Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Job offers

Listing 1301 to 1350 - Do you wish to see all 2473 courses register
Description
Určeno pro: Střední management, manažeři obchodních týmů, mistři výrobních společností Cíl: Osvojit si dovednosti koučování v praxi aneb jak získat…
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
Motto: "Jdete-li za něčím s maximálním úsilím, úspěch Vás nemine." Je dobře známo, že nejsilnější myšlenkou outdoorových programů je posilovat…
2 dny Motto:" Je lepší udělat ze zákazníků přátele, než jméno v adresáři.? Přítel je člověk, ke kterému máme osobní vztah. Vztahy nám pomáhají…
Kurz je určen pracovníkům marketingových oddělení firem a specialistům pro public relations. Cílem je podat ucelený přehled o přínosu, způsobech…
Tento kurz je určen všem pracovníkům na všech úrovních. Je zaměřen na obchodní prezentaci a úspěšnou propagaci služeb a výrobků. Posluchači se naučí…
Cíl: přesvědčit management o nutnosti měření výkonu hledisky zákazníka a o nutnosti spojení aspektů uspokojování zákazníka s aspekty…
Cíl je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi rychle…
GRAFICKÝ DESIGN Písmo a typografie ve firemní praxi URČENO Kurz je určen všem, kdo připravují textové podklady pro další zpracování, redakčním…
Cieľ kurzu: Zvýšiť efektívnosť zdokonalením techniky predaja – vyhľadávanie zákazníkov, prvého kontaktu, prezentovanie produktov spoločnosti…
Cieľ kurzu: Zdokonaliť komunikáciu pod tlakom, naučiť sa zvažovať vlastné záujmy a zájmy iných, zlepšiť schopnosť spolupracovať pri riešení konfliktov.…
Cíl: Naučit se využívat metody a postupy, které jsou nejefektivnější při prodeji po telefonu a telefonické komunikaci s klientem. Naučit se aplikovat…
Cíl: Poskytnout návod, jak vytvořit optimální síť pro prodej výrobků nebo služeb a jak ji řídit. Obsah: Organizace prodeje a výběr optimální…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Význam typologie osobnosti i obličeje v praxi manažerů, obchodních zástupců či personalistů a všech, kteří pracují s lidmi Základní dimenze osobnosti…
Určeno pro obchodní zástupce Zásady vedení obchodních rozhovorů, motivace zákazníka Čtyři fáze rozhovoru, dynamika dialogu, taktika a strategie…
Rozsah: 2 dny Témata: ? Navázání vztahu se zákazníkem ? Příprava pozice pro jednání ? Jak si zákazníka získat (neurolingvistické programování) ?…
Rozsah: 2 dny Témata: ? Metodika "competitive debating" ? Konstrukce projevu (analýza problému, rozbor situace, cíle argumentace) ? Struktura…
Seminář je zaměřen na: posílení schopnosti účastníků vést obchodní jednání s dodavateli vyjednávání o ceně volbu strategie nákupu v závislosti na…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Strategie komunikace - její techniky Vztahy k veřejnosti, k médiím Reklama a vztahy k agenturám Cíle a postup při realizaci kampaně Mediální plán a…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Pracovníci Call center
Komunikace ve firmě
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Obsah kurzu: typy nákupního chování chování domácností chování organizací proces rozhodování o nákupu sociální skupiny zákazníků
Obsah kurzu: telefon jako nástroj přímého marketingu telefonní konverzace výhody využívání telefonu ve srovnání s jinými formami prodeje praktický…
Management různých typů firem a jejich organizování prochází intenzívním rozvojem, v němž se promítají globalizace a tvrdá konkurence na národních i…
Tento kurz poskytuje přehled o návrhu, kontrole a zlepšení výroby a práce s produkčním systémem. Témata zahrnují kvantitativní techniky, jako je…
Cílové skupiny na internetu služby internetu a jejich marketingové využití Průzkum trhu E-business E-commerce E-service
Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích? Jak zlepšit své komunikační a přesvědčovací schopnosti? Umění…
  Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši…
Firemní kultura
Základní pojmy marketingu
CÍLE MODULU: Naučíte se lépe odhadovat své obchodní partnery podle vnějších tělesných znaků a jejich neverbálního projevu. Dokážete zvolit optimální…
CÍLE MODULU: Získáte nejnovější poznatky z oblasti osobní komunikace se zákazníkem na prodejně. Pomocí taktiky a diplomacie v jednání se naučíte…
Rétorické dovednosti I.
Rétorické dovednosti II.
Určeno pro: Top Management, střední management Cíl: Osvojit si základní dovednosti při jednání s podřízeným, využívání různých stylů řízení a motivování…
Určeno pro: Top management, střední a nižší management, obchodníci Cíl: * Získat informace o postupech a trendech motivace a udržování vztahu s…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…