Marketing služeb a péče o zákazníka kurz je určen pro: pracovníky managementu, prodeje a marketingu. Předpokládá se základní znalost marketingu. rozsah: 1… |
Cieľ kurzu: Zdokonaliť sa v presnom, vecnom a zákazníkom pozitívne prijímanom spôsobe verbálnej a neverbálnej komunikácie. Rozvinúť schopnosť aktívne… |
Cieľ kurzu: Oboznámiť s pojmou empatia s možnosťou využitia v medziľudských vzťahoch, spracovať stupne empatie a použiť v praktických cvičeniach… |
Cíl: Naučit se využívat metody a postupy, které jsou nejefektivnější při prodeji po telefonu a telefonické komunikaci s klientem. Naučit se aplikovat… |
Cíl: Poskytnout návod, jak vytvořit optimální síť pro prodej výrobků nebo služeb a jak ji řídit. Obsah: Organizace prodeje a výběr optimální… |
GRAFICKÝ DESIGN Písmo a typografie ve firemní praxi URČENO Kurz je určen všem, kdo připravují textové podklady pro další zpracování, redakčním… |
Cíl: přesvědčit management o nutnosti měření výkonu hledisky zákazníka a o nutnosti spojení aspektů uspokojování zákazníka s aspekty… |
Cíl je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi rychle… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
Trénink prodejních dovedností vychází z analýzy současné situace a stanovení cílů. Pro představu jsou uvedena nejčastější témata tréninku: Obchodní… |
Trénink je určen manažerům a pracovníkům reklamačních oddělení a zákaznických center obchodních a servisních útvarů a firem.Naučíte se zvládat… |
Co je asertivita, jaký význam má asertivní chování v našem životě - druhy chování a komunikace lidí Znalost vlastních práv a jejich vyžití v… |
Zákonitosti úspěšné komunikace učitele se žáky a rodiči - nové prvky v sociální komunikaci Zákonitosti porozumění sdělování. Vědomá a nevědomá úroveň… |
Tréninkový program pro úspěšné vedení obchodního rozhovoru |
Motto: " Vztah musí mít jasný scénář, který bude řídit chování zákazníka ." Rozsah: 2 dny Témata: ? Úvod do CRM (Customer Relationship Management)… |
Motto: Obchodní jednání je zvláštním typem vztahu mezi lidmi. Má své zákonitosti, pravidla a řád. Při obchodním jednání platí více než kdekoli jinde,… |
Seminář je zaměřen na: dovednosti důležité pro výběr nových spolupracovníků, poznání efektivních metod personálního výběru význam adaptace a tvorbu… |
Seminář je zaměřen na: teoretické základy pojmu marketing a marketingové chování posílení chápání potřebnosti práce s trhem v běžné činnosti… |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti. |
Marketingový informační systém Zdroje dat Analýzy a zpracování dat Grafická znázornění a správné pochopení dat Podklady pro rozhodování |
Specifika propagace na trzích ČR Výběr reklamní agentury Nové trendy Strategie a techniky propagace Sestavení účinných textů |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
Vzdělávací projekty, které jsme schopni zpracovat a které se z hlediska délky trvání pohybují od jednodenních seminářů a workshopů až po dlouhodobé… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně… |
Propagace značky |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Obsah kurzu: cíle při stanovování ceny metody, strategie změna ceny návratnost investic cenová elasticita psychologický přístup při stanovování ceny |
Obsah kurzu: reklama, podpora prodeje, PR přímý marketing osobní prodej, budování sítě obchodních zástupců tvorba reklamního sdělení výběr médií… |
Informace a komunikace |
Charakteristika: Obchodník se dostává každodenně do jednání s řadou osob různého vzdělání, postavení či národnosti. Suverénní zvládnutí a schopnost… |
Účast na veletrzích bývá zvlášť u zavedených a pravidelných akcí velkou událostí a neméně velkou investicí. Zároveň je příležitostí oslovit nezvykle… |
Vyjednávání již dávno není výsadou zahraniční politiky. I typický prodejní rozhovor se může v mnoha případech stát spíše vyjednáváním než prodejem.… |
Navržený jako integrační modul, studenti budou aplikovat strategické, finanční a organizační myšlení k porozumění Fúzí & Akvizicí. Prověříme… |
Budoucí konkurenceschopnost organizace závisí na strategických schopnostech, dovednostech a odvaze podnikatelů a manažerů. Tento modul je určen pro ty… |
Kurz je určen pro všechny pracovníky, kteří prezentují svou nabídku a své názory před zákazníky, spolupracovníky, podřízenými a také před veřejností.… |
Cílem kurzu je seznámení s problematikou komunikace v týmu a způsoby překonávání komunikačních bariér, nácvik komunikačních dovedností. Rozvoj týmové… |
Profesionální komunikace pro střední management II. - jednání typu rodič - dítě - dospělý (transakční analýza) - asertivita - základy prezentace… |
Profesionální komunikace pro střední management I. - vytváření image osobnosti - řeč těla, gestikulace, mimika (nonverbální komunikace) - co lze… |
komunikace, telefonní komunikace, psychologie, Bussines psychologie, sociologie, právo, sestavení vysoce stabilních a výkonných týmů, trénink týmové… |
Nový trend naznačuje, že špičkový manažer je schopen stejnou měrou a stejně úspěšně zvládnou řízení nemocnice nebo řízení a vedení závodu… |
Co musíte udělat pro úspěch Řídíte tým a rádi by jste zlepšili své manažerské dovednosti? Začínáte právě na vedoucí pozici? Zřejmě se vám hlavou… |
Asertivita je klíčovou komunikační dovedností potřebnou nejen v pracovním, ale také v našem soukromém životě. Asertivní lidé jsou efektivnější při… |