Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

1.12.2011 

Ideálním výsledkem obchodního jednání je oboustranný užitek. Častopis Selling Power přináší 6 rad, jak ho dosáhnout:…

10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

30.11.2011 

Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci mohou telefonicky kontaktovat nové zákazníky prostřednictvím databází telefonní…

Budoucnost marketingu: Integrace s oddělením prodeje

29.11.2011 

Hodně bylo již napsáno o spolupráci marketingu a prodeje. Většina firem se nakonec naučila, jak tyto dvě funkce ve firmě efektivně skloubit. Kromě toho nejnovější…

Článek v rámci předplatného Prodáváte málo? Zapisujte vše, co děláte!

28.11.2011 

Kdykoliv má prodejce problém splnit plán, je třeba zjistit důvod. Portál sales.about.com doporučuje pravidelné zaznamenávání všeho, co…

7 rad pro efektivní prodejní prezentaci

22.11.2011 

Portál Business Brief přináší doporučení, jak docílit maximálního účinku při první prodejní prezentaci. Jednoduchost.…

Článek v rámci předplatného Jak správně naplánovat profesní akci

21.11.2011 

Portál Mashable.com nabízí 10 rad, jak naplánovat profesní setkání, které skutečně podpoří marketing vaší značky. 1.…

Článek v rámci předplatného Rozšířená realita v prodejně: Změní se tím merchandising?

18.11.2011 

Tesco ve Velké Británii testuje rozšířenou realitu (augmented reality) již nejen ve svém on-line shopu, ale také přímo v prodejnách. Zá…

Co musí umět vedoucí prodeje

16.11.2011 

Někteří manažeři prodeje se do své funkce dostali přestupem z jiného oddělení, ale většinu tvoří prodejci, kteří dosahovali výborných v&…

Článek v rámci předplatného Prodejní strategie: Jak říci zákazníkovi pravdu

15.11.2011 

Možná vás kdysi zklamalo, že Ježíšek ve skutečnosti neexistuje. Takové zjištění z vás udělalo tak trochu skeptika. To samé lze ří…

icon Proč zaměstnancům říci, že mají vysoký potenciál?

15.11.2011 

Mají zaměstnanci, které firmy považují za tzv. high potentials, vědět, že si jich zaměstnavatel takto cení? Podle aktuálních výzkumů jim o tom vět&…

icon Chceme růst a jsme na to připraveni

14.11.2011  Rozhovor s Janem Ambrožem, viceprezidentem pro lidské zdroje společnosti AHOLD Czech Republic

Jan Ambrož řídí od roku 2009 lidské zdroje holandské společnosti AHOLD v České republice, která zde provozuje supermarkety a hypermarkety Albert. Své působení v HR zahájil jako náborář ve společnosti…

Google+: Pokus lépe propojit spotřebitele a firmy

11.11.2011 

Sociální sítě už dávno nejsou jen o vazbách mezi lidmi. Jejich prodejní funkce je čím dál patrnější. Sociální s&…

icon Čestmír Kubečka, nový výkonný ředitel TRUMF International

11.11.2011 

Společnost TRUMF International s.r.o., přední český výrobce a prodejce koření, směsí koření, kořenících přípravků a ingrediencí…

7 rad, jak získat přes internet zpětnou vazbu

10.11.2011 

Zpětná vazba je důležitá, ale online průzkumy v pop-up oknech, které na nás občas vyskočí z obrazovky, lidi spíše odrazují. Jak jinak tedy…

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit virtuální tým prodejců

9.11.2011 

Virtuální týmy jsou dnes ve světě obchodu zcela běžné. Dávají lidem flexibilitu pracovat tam, kde se jim to hodí. Firmy zase mají možnost v&…

Výpis 18011815 z celkem 2597