Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Nebojte se prodávat

22.2.2012 

Výborný profesionál, ale špatný prodejce – to je typický příklad mnoha podnikatelů. Není ale důvod bát se jít se svou kůž&…

icon Trochu života do toho pracování

22.2.2012 

Kolik vašich zaměstnanců chodí do práce s tím, že si užijí trochu legrace? Pokud jich mnoho není, měli byste to změnit. Zaměstnanci, kteří žij&…

icon Proč selhávají obchodní manažeři?

14.2.2012 

Jedním z nejčastějších důvodů selhání obchodních manažerů je neexistující proces hledání, získávání a…

Článek v rámci předplatného Pravdy a mýty o dokončení prodeje

14.2.2012 

Portál BusinessBrief vysvětluje mýty, které se týkají poslední fáze prodeje: Mýtus: Poslední fáze prodeje je kl&…

7 způsobů, jak přijít o zakázku

8.2.2012 

Existuje mnoho výmluv, proč se obchod nezdařil. Kromě toho existuje mnoho objektivních důvodů, které však prodejci mohou ovlivnit. Úspěch prodejce je zá…

Článek v rámci předplatného Jak vybudovat loajalitu zákazníků

6.2.2012 

Zákaznická loajalita je klíčem k ziskovosti. Jde o jednoduchou rovnici: Získat nového klienta ně několikanásobně dražší než udržet st&…

Článek v rámci předplatného Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

2.2.2012 

Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazníků v oblasti B2B. Zjistila, že kromě kvalitního produktu nebo služby očekávají klienti také…

Katastrofy v práci prodejců a jak jim předcházet

31.1.2012 

Australský portál SmartCompany požádal 5 australských vůdčích osobností v oblasti prodeje o zážitky, kterými se běžně člověk nechlub&…

Článek v rámci předplatného 9 výhrad obchodu vůči marketingu

30.1.2012 

Přestože se ví, že úspěch firmy spočívá ve spolupráci těchto dvou oddělení, stále spolu válčí. Podívejme se, co vidí jako…

Článek v rámci předplatného Změny na trhu povedou ke změnám v prodeji

27.1.2012 

Ekonomiky se stabilizují po ekonomické recesi a v mezičase došlo v mnoha sektorech ke změnám, které je zcela transformovaly. Změnily se role v nakupován&…

icon Luděk Šantora, nový ředitel marketingu a obchodu společnosti ŠkoFIN

25.1.2012 

Nově vzniklé oddělení marketingu a obchodu ve finanční společnosti ŠkoFIN vede od 19. prosince 2011 Luděk Šantora. Do kompetencí jeho týmu patří především vývoj a strategické řízení finančních…

Článek v rámci předplatného Budoucnost maloobchodu podle časopisu Marketing Week

24.1.2012 

V roce 2011 vzrostl objem online tržeb o 16 % oproti předchozím roku. Přestože se očekává mírné zpomalení růstu, prodej přes internet a digitáln&…

Článek v rámci předplatného Z průměrného prodejce tím nejlepším

23.1.2012 

Špatný prodejce je takový, který umí prodat jen tomu, kdo chce koupit právě a jenom jeho zboží. Většina prodejců se řadí do kategorie…

icon 6 kroků k efektivnímu školení prodejců

23.1.2012 

Prodejní prostředí zaznamenalo v posledních letech výrazné změny. Zatímco dříve spočíval úspěch prodejců ve schopnosti využívat…

Článek v rámci předplatného Úspěch v prodeji souvisí se způsobem myšlení

18.1.2012 

Zvýšení výkonu prodejce je často jen otázkou změny jeho myšlení. Ti nejlepší totiž uvažují úplně jinak, než ti, kteř&…

Výpis 17711785 z celkem 2597