Nebojte se prodávat
Výborný profesionál, ale špatný prodejce – to je typický příklad mnoha podnikatelů. Není ale důvod bát se jít se svou kůž&…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.
Výborný profesionál, ale špatný prodejce – to je typický příklad mnoha podnikatelů. Není ale důvod bát se jít se svou kůž&…
Kolik vašich zaměstnanců chodí do práce s tím, že si užijí trochu legrace? Pokud jich mnoho není, měli byste to změnit. Zaměstnanci, kteří žij&…
Jedním z nejčastějších důvodů selhání obchodních manažerů je neexistující proces hledání, získávání a…
Portál BusinessBrief vysvětluje mýty, které se týkají poslední fáze prodeje: Mýtus: Poslední fáze prodeje je kl&…
Existuje mnoho výmluv, proč se obchod nezdařil. Kromě toho existuje mnoho objektivních důvodů, které však prodejci mohou ovlivnit. Úspěch prodejce je zá…
Zákaznická loajalita je klíčem k ziskovosti. Jde o jednoduchou rovnici: Získat nového klienta ně několikanásobně dražší než udržet st&…
Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazníků v oblasti B2B. Zjistila, že kromě kvalitního produktu nebo služby očekávají klienti také…
Australský portál SmartCompany požádal 5 australských vůdčích osobností v oblasti prodeje o zážitky, kterými se běžně člověk nechlub&…
Přestože se ví, že úspěch firmy spočívá ve spolupráci těchto dvou oddělení, stále spolu válčí. Podívejme se, co vidí jako…
Ekonomiky se stabilizují po ekonomické recesi a v mezičase došlo v mnoha sektorech ke změnám, které je zcela transformovaly. Změnily se role v nakupován&…
Nově vzniklé oddělení marketingu a obchodu ve finanční společnosti ŠkoFIN vede od 19. prosince 2011 Luděk Šantora. Do kompetencí jeho týmu patří především vývoj a strategické řízení finančních…
V roce 2011 vzrostl objem online tržeb o 16 % oproti předchozím roku. Přestože se očekává mírné zpomalení růstu, prodej přes internet a digitáln&…
Špatný prodejce je takový, který umí prodat jen tomu, kdo chce koupit právě a jenom jeho zboží. Většina prodejců se řadí do kategorie…
Prodejní prostředí zaznamenalo v posledních letech výrazné změny. Zatímco dříve spočíval úspěch prodejců ve schopnosti využívat…
Zvýšení výkonu prodejce je často jen otázkou změny jeho myšlení. Ti nejlepší totiž uvažují úplně jinak, než ti, kteř&…