Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Hlas zákazníka, hlas Boží

Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. …

Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou…

5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět

Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý obchodník by se proto měl…

5 situací, kdy je nejlepší ukončit spolupráci

Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů může být spousta. Klient vás…

Vytvořte nabídku skutečně na míru

Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje požadavky dnešních zákazníků. Ti…

Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2015

Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce? Jde hlavně o to, rychle se…

Jak si říct o doporučení

Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami, v této oblasti se často…

Nabídněte zákazníkům něco navíc

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči zákazníkům. Vaše zprávy by…

Předpoklady kvalitního zákaznického servisu

K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci zákaznického servisu by měli…

Výpis 235243 z celkem 458