Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí…
Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo, mnoho firem by pravděpodobně…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…
Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého roku při výběru nového…
Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami zákazníci zpravidla nedají. Pokud…
Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter, roste i zájem společností…
V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od těch předchozích výrazně…
I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní roli, je to často právě…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…