Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…
Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je však lepší než řešení…
Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu věnovat. Nikdy ovšem na úkor…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se firmy…
Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu, kde…
Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta nezáleží ani tak na…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…
Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě nevědomé úrovni. Pokud byste…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I…