Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Desatero produktivní komunikace

23.6.2008 

Komunikace je základní součástí výkonu většiny povolání. Právě komunikační dovednosti rozhodují o tom, zda se vám podaří uklidnit rozzlobeného zákazníka, vyjednat dobré podmínky u prodejců nebo…

Článek v rámci předplatného icon Pokud je nábor jako obchod, chovejte se jako obchodníci

16.6.2008 

Zvažte následující:- Náboráři hledají uchazeče a obchodníci nové obchodní kontakty a příležitosti. - Náboráři rozvíjejí vztahy spotenciálními uchazeči, zatímco obchodníci rozvíjí vztahy, aby proměnili…

icon Podnikatelem na eBay

13.6.2008 

Prodej zboží na eBay je jedním ze způsobů, jak se téměř každý může stát podnikatelem během pár minut bez velkých investic a s výhodou práce z domova. V současné době zde operuje více než 247 milionů…

Článek v rámci předplatného icon Co vám zákazník při prezentaci neříká

5.6.2008 

Přimět zákazníka, aby vyjádřil své skryté obavy může být obtížné i pro skutečné prodejní borce, kteří s nimi úzce pracují na nalezení řešení na jejich nejpalčivější otázky. Podle firemního poradce…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy pro prodejce

3.6.2008 

Někteří prodejci si vedou dobře, než se dostanou blízko k uzavření obchodu a pak náhle selžou. Ztráta téměř hotových transakcí se může častěji objevovat v menších firmách, které obvykle nemívají…

icon Nenechte se odvádět od práce

30.5.2008 

V kanceláři nebo prodejně nás řada faktorů odvádí od práce. Článek shrnuje základní z těchto rušivých prvků a radí, jak se jim vyhnout, aniž byste zanedbávali svou práci. Soustředí se při tom na…

icon Přímý prodej vyžaduje štěstí i dřinu

29.5.2008 

Prodejce je práce, která slibuje svobodu a samostatnost. Někteří tvrdí, že i velmi dobré odměny. Jiní zase upozorňují, že vypracovat se znamená…

Článek v rámci předplatného icon Odměňování obchodníků a la Motorola

28.5.2008 

Implementace úspěšného programu finančního hodnocení obchodníků vyžaduje několik klíčových kroků. Na nedávné konferenci o odměňování upořádané organizací WorldatWork, která probíhala vamerické…

Článek v rámci předplatného icon Pět kroků k ústní publicitě

28.5.2008 

Ústně šířená publicita má velkou výhodu v tom, že je zadarmo. Navíc máte téměř jistotu, že získáte nové zákazníky, kterým budou kladně referovat ti stávající. Článek shrnuje několik tipů, jak si firmy…

Desatero zavádění CRM s nízkým rozpočtem

26.5.2008 

Srostoucí složitostí ekonomického prostředí roste i potřeba zavádění efektivních systémů CRM. Stím však souvisí i nižší rozpočty. Článek proto přichází sdeseti radami, jak implementovat CRM efektivně…

icon 7 hříchů webových stránek

22.5.2008 

Mezi dobře navrženou a dobře vypadající webovou stránkou je velký rozdíl. Lépe prodává funkčnější design. Provede návštěvníka prodejním procesem, aniž by se mu postavil do cesty. Design by měl…

Článek v rámci předplatného icon Profesionální úsměv škodí zdraví

20.5.2008 

Když se zaměstnanci v práci příliš usmívají, riskují vážné poškození zdraví. Potvrdil to výzkum psychologů z univerzity v německém Frankfurtu. Týká se to zaměstnanců, kteří mají profesionální úsměv v…

Článek v rámci předplatného icon Úspěšná prezentace - Berte ohled na potřeby zákazníka

20.5.2008 

Obchodní manažeři a jejich podřízení, kteří mají pomoci prodejcům uspět, často slýchají potřebu vylepšit prezentační schopnosti. Na co ale řada lidí zapomíná je, že 80 % prodávání se děje před…

Jak psát pro webové stránky

14.5.2008 

Firma může mít krásné webové stránky, které navštěvuje hodně lidí. Někde je však chyba, pokud negenerují obchodní zisky. Je třeba vždy udržovat komunikaci s návštěvníky a říkat jim, proč zrovna vy…

icon Prodejce musí odhalit kupní motiv zákazníka

7.5.2008 

Pozitivní a negativní pocity spojené snákupem jsou často důležitější než samotný produkt, který jsme koupili. A to je alfa a omega úspěšného prodejce získat spokojeného zákazníka.Prodejce by měl být…

Výpis 21612175 z celkem 2619