Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.

Článek v rámci předplatného Co dělat, když odejde váš největší zákazník

10.4.2012 

Většinu firem ve skutečnosti živí vlastně jen hrstka klientů. V některých případech dokonce jenom jeden. Ztráta takového zákazníka tedy…

Specifika prodeje v nových firmách

4.4.2012 

Pokud začínáte podnikat, některá doporučení týkající se prodejních technik pro vás nemusí platit, respektive nebudou fungovat.…

Článek v rámci předplatného Jak prodat marketingovou strategii kolegům z odbytu?

28.3.2012 

Chceme-li docílit plynulého přílivu zákazníků, jejich loajality a pozitivních doporučení, je nutné, aby lidé z marketingu a odbytu (…

Článek v rámci předplatného Diferenciace produktu

27.3.2012 

Produkt lze odlišit od konkurence na základě kvality, služeb nebo ceny. Výjimečnou skupinu tvoří komodity, kde je diferenciace mnohem obtížnější – vždy se totiž jedná o stejnou věc, mění se pouze…

Prodejci, vyvarujte se škodlivých rad

26.3.2012 

Zaručené rady pochází nejčastěji od expertů-teoretiků. V případě prodeje to ale může znamenat, že pak sami od sebe čekáte příliš. 1. rada: Dobr&…

Článek v rámci předplatného Segmentační strategii je třeba upravovat operativně

22.3.2012 

Už jste otestovali kreativu, slogany, výzvy k akci, a přesto všechno míra konverze stagnuje? Jak je možné, že návštěvnost webu (event. dalších…

Prodávejte hodnotu, ne cenu

20.3.2012 

Je velmi pravděpodobné, že váš produkt není na trhu tím nejlevnějším. A protože je všeobecně známo, že každý dostane jen to, co si…

icon Jak na školení obchodníků

16.3.2012 

Investice do školení obchodníků se firmám často nevrací. Ani spolupráce s předními školicími společnostmi totiž nemusí zajistit…

Článek v rámci předplatného Kouč radí: Prodejci, vylepšete své charisma!

15.3.2012 

Charisma pomáhá odlišovat lidi. V prodeji to může být hlavní faktor, který ovlivní výsledek. Cynthia Burnham pracuje jako kouč charismatu.…

Článek v rámci předplatného icon Opravdové ocenění si musíme zasloužit...

15.3.2012 

Pracovat pro společnost, která se pohybuje v žebříčku mezinárodně oceněných a uznávaných společností je čest. AchieveGlobal byl i v roce 2012 oceněn hned dvakrát. Poprvé byla tato školící a…

Článek v rámci předplatného Jak skutečně docílit loajality zákazníků?

14.3.2012 

Portál BusinessBrief zjistil, co dělají skutečně úspěšné prodejní organizace, aby docílily spokojenosti zákazníků a vysokého…

icon Projekt zaměstnávání bezdomovců budí rozporuplné reakce

14.3.2012 

Kontroverzní reakce vyvolal nápad americké reklamní agentury Bartle Bogle Hegarty (BBH) zaměstnat lidi bez domova jako živé nosiče wi-fi signálu. Snahou…

Jak zajistit ziskovost prodeje

12.3.2012 

Prodejci musí při prodeji dělat víc než pouze prodávat: Je třeba vytvářet hodnotu a řídit očekávání zákazníků ohledně ceny…

icon Zbigniew Walkiewicz, nový ředitel prodeje Nestlé pro český a slovenský trh

12.3.2012 

Od března 2012 převzal pozici ředitele prodeje Nestlé pro český a slovenský trh se sídlem v Praze pan Zbigniew Walkiewicz. Nahrazuje ve funkci pana Mike Jopsona, kter&…

icon Jak neřídit obchodní tým

12.3.2012 

Pokud nechcete, aby vaši dobří obchodníci odešli ke konkurenci, najděte si chvilku na popřemýšlení o svém manažerském stylu. Dopou&…

Výpis 17711785 z celkem 2619