Pravdy a mýty o dokončení prodeje
Portál BusinessBrief vysvětluje mýty, které se týkají poslední fáze prodeje: Mýtus: Poslední fáze prodeje je kl&…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.
Portál BusinessBrief vysvětluje mýty, které se týkají poslední fáze prodeje: Mýtus: Poslední fáze prodeje je kl&…
Existuje mnoho výmluv, proč se obchod nezdařil. Kromě toho existuje mnoho objektivních důvodů, které však prodejci mohou ovlivnit. Úspěch prodejce je zá…
Zákaznická loajalita je klíčem k ziskovosti. Jde o jednoduchou rovnici: Získat nového klienta ně několikanásobně dražší než udržet st&…
Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazníků v oblasti B2B. Zjistila, že kromě kvalitního produktu nebo služby očekávají klienti také…
Australský portál SmartCompany požádal 5 australských vůdčích osobností v oblasti prodeje o zážitky, kterými se běžně člověk nechlub&…
Přestože se ví, že úspěch firmy spočívá ve spolupráci těchto dvou oddělení, stále spolu válčí. Podívejme se, co vidí jako…
Ekonomiky se stabilizují po ekonomické recesi a v mezičase došlo v mnoha sektorech ke změnám, které je zcela transformovaly. Změnily se role v nakupován&…
Nově vzniklé oddělení marketingu a obchodu ve finanční společnosti ŠkoFIN vede od 19. prosince 2011 Luděk Šantora. Do kompetencí jeho týmu patří především vývoj a strategické řízení finančních…
V roce 2011 vzrostl objem online tržeb o 16 % oproti předchozím roku. Přestože se očekává mírné zpomalení růstu, prodej přes internet a digitáln&…
Špatný prodejce je takový, který umí prodat jen tomu, kdo chce koupit právě a jenom jeho zboží. Většina prodejců se řadí do kategorie…
Prodejní prostředí zaznamenalo v posledních letech výrazné změny. Zatímco dříve spočíval úspěch prodejců ve schopnosti využívat…
Zvýšení výkonu prodejce je často jen otázkou změny jeho myšlení. Ti nejlepší totiž uvažují úplně jinak, než ti, kteř&…
Více než 800 milionů uživatelů Facebooku představuje velkou příležitost. Pokud však sledujete trendy, pak víte, že v roce 2011 se teprve začaly objevovat různé př&…
Prodej je vlastně hra a jako každá má i svá pravidla. Úspěšný prodejce Grant Cardone, který je také autorem žádaných publikac&…
Prodejní kampaň je součástí marketingové strategie. Jejím úkolem je získat nové kontakty a udělat z nich zákazníky. Akce bývají časově omezené a v tom je právě jejich půvab – díky časovému omezení…