Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2609 článků.

12 způsobů, jak vylepšit marketingové brožury

10.1.2012 

Každý rok skončí spousta podniků na tom, že přespříliš spoléhá na jediný komunikační kanál: Internet. Ale marketing není o tom,…

Článek v rámci předplatného Vysoká provize bez fixního platu

5.1.2012 

Společnosti rády nabízejí práci pouze za provizi. Prodejce tak vydělává jen tehdy, když efektivně pracuje. Nezkušení prodejci o taková m&…

Článek v rámci předplatného icon Školení lidí versus řešení skutečného problému

2.1.2012 

Poklesly tržby? Nevadí, doškolíme lidi, aby si zlepšili prodejní dovednosti. Problémy v kanceláři? Školení to vyřeší.…

Článek v rámci předplatného IKEA láká fanoušky z Facebooku do prodejen

22.12.2011 

IKEA plánuje na začátku 2012 zkombinovat online marketing se skutečným navýšením zákazníků v prodejnách: Láká fanouš…

Článek v rámci předplatného Jaký jste typ prodejce?

19.12.2011 

Ideální prodejní taktika neexistuje. Pouze osobnost, vzdělání a zkušenosti prodejce mohou pomoci určit, jaká technika pro něj může být efektivn&…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak vylepšit prodejní prezentaci

15.12.2011 

Všichni jsme se s tím setkali: Lidé poslouchají prezentaci s nepřítomným pohledem a evidentně jsou myšlenkami úplně mimo. Pokud jste…

icon Naslouchat, být pokorný a nebát se

13.12.2011 

„Ve své práci uplatňuji několik důležitých pravidel: naslouchat, být pokorný, nebát se a ptát se,“ říká ředitel divize strategie ČEZu a čerstvý člen představenstva energetického gigantu, Pavel Cyrani.…

Specifika prodeje finančním ředitelům

12.12.2011 

Prodej řediteli podniku se od prodeje finančnímu řediteli liší: ředitel podniku je pozitivní, plný energie a přitom hledá nové možnosti rozvoje, kdežto finanční ředitel je placen za to, aby předvídal…

Článek v rámci předplatného Co je to up-selling

7.12.2011 

Zajdete-li si do restaurace rychlého občerstvení, obsluha Vám pokaždé položí otázku typu: „Dáte si k tomu nápoj?“ Právě…

Článek v rámci předplatného Základní principy CRM

6.12.2011 

CRM je zkratka anglického výrazu Customer Relationship Management, tj. řízení vztahů se zákazníky. Nejznámějším příkladem CRM jsou zákaznické karty v supermarketech: Lidé na ně získávají body, za…

Článek v rámci předplatného Prodejte sám sebe a získejte si to nejlepší místo

5.12.2011 

Většina prodejců umí prodat jakýkoliv produkt. V první řadě ale musí umět prodat sebe sama. Profesionál postupuje při žádosti o místo stejně…

icon První celoevropská studie vzdělávání zaměstnanců v automobilovém průmyslu

5.12.2011 

Automobilový průmysl patří mezi obory silně zasažené ekonomickou krizí. Přesto nebo možná právě proto je to odvětví, které pokračuje v hled&…

Prodejní schůzka: Jak dosáhnout oboustranné výhry

1.12.2011 

Ideálním výsledkem obchodního jednání je oboustranný užitek. Častopis Selling Power přináší 6 rad, jak ho dosáhnout:…

10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

30.11.2011 

Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci mohou telefonicky kontaktovat nové zákazníky prostřednictvím databází telefonní…

Budoucnost marketingu: Integrace s oddělením prodeje

29.11.2011 

Hodně bylo již napsáno o spolupráci marketingu a prodeje. Většina firem se nakonec naučila, jak tyto dvě funkce ve firmě efektivně skloubit. Kromě toho nejnovější…

Výpis 18011815 z celkem 2609