12 způsobů, jak vylepšit marketingové brožury
Každý rok skončí spousta podniků na tom, že přespříliš spoléhá na jediný komunikační kanál: Internet. Ale marketing není o tom,…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.
Každý rok skončí spousta podniků na tom, že přespříliš spoléhá na jediný komunikační kanál: Internet. Ale marketing není o tom,…
Společnosti rády nabízejí práci pouze za provizi. Prodejce tak vydělává jen tehdy, když efektivně pracuje. Nezkušení prodejci o taková m&…
Poklesly tržby? Nevadí, doškolíme lidi, aby si zlepšili prodejní dovednosti. Problémy v kanceláři? Školení to vyřeší.…
IKEA plánuje na začátku 2012 zkombinovat online marketing se skutečným navýšením zákazníků v prodejnách: Láká fanouš…
Ideální prodejní taktika neexistuje. Pouze osobnost, vzdělání a zkušenosti prodejce mohou pomoci určit, jaká technika pro něj může být efektivn&…
Všichni jsme se s tím setkali: Lidé poslouchají prezentaci s nepřítomným pohledem a evidentně jsou myšlenkami úplně mimo. Pokud jste…
„Ve své práci uplatňuji několik důležitých pravidel: naslouchat, být pokorný, nebát se a ptát se,“ říká ředitel divize strategie ČEZu a čerstvý člen představenstva energetického gigantu, Pavel Cyrani.…
Prodej řediteli podniku se od prodeje finančnímu řediteli liší: ředitel podniku je pozitivní, plný energie a přitom hledá nové možnosti rozvoje, kdežto finanční ředitel je placen za to, aby předvídal…
Zajdete-li si do restaurace rychlého občerstvení, obsluha Vám pokaždé položí otázku typu: „Dáte si k tomu nápoj?“ Právě…
CRM je zkratka anglického výrazu Customer Relationship Management, tj. řízení vztahů se zákazníky. Nejznámějším příkladem CRM jsou zákaznické karty v supermarketech: Lidé na ně získávají body, za…
Většina prodejců umí prodat jakýkoliv produkt. V první řadě ale musí umět prodat sebe sama. Profesionál postupuje při žádosti o místo stejně…
Automobilový průmysl patří mezi obory silně zasažené ekonomickou krizí. Přesto nebo možná právě proto je to odvětví, které pokračuje v hled&…
Ideálním výsledkem obchodního jednání je oboustranný užitek. Častopis Selling Power přináší 6 rad, jak ho dosáhnout:…
Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci mohou telefonicky kontaktovat nové zákazníky prostřednictvím databází telefonní…
Hodně bylo již napsáno o spolupráci marketingu a prodeje. Většina firem se nakonec naučila, jak tyto dvě funkce ve firmě efektivně skloubit. Kromě toho nejnovější…