Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry
Ideálním výsledkem obchodního jednání je oboustranný užitek. Častopis Selling Power přináší 6 rad, jak ho dosáhnout:…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.
Ideálním výsledkem obchodního jednání je oboustranný užitek. Častopis Selling Power přináší 6 rad, jak ho dosáhnout:…
Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci mohou telefonicky kontaktovat nové zákazníky prostřednictvím databází telefonní…
Hodně bylo již napsáno o spolupráci marketingu a prodeje. Většina firem se nakonec naučila, jak tyto dvě funkce ve firmě efektivně skloubit. Kromě toho nejnovější…
Kdykoliv má prodejce problém splnit plán, je třeba zjistit důvod. Portál sales.about.com doporučuje pravidelné zaznamenávání všeho, co…
Portál Business Brief přináší doporučení, jak docílit maximálního účinku při první prodejní prezentaci. Jednoduchost.…
Portál Mashable.com nabízí 10 rad, jak naplánovat profesní setkání, které skutečně podpoří marketing vaší značky. 1.…
Tesco ve Velké Británii testuje rozšířenou realitu (augmented reality) již nejen ve svém on-line shopu, ale také přímo v prodejnách. Zá…
Někteří manažeři prodeje se do své funkce dostali přestupem z jiného oddělení, ale většinu tvoří prodejci, kteří dosahovali výborných v&…
Možná vás kdysi zklamalo, že Ježíšek ve skutečnosti neexistuje. Takové zjištění z vás udělalo tak trochu skeptika. To samé lze ří…
Mají zaměstnanci, které firmy považují za tzv. high potentials, vědět, že si jich zaměstnavatel takto cení? Podle aktuálních výzkumů jim o tom vět&…
Jan Ambrož řídí od roku 2009 lidské zdroje holandské společnosti AHOLD v České republice, která zde provozuje supermarkety a hypermarkety Albert. Své působení v HR zahájil jako náborář ve společnosti…
Sociální sítě už dávno nejsou jen o vazbách mezi lidmi. Jejich prodejní funkce je čím dál patrnější. Sociální s&…
Společnost TRUMF International s.r.o., přední český výrobce a prodejce koření, směsí koření, kořenících přípravků a ingrediencí…
Zpětná vazba je důležitá, ale online průzkumy v pop-up oknech, které na nás občas vyskočí z obrazovky, lidi spíše odrazují. Jak jinak tedy…
Virtuální týmy jsou dnes ve světě obchodu zcela běžné. Dávají lidem flexibilitu pracovat tam, kde se jim to hodí. Firmy zase mají možnost v&…