Telekonference je mrtvá, ať žije webinář

Vytisknout

Měli jste někdy pocit, že účastníci vaší telekonference surfují po internetu, čtou si e-maily nebo si hrají s mobilními telefony, zatímco vy se snažíte přednést obchodní prezentaci? Pravděpodobně jste se nemýlili. Vytížení lidé dnes nechtějí sedět u telefonu jen proto, aby skončili zíráním ven z okna. Chtějí, abyste je oslnili, pobavili, zapojili a vzdělali. Namísto telekonferencí byste proto měli zvážit webináře. Nejen, že jde o interaktivnější nástroje, mohou vám i vyhrát řadu obchodních…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace