Udržte si zákazníka pomocí 7 P

Vytisknout

Cílem marketingu je především přilákat zákazníky. Mnohem levnější však je něco prodat stávajícím klientům ve srovnání s neustálým hledáním nových. Marketing, jehož prioritou je retence zákazníků, má svá specifická pravidla. Ta lze shrnout do následujících 7 P: People, tj. lidé. To nejdůležitější. Zachovat si přízeň stávajících klientů můžete jen tehdy, budete-li s nimi budovat vztahy. Především s nimi zacházejte jako s lidmi. Ujistěte se, že vaši zaměstnanci takový přístup chápou. Produkt.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace