Ředitelé přestávají být pro své zaměstnance vzorem
Většina zaměstnanců je přesvědčena, že ředitelé sdílí firemní cíle a že jimi žijí. Mnohem méně zaměstnanců však ředitele považuje za…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.
Většina zaměstnanců je přesvědčena, že ředitelé sdílí firemní cíle a že jimi žijí. Mnohem méně zaměstnanců však ředitele považuje za…
Britská manažerská organizace Chartered Management Institute sestavila seznam bodů, jak hodnotit školení zaměstnanců. Popisuje analytický proces, jak zhodnotit, zda čas a peníze vynaložené na školení…
Jak na jednání u obědaObchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný čas, ale také posílit vztah sklientem. Kromě prodejních dovedností to však vyžaduje i společenské dovednosti. Držte se proto…
E-shopy už nejsou levná záležitostPočet uživatelů Internetu, a tudíž i potenciálních zákazníků, vČeské republice rychle roste. To jsou vhodné podmínky pro vytvoření e-shopu. Důležité je však vědět, že elektronický obchod již není…
Vánoce se blíží. Začněte s e-mailyPro obchodníky právě začíná odpočítávání dní do Vánoc. Když začnete nyní vzáří, máte před sebou 100 dní. To je nejvhodnější doba kuvažování o spuštění vánočního e-mailového marketingu. Článek popisuje…
Úspěšný prodej spočívá vumění sledovat potřeby klientů a přizpůsobovat jim vaše řešení. Měli byste se však vyhnout mylným představám, které o prodeji panují. Článek shrnuje tři nejzákladnější. - Čím…
Využití sociálních médií v oblasti vzdělávání zaměstnanců není jako tradiční e-learning. Zaměstnanci mohou díky sociálním médiím najít, vytvářet a sdílet vlastní vzdělávací obsah a budovat své…
Vyhledávač tričekStudent bostonské univerzity AJ Vaynerchuk spustil se svým bratrem a dalším příletem vyhledávač triček. Webová stránka PleaseDressMe.com umožňuje vybrat si tričko od různých dodavatelů podle barvy,…
Znáte tu situaci. Po mnoha telefonátech, e-mailech a osobních schůzkách konečně dosáhnete dohody spotenciálním zákazníkem. Říkáte si, že už máte prodej jistý, ale měli byste se mít na pozoru. Ještě se…
Dokážou vaše marketingové materiály prodávat?Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně popisovaly značku, spíše než zdůrazňovaly výhody příslušné nabídky pro zákazníky. Pak mylně očekávají od obchodníků, že jim…
4 tipy pro výběr prodejceSpolupráce sprodejci je integrální součástí obchodních aktivit řady odborníků na přímý marketing. Jak ale poznáte prodejce dobrého právě pro vás? Zvažte následující tipy pro výběr nejlepších prodejců…
Komunikace se zákazníky, zaměstnanci či prodejci dnes probíhá prostřednictvím řady kanálů. Máme e-mail, textové zprávy, instant messaging Primárním komunikačním kanálem alespoň u malých firem však…
Velký objem vašeho prodeje jistě představuje opakovaný prodej, alespoň děláte-li svůj byznys správně. Jak tedy maximalizovat šance na návrat zákazníků? Celý prodejní proces by měl vést kdlouhodobým…
Podle Forrester Research se podnikatelé snaží bezúspěšně nahradit eBay celé roky. Odhaduje se, že jeden z pěti dolarů utracených on-line jde buď přes eBay nebo Amazon.Někteří on-line obchodníci ale od…
Dobře vyvinutý systém prodeje zajistí prodavačům flexibilitu, kterou potřebuje kuzavření obchodu a při poskytování nezbytné struktury služeb pro každého klienta.Pro takový systém je důležitých několik…