Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2597 článků.

Článek v rámci předplatného Nejhloupější otázky obchodních zástupců

27.4.2012 

Jeffrey Gitomer, autor úspěšných knih o prodeji, ukazuje příklady hloupých otázek prodejců, které mohou jejich zákazníky odradit. Podívejme se na několik příkladů spolu s vysvětlením, proč takové…

Článek v rámci předplatného 3 osobnostní rysy nejlepší prodejců

26.4.2012 

Nejlepší prodejci uvažují jinak než ti ostatní. Pokud se vám povede naprogramovat se stejným způsobem, pravděpodobně tím výrazně zlepš&…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby zvýšení tržeb pomocí sociálních sítí

25.4.2012 

Jedno ze čtyř kliknutí na internetu má souvislost s Facebookem. A přitom stále jen méně než třetina firem využívá sociální sítě jako…

Článek v rámci předplatného Co prodejci sami sobě nalhávají

24.4.2012 

Tvrdíte, že jste prodejce a rozhodně si nic nenalháváte? Podívejme se, jestli je to tak doopravdy. Lež první: „Kdyby firma snížila ceny, dosáhl…

Článek v rámci předplatného 10 pravidel úspěšné prodejní prezentace

21.4.2012 

Nikdy nepřednášejte prezentaci, které byste se nebyl ochoten sám zúčastnit. Každá prezentace musí mít nějaký příběh, jinak je nudná. Zamyslete se proto, jestli byste byl ochoten poslouchat vaši…

icon Životní koučování a sebekoučování - Klíč k pozitivním změnám a osobní spokojenosti

17.4.2012 

Životní koučování a sebekoučování směřuje k aktivnímu řízení života a k získání stálého životního…

icon Špatné styly řízení prodejních týmů

16.4.2012 

Při přechodu úspěšných prodejců do rolí manažerů prodeje dochází k určitým nepochopením nové role, která se často opakují.…

icon HR není podpůrný útvar

11.4.2012  Rozhovor s Danielou Černou, Senior manažerkou Centre of Expertise společnosti Vodafone

Daniela Černá zodpovídá za strategii rozvoje klíčových zaměstnanců, talentů a vrcholového vedení a politiku odměňování a benefitů společnosti Vodafone. Vystudovala Filosofickou fakultu Univerzity…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když odejde váš největší zákazník

10.4.2012 

Většinu firem ve skutečnosti živí vlastně jen hrstka klientů. V některých případech dokonce jenom jeden. Ztráta takového zákazníka tedy…

Specifika prodeje v nových firmách

4.4.2012 

Pokud začínáte podnikat, některá doporučení týkající se prodejních technik pro vás nemusí platit, respektive nebudou fungovat.…

Článek v rámci předplatného Jak prodat marketingovou strategii kolegům z odbytu?

28.3.2012 

Chceme-li docílit plynulého přílivu zákazníků, jejich loajality a pozitivních doporučení, je nutné, aby lidé z marketingu a odbytu (…

Článek v rámci předplatného Diferenciace produktu

27.3.2012 

Produkt lze odlišit od konkurence na základě kvality, služeb nebo ceny. Výjimečnou skupinu tvoří komodity, kde je diferenciace mnohem obtížnější – vždy se totiž jedná o stejnou věc, mění se pouze…

Prodejci, vyvarujte se škodlivých rad

26.3.2012 

Zaručené rady pochází nejčastěji od expertů-teoretiků. V případě prodeje to ale může znamenat, že pak sami od sebe čekáte příliš. 1. rada: Dobr&…

Článek v rámci předplatného Segmentační strategii je třeba upravovat operativně

22.3.2012 

Už jste otestovali kreativu, slogany, výzvy k akci, a přesto všechno míra konverze stagnuje? Jak je možné, že návštěvnost webu (event. dalších…

Prodávejte hodnotu, ne cenu

20.3.2012 

Je velmi pravděpodobné, že váš produkt není na trhu tím nejlevnějším. A protože je všeobecně známo, že každý dostane jen to, co si…

Výpis 17411755 z celkem 2597