Prodejci, nenechte se odradit pověrami!
Jako v každém oboru se i o prodeji šíří spousty mýtů, které jsou velmi věrohodné, ale ve skutečnosti zcela zavádějící. Port&…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2619 článků.
Jako v každém oboru se i o prodeji šíří spousty mýtů, které jsou velmi věrohodné, ale ve skutečnosti zcela zavádějící. Port&…
Všichni dnes na různých úrovních řešíme otázku, jak co nejlépe obstát v podmínkách hyperkonkurence a krize. Mění se ekonomika, strategie i management firem. Ukazuje se však, že jen takové změny, ve…
Společnost Fortinet® (NASDAQ: FTNT), světový lídr pro vysoce výkonné zabezpečení sítí, jmenovala Alexandra Maška do pozice viceprezidenta pro region střední a východní Evropy a Ruska.
Co je to lead management?Pokud máte v roli prodejce štěstí, stojí za vámi marketingový tým, který vás pravidelně zásobuje kontakty. Na vás je…
Jak na obtížné zákazníkyAť jste prodejce nebo živnostník, určitě víte, že obtížní zákazníci prostě k životu patří. I když neděláte chyby, může se stát, že klient…
Prodejci – buďte už chvíli zticha!Víte, na co si nejvíc stěžují nákupčí ve firmách? Že prodejci moc mluví a málo poslouchají. Právě toto zjištění…
Největší problém prodejců: Neochota ke změnámNejvětší bariérou prodeje je přesvědčit lidi ke změně. Většina totiž nerada opouští výrobek, který již nějaký čas používají…
Výborný profesionál, ale špatný prodejce – to je typický příklad mnoha podnikatelů. Není ale důvod bát se jít se svou kůž&…
Kolik vašich zaměstnanců chodí do práce s tím, že si užijí trochu legrace? Pokud jich mnoho není, měli byste to změnit. Zaměstnanci, kteří žij&…
Jedním z nejčastějších důvodů selhání obchodních manažerů je neexistující proces hledání, získávání a…
Pravdy a mýty o dokončení prodejePortál BusinessBrief vysvětluje mýty, které se týkají poslední fáze prodeje: Mýtus: Poslední fáze prodeje je kl&…
Existuje mnoho výmluv, proč se obchod nezdařil. Kromě toho existuje mnoho objektivních důvodů, které však prodejci mohou ovlivnit. Úspěch prodejce je zá…
Jak vybudovat loajalitu zákazníkůZákaznická loajalita je klíčem k ziskovosti. Jde o jednoduchou rovnici: Získat nového klienta ně několikanásobně dražší než udržet st&…
Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejcůStudie HR Chally Group zkoumala chování zákazníků v oblasti B2B. Zjistila, že kromě kvalitního produktu nebo služby očekávají klienti také…
Australský portál SmartCompany požádal 5 australských vůdčích osobností v oblasti prodeje o zážitky, kterými se běžně člověk nechlub&…