodí zdraví

20.5.2008 

Když se zaměstnanci v práci příliš usmívají, riskují vážné poškození zdraví. Potvrdil to výzkum psychologů z univerzity v německém Frankfurtu. Týká se to zaměstnanců, kteří mají profesionální úsměv v…

Článek v rámci předplatného icon Úspěšná prezentace - Berte ohled na potřeby zákazníka

20.5.2008 

Obchodní manažeři a jejich podřízení, kteří mají pomoci prodejcům uspět, často slýchají potřebu vylepšit prezentační schopnosti. Na co ale řada lidí zapomíná je, že 80 % prodávání se děje před…

Jak psát pro webové stránky

14.5.2008 

Firma může mít krásné webové stránky, které navštěvuje hodně lidí. Někde je však chyba, pokud negenerují obchodní zisky. Je třeba vždy udržovat komunikaci s návštěvníky a říkat jim, proč zrovna vy…

icon Prodejce musí odhalit kupní motiv zákazníka

7.5.2008 

Pozitivní a negativní pocity spojené snákupem jsou často důležitější než samotný produkt, který jsme koupili. A to je alfa a omega úspěšného prodejce získat spokojeného zákazníka.Prodejce by měl být…

Článek v rámci předplatného 12 pravidel prodeje

3.5.2008 

1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem. Pamatujte si, že lidé jsou různí, a tak nemůžete všem prodávat stejně.2. Musíte prodávat sebe. Uvědomte si, že nereprezentujete…

icon Pokročilé kroky při jednání pro váš růst

28.4.2008 

Obchodní jednání mohou být někdy důležitější pro ty, jenž přednáší než pro zúčastněné. Je to šance, kdy můžete jako manažer zazářit. Několik kroků, jak můžete využít tento potenciál:- Zjistěte potřeby…

Článek v rámci předplatného Celosvětový trh CRM vzroste letos o 14 procent

28.4.2008 

Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) by měl letos přesáhnout 8,9 miliardy dolarů. Šlo by tak o nárůst ve výši 14,2 procenta oproti loňskému roku. Vyplývá…

icon Co nedělat v první manažerské pozici

27.4.2008 

Povýšení do manažerské funkce je velká příležitost, zároveň však s sebou nese i mnoho možností selhání. Článek proto shrnuje několik základních chyb, kterým byste se měli vyhnout v manažerských…

Článek v rámci předplatného Jak rozvíjet vztahy se zákazníky

24.4.2008 

V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a firmami bez ohledu na to, zda u vaší firmy právě nakupují. Pokud potenciální klient nenakoupí dnes, marketéři jej odhazují…

icon Naučte se mít pořádek v klientech

23.4.2008 

Umíte si ve firmě zmapovat a prezentovat své klienty?Měsíční prodejní aktivity jsou zásadní pro obchodní jednání. Proto je třeba umět si zmapovat všechny detaily klientských schůzek, očekávané příjmy…

Článek v rámci předplatného E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

22.4.2008 

Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen tak - bez obchodního sdělení, pouze aby dali najevo, že na ně myslí. Odpověď je ano. Má to smysl, protože tento typ zpráv může…

Článek v rámci předplatného Osobní prodej se úspěšně rozvíjí

17.4.2008 

Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem sdruženým v Asociaci osobního prodeje (AOP) vzrostly meziročně tržby o zhruba 300 milionů korun na rekordních 4,52 miliardy…

Proč měřit efektivitu marketingu?

15.4.2008 

Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly výsledky co nejpřesnější, je třeba určit si několik základních bodů, ve kterých se bude měření provádět:-…

icon Zaměstnanecký průzkum aneb Jak získat skutečnou zpětnou vazbu

10.4.2008 

Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu zjistit, zda se zaměstnanci drží firemních hodnot, ale také odhalí problémy a možnosti zvýšení…

Výpis 21612175 z celkem 2609