Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Job offers

Listing 1451 to 1500 - Do you wish to see all 2472 courses register
Description
Pohled na prodej z psychologického hlediska, zákazník jako osobnost se svými představami, cíli. Kurz přináší hlubší poznání osobnosti zákazníka…
Servisní technik jako reprezentantem firmy, z jehož jednání si dělá zákazník obraz o vaší firmě. Tento kurz pomáhá zlepšit práci servisního technika u…
1 -2 dny Motto: "Jen málo firem si uvědomuje,že kvalitní, vyvážené a přátelské vztahy na pracovišti, včetně dobré komunikace jednotlivých lidí ve…
Určeno pro: prodejce, obchodníky, vedoucí obchodních týmů, manažery, dealery Program kurzu: 1. Proč ztrácet čas studiem prodeje a jednáním 1.…
1. téma - Prezentační technika - váš pomocník Cíle, zaměření: získáte praktické tipy a rady pro práci s prezentačními pomůckami a technikou a…
Chystáte se kandidovat do zastupitelstva, Parlamentu, jinam? Jaká bude vaše strategie, jak povedete úspěšnou volební kampaň a dělat pozitivní Public…
Úvod Program je určen (nejen) pro prezentující, moderátory, manažery a všechny ostatní pozice, vyžadující veřejné vystupování před lidmi či ve…
Cieľ kurzu: Porozumenie a schopnosť zavádzať do praxe metódu 5s. Praktické uplatnenie princípov a nástrojov 5s v organizácii, precvičenie aplikácie 5s…
Cieľ kurzu: Praktický návod na využitie štatistických metód plánovania experimentov v súlade s ISO 9000 a smernicami VDA a QS 9000. Zostaviť postup…
  Kurz připravuje účastníky na klíčovou změnu ve vývoji obchodní firmy, kterou Fúze představuje, jakožto složitý proces, který vyžaduje provedení…
2 dny Motto: "Kdo si o nic neřekne, nic nedostane.? Pro obchodního zástupce je jedním z nejtěžších okamžiků moment, kdy se mají zákazníka zeptat na…
This course is intended to enable students to gain insight into business situations by performing the appropriate quantitative analysis. After briefly…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Jako vedoucí pracovníci se jistě často setkáváte s různými typy konfliktů ve vašem týmu Určitě se vám je podařilo více či méně zvládnout Z…
Posluchači poznají bariéry a překážky, které vnitrofiremní komunikaci nejčastěji doprovázejí a získají nástroje pro její lepší fungování. Obsah…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Telemarketing
CÍLE MODULU: Ujasníte si fungování médií a rozvinete své doved- nosti v oblasti rozhodování o způsobu zadávání kampaní, odhadu jejich výsledků…
CÍLE MODULU: Ukážeme si, jak vytvořit reklamu, která se stane dobrým pomocníkem při nákupu i prodeji. Dozvíte se o efektivitě reklamy a způsobech…
Určeno pro: manažery všech úrovní Cíl: *.Osvojit si principy a dovednosti vedení prezentací s různým cílem: informovat, přesvědčit, prodat, přimět k…
Určeno pro: obchodníci Cíl: Osvojit si prezentační dovednosti, efektivní přípravu, zahájení, získání prvotního zájmu a pozornosti, rozfázování prezentace…
Kurz pro obchodníky a prodejce, kteří se denně setkávají s problémem, jak zvládnout všechny potřebné kroky k co nejlepšímu obsloužení zákazníka, a jak…
Velká tréninková soutěž volně navazující na kurz Jak prodávat za vyšší cenu, jejímž cílem je trénink týmového prodeje a dovednosti prodejců. Hra je…
Interní a externí komunikace
Obsah kurzu: cíle firemní reklamy tvorba rozpočtů tvorba reklamního sdělení výběr médií vyhodnocení úspěšnosti a přijetí opatření pro další akce
Asertivita jako sociální dovednost rodiče - podpora zdravého sebevědomí dítěte i rodiče Uplatnění asertivity ve výchovných podmínkách Sebeovládání a…
Určeno: pracovníkům, kteří jsou v trvalém či příležitostném styku s klienty, pracovníkům služeb, příjmu, prodejcům, oddělení péče o zákazníka a všem…
CÍL Seminář  má za cíl seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii…
ASERTIVITA I.  – zdravé sebeprosazení a řešení konfliktůCíl Trénink osvojení a zvládání umění asertivního jednání, tzn. – zdravého sebeprosazení .…
Cieľ kurzu: Osvojiť si metódy a pochopiť prínos aplikovania princípov a metód ITIL / IT Service Managementu formou počítačovej business hry „Polestar…
Cieľ kurzu: Naučiť účastníkov zaujať potenciálneho zákazníka, aby bol ochotný komunikovať počas celého telefonického rozhovoru. Naučiť účastníkov…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
CÍLE MODULU: Zjistíte, že i v PR štěstí přeje připraveným. Vyzkoušíte si tvorbu PR textů a komunikaci s novináři. Podíváte se na Public Relations…
CÍLE MODULU: Ukážeme si možnosti, úskalí a omezení výzkumu trhu. Zjistíte, že pomocí výzkumu lze modelovat nákupní chování spotřebitelů, odhadnout…
Určeno pro: všichni pracovníci Cíl: Osvojení si z principů efektivní komunikace - přesvědčování, předávání zpětné vazby, přijímání kritiky, jednání s…
Určeno pro: obchodníci Cíl: * Získat přehledné informace o zásadách a principech obchodního jednání * Osvojit si techniky aktivního vedení jednání…
Kurz pro všechny, kteří jsou pověřeni jednáním se zahraničními zákazníky. Je zaměřen na specifický způsob uvažování a vyjadřování při jednáních se…
Co je kurz CIMA? Kurz CIMA A je základním stupněm systému certifikovaného marketingového vzdělávání CIMA. Představuje komplexní vzdělávací program…
Určeno Pracovníkům marketingových oddělení firem a vrcholovému managementu Cíl Seminář dává odpovědi na otázky co je internet marketing, jaké formy…
Cílová skupina Kurz je určen těm pracovníkům, kteří jsou v častém kontaktu se spolupracovníky, nadřízenými nebo zákazníky (manažeři, marketing…
Cieľ kurzu: Uvedomiť si hodnotu kľúčového zákazníka, zdokonaliť sa vo vecnej a osobnostnej analýze kľúčového zákazníka, zdokonaliť sa v stanovovaní…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…