Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

icon Ředitelé přestávají být pro své zaměstnance vzorem

9.10.2008 

Většina zaměstnanců je přesvědčena, že ředitelé sdílí firemní cíle a že jimi žijí. Mnohem méně zaměstnanců však ředitele považuje za…

icon Jak hodnotit školení zaměstnanců

8.10.2008 

Britská manažerská organizace Chartered Management Institute sestavila seznam bodů, jak hodnotit školení zaměstnanců. Popisuje analytický proces, jak zhodnotit, zda čas a peníze vynaložené na školení…

Článek v rámci předplatného Jak na jednání u oběda

5.10.2008 

Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný čas, ale také posílit vztah sklientem. Kromě prodejních dovedností to však vyžaduje i společenské dovednosti. Držte se proto…

Článek v rámci předplatného E-shopy už nejsou levná záležitost

2.10.2008 

Počet uživatelů Internetu, a tudíž i potenciálních zákazníků, vČeské republice rychle roste. To jsou vhodné podmínky pro vytvoření e-shopu. Důležité je však vědět, že elektronický obchod již není…

Článek v rámci předplatného Vánoce se blíží. Začněte s e-maily

23.9.2008 

Pro obchodníky právě začíná odpočítávání dní do Vánoc. Když začnete nyní vzáří, máte před sebou 100 dní. To je nejvhodnější doba kuvažování o spuštění vánočního e-mailového marketingu. Článek popisuje…

icon 3 mýty o prodeji

22.9.2008 

Úspěšný prodej spočívá vumění sledovat potřeby klientů a přizpůsobovat jim vaše řešení. Měli byste se však vyhnout mylným představám, které o prodeji panují. Článek shrnuje tři nejzákladnější. - Čím…

icon Sociální média ve vzdělávání

12.9.2008 

Využití sociálních médií v oblasti vzdělávání zaměstnanců není jako tradiční e-learning. Zaměstnanci mohou díky sociálním médiím najít, vytvářet a sdílet vlastní vzdělávací obsah a budovat své…

Článek v rámci předplatného Vyhledávač triček

12.9.2008 

Student bostonské univerzity AJ Vaynerchuk spustil se svým bratrem a dalším příletem vyhledávač triček. Webová stránka PleaseDressMe.com umožňuje vybrat si tričko od různých dodavatelů podle barvy,…

Článek v rámci předplatného icon 5 cest k udržení obchodu

8.9.2008 

Znáte tu situaci. Po mnoha telefonátech, e-mailech a osobních schůzkách konečně dosáhnete dohody spotenciálním zákazníkem. Říkáte si, že už máte prodej jistý, ale měli byste se mít na pozoru. Ještě se…

Článek v rámci předplatného Dokážou vaše marketingové materiály prodávat?

2.9.2008 

Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně popisovaly značku, spíše než zdůrazňovaly výhody příslušné nabídky pro zákazníky. Pak mylně očekávají od obchodníků, že jim…

Článek v rámci předplatného 4 tipy pro výběr prodejce

1.9.2008 

Spolupráce sprodejci je integrální součástí obchodních aktivit řady odborníků na přímý marketing. Jak ale poznáte prodejce dobrého právě pro vás? Zvažte následující tipy pro výběr nejlepších prodejců…

icon Osvěžte si pravidla profesionálního telefonování

28.8.2008 

Komunikace se zákazníky, zaměstnanci či prodejci dnes probíhá prostřednictvím řady kanálů. Máme e-mail, textové zprávy, instant messaging Primárním komunikačním kanálem alespoň u malých firem však…

Článek v rámci předplatného icon Jak na opakovaný prodej

27.8.2008 

Velký objem vašeho prodeje jistě představuje opakovaný prodej, alespoň děláte-li svůj byznys správně. Jak tedy maximalizovat šance na návrat zákazníků? Celý prodejní proces by měl vést kdlouhodobým…

icon Odliv obchodníků z eBay kvůli vyšším poplatkům

26.8.2008 

Podle Forrester Research se podnikatelé snaží bezúspěšně nahradit eBay celé roky. Odhaduje se, že jeden z pěti dolarů utracených on-line jde buď přes eBay nebo Amazon.Někteří on-line obchodníci ale od…

icon Prodejci by měli vyjednávat, ne papírovat

25.8.2008 

Dobře vyvinutý systém prodeje zajistí prodavačům flexibilitu, kterou potřebuje kuzavření obchodu a při poskytování nezbytné struktury služeb pro každého klienta.Pro takový systém je důležitých několik…

Výpis 21312145 z celkem 2619