Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor

Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš složité. Těžší už ovšem je…

Dostaňte maximum z interakcí se zákazníky

Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce dostali co možná…

Nenechte klienty snadno odejít ke konkurenci

Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi společnostmi neustále a nelze…

4 tipy, jak udělat vaši značku osobnější

Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou spojitost s tím, jak dobře se…

Chat v číslech: Krátká historie a důvody, proč jej používat

Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se o komunikační kanál par…

Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"?

Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před několika lety. S příchodem…

Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou…

Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016

Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů. To jsou trendy, u kterých…

Za málo peněz hodně muziky: Excelentní zákaznický servis za nízké náklady

Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku i celou společnost, a…

Výpis 199207 z celkem 458