| Termín: 31. 5. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 5600 Kč + DPH 200 € + DPH Počet výukových dní: 1 (8 vyučovacích hodín)… |
| Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných… |
| Cíl: Získání přehledu o účinných nástrojích komunikace na základě celé řady praktických příkladů, seznámení se způsoby budování jednotné image… |
| Cíl: Nalezení optimální organizační formy pro plánování a řízení Vašich produktů. Dozvíte se podrobné informace k cenové politice a možnostech… |
| Určeno pro obchodní a prodejní zástupce a manažery, regionální manažery a další kompetentní osoby odpovědné za odbyt a prodej, pro přímé účastníky… |
| Příprava vašich manažerských talentů začíná u nás... Reference: ZDE Nastavení jednotlivých modulů je dle potřeb zákazníka a cílové skupiny účastníků… |
| Workshopy jsou určeno převážně pro: Libovolné skupiny spolupracovníků, manažerů, týmů, projektových týmů. Možné cíle workshopů: workshopy jako… |
| Cíl Kurz je zaměřen na efektivní jednání a komunikaci s lidmi, která vede k vytvoření ducha spolupráce v zaměstnání i soukromí. Poznatky z psychologie… |
| Cíl Určeno manažerům, majitelům firem a všem pracovníkům, kteří si chtějí osvojit moderní způsob vedení lidí - koučování. Seznámení se koučováním… |
| Cieľ kurzu: Predstaviť komunikačný štýl k vytvoreniu otvorenejších vzťahov s ostatnými, zdokonaliť a rozvinúť schopnosti k synergii – spolupráci… |
| Cieľ kurzu: Zdokonaliť a naučiť účastníkov profesionálne komunikovať so zákazníkmi. Naučiť účastníkov používať v rozhovoroch so zákazníkmi základnú… |
| Charakteristika a cíl kurzu: Jak zkrátit dodací lhůtu? Jak plánovat v podniku, abychom splnili co jsme slíbili ? Jak zajistit kvalitu manipulačních,… |
| Chcete začít rozvíjet své znalosti v marketingu, rozumět jeho roli, funkci a důležitosti ? Chcete znát jeho základní principy a nástroje ? Chcete… |
| Sjednáváte si schůzku po telefonu?Jak vést správný telefonický rozhovor - pravidla a zásady telemarketingu. Po dohodě je možné, vytvořit školení… |
| Jde o trénink před kamerou - např. fáze obchodního jednání (sebepoznání a sebereflexe) a následný rozbor chyb a jejich odstranění. Velmi efektivní… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| Dvoudenní výcvikový kurz určený pro pracovníky, kteří velkou část svého pracovního dne komunikují se zákazníkem po telefonu. Není nutno rozlišovat,… |
| Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
| * Zbavme se předsudků a mýtů spojených s konflikty (V, SD). * Konflikt jako součást našeho každodenního života: podstata, klasifikace a způsob řešení… |
| * Psychologické limity komunikace po telefonu (V, SD, PC, IRSH). * Přijímání telefonického hovoru (V, PC, IRSH). * Průzkum po telefonu, hledání… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
| Příprava k telefonování, organizace pracoviště Vytvoření prvního dojmu Zlatá pravidla prodeje po telefonu Jak správně oslovit klienta, typy zákazníků… |
| Uvedení do psychologie jednání osob, temperament, osobnostní rysy, životní postoj. Psychologické aspekty dané funkce Sociální komunikace a předpoklady… |
| Měření výsledků telemarketingu. Psychologie motivace. Moderní motivační techniky. Jak vést hodnotící rozhovory. Kontrola a pomoc. Vedení příposlechů.… |
| Jak získat podporu. Prezentační techniky. Komunikační strategie. Vyjednávací strategie. Komunikace v obtížných situacích. Firemní kultura a… |
| URČENO: Pro pracovníky všech profesí, kteří i ojediněle telefonují mimo firmu. CÍL: Zajistit standardní úroveň komunikace po telefonu, jako… |
| URČENO: Pro sekretářské a asistentské profese na všech úrovních. CÍL: Vybavit pracovnice(ky) sekretariátů znalostmi v uplatňování profesionálních… |
| Whether you want an overview of the key principles or a more mathematical approach our programmes cover the fundamental issues ..... establishing and… |
| This course has been developed to enhance credit skills at a time of low interest rates, rising numbers of fallen angels and record volumes of… |
| Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
| Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje… |
| Motto: Seznámíte se s celým systémem vedení prodejního týmu, rolí manažera, styly řízení, efektivní komunikací, principy motivace, výběrem a rozvojem… |
| Motto: Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky (Key Account Management), přípravou, průběhem a vedením prodejních porad, možnostmi… |
| rekvalifikační kurz |
| cyklické kurzy |
| Seminář je zaměřen na: seznámení účastníků se základními pojmy marketingové teorie propojení teoretických poznatků s praktickými možnostmi realizace… |
| Seminář je zaměřen na: dovednosti účinného telefonického sjednávání schůzky s klientem problematiku komunikace při telefonování zvládnutí úskalí… |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
| Prvky komunikačního procesu Komunikační styly Aktivní naslouchání a řízení rozhovoru Uplatnění požadavku, příkazu, odmítnutí Efektivní komunikace… |
| Neznalost základních informací z oblasti psychologie komunikace a osobnostní typologie zákazníka, nerespektování jeho potřeb a požadavků, neadekvátní… |
| Telefon je jednou z významných prodejních pomůcek obchodního zástupce či firmy. Telefon může sloužit k posílení pozice na trhu a k podstatnímu snížení… |
| Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
| Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |