V rámci našich vzdělávacích programů, využíváme pro splnění cílů našich zákazníků, následující techniky: Individuální práce Workshop Brainwriting… |
V rámci našich vzdělávacích programů, využíváme pro splnění cílů našich zákazníků, následující techniky: Individuální práce Workshop Brainwriting… |
schopnost efektivně komunikovat, navázat kontakt a rychle určit typ zákazníka jsou základními prostředky prodeje. Zlepšení těchto schopností nebo… |
Obsahem modulu je pomocí psychologických diagnostických metod zmapování stávajícího potenciálu a dovedností potřebných pro výkon obchodní činnosti a… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Úzce specializovaný kurz, obvykle reagujících na aktuální potřebu klienta a doplňujících koncepční vzdělávání |
Naším cílem v rámci firemního vzdělávání je stát se partnerem, který v rámci dlouhodobé spolupráce bude pružně reagovat na požadavky firem a… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Prioritním marketingovým procesem je tvorba marketingového plánu. Cílem kurzu je vybavit posluchače znalostmi potřebnými ke zvládnutí tvorby… |
Kurz přiblíží pojmy jako je aktivní naslouchání,verbální a neverbální komunikace a přispěje k osvojení si příjemného jednání se spolupracovníky i… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Kupní smlouva (praktický pohled) |
Příprava na obchodní jednání |
Techniky vyjednávání. * příprava k vyjednávání. * zjistěte Váš přístup. * fáze vyjednávání. * vyjednávání - jemné, tvrdé, principiální. *… |
Budování dlouhodobých pozitivních vztahů s klienty. * Příprava a plánování rozhovoru. * Úvod prodejního rozhovoru - 1.dojem. * Technika kladení… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Obsah kurzu: identifikace potřeb účastníků mapování svých pozic v referenčních skupinách sebepoznání rozhodování, akční plánování a orientace v… |
Obsah kurzu: sebepoznání, sebepojetí, sebeúcta diagnostika účastníků nácvik posilování sebedůvěry vyprofilování reálné představy sebe sama jako… |
Délka kurzu: pět dvoudenních modulů (lze upřesnit dohodou s klientem) Charakteristika: Kurz je určen pro posluchače, kteří pracují na obchodním úseku… |
Psychologie trhu |
Personální managment |
Charakteristika: Tento základní tréninkový kurz je zaměřený na rozvoj osobnostních a profesních dovedností obchodních zástupců firmy a zvyšování… |
* Efektivní komunikace * Komunikace v obtížných situacích * Argumentace a vyjednávání * Obtížné (nátlakové) vyjednávání a sebeprosazení * Úspěšná… |
* Obchodní jednání - první kontakt se zákazníkem * Komunikace se zákazníkem * Úspěšná obchodní prezentace * Obchodní vyjednávání * Komunikace a prodej… |
Popis: Praktický trénink, na kterém se účastníci seznámí s úspěšnými koncepty řízení a realizace nákupní činnosti. Účastníci budou mít také možnost… |
Inzerce ve farmaceutickém průmyslu podléhá řadě legislativních omezení a další omezení vycházejí z mezinárodního etického kodexu farmaceutických… |
Seznamovat s výrobkem 10 potenciálních zákazníků místo jediného může být opravdu desetkrát účinnější. Ovšem jen tehdy, podaří-li se získat posluchače… |
Trénink přímo v terénu (tzv. "v poli"). |
Vzdělávací program je určen nejen pracovníkům sekretariátů, ale všem, kteří se chtějí orientovat v nových trendech administrativy a uvědomují si, že… |
Management produktu se musí přizpůsobovat v souladu s vývojem produktu, trhu a konkurence. Seminář je teoreticky i prakticky zaměřený na koncepci… |
Řídit značku na domácím nebo evropském trhu patří k nejsložitějším úkolům marketérů. Budování značky je dlouhodobý proces, který má svá pravidla… |
Tento kurz je určen zdravotníkům. Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu. Definuje vnitřní a vnější klienty.… |
Tento kurz je určen majitelům firem, manažerům firem, pracovníkům marketingu a pracovníkům obchodů. Seznámí se základními prvky komunikačního procesu… |
Ciele: Cieľom programu je rozvoj existujúcich „obchodníkov" spoločností. Títo obchodníci majú na starosti kľúčových zákazníkov, ktorí tvoria významnú… |
Ciele: zvládnuť základné princípy starostlivosti o klientov |
Vztahový marketing kurz je určen pro: pracovníky managementu, prodeje a marketingu, kteří mají základní znalosti marketingu. rozsah: 1 denabsolvent získá: … |
Public Relations kurz je určen pro: pracovníky firem a institucí, kteří přichází do styku s veřejností a médii. rozsah: 2 dnyabsolvent získá: … |
3) Zadání PR nebo reklmní agentuře - jak vybrat agenturu - jak zadat brief - prezentace nabídek 4) Firemní identita a řízení image značky (příklady z… |
Jde celkem o šest okruhů (každý cca 2 hodiny) 1) Public Relations - strategie plánování, výzkum cílové skupiny, sdělení, komunikační kanály - různé… |
Společnost Commservis.com nabízí praktický výcvik (workshop) činnosti před kamerou a s mikrofonem, který se zaměřuje na odstraňování chyb těla, bariér… |
Na základě zkušeností z desítek mediálních školení jsme připravili speciální mediální trénink pro manažery a vedoucí pracovníky firem i státních… |
Jak v práci dosáhnout vynikajících výsledků Neurolingvistické programování – NLP – je soubor hlavních zásad, postojů a technik o skutečném lidském… |