Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 13511400 - chcete vidět všech 2472 kurzů zaregistrujte se
CÍLE MODULU: Získáte nejnovější poznatky z oblasti osobní komunikace se zákazníkem na prodejně. Pomocí taktiky a diplomacie v jednání se naučíte…
Rétorické dovednosti I.
Rétorické dovednosti II.
Určeno pro: Top Management, střední management Cíl: Osvojit si základní dovednosti při jednání s podřízeným, využívání různých stylů řízení a motivování…
Určeno pro: Top management, střední a nižší management, obchodníci Cíl: * Získat informace o postupech a trendech motivace a udržování vztahu s…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
1-2 dny Motto: "Zákazník zůstane Vaším zákazníkem, dokud o něj budete pečovat.? Získávání nových zákazníků je stále těžší. Proto zcela logicky…
1-2 dny Motto: "Nabídka dalších služeb firmy je také součástí servisu pro stávající zákazníky.? Obchodní firmy věnují velké úsilí na vyhledávání…
Kurz pro každého, kdo chce umět dobře obchodovat. Cílem je přispět ke zvýšení úspěšnosti obchodních jednání, orientace se v právních zásadách při…
O kurzu Výcvik a školení účastníků v komunikačních dovednostech. Seznámení a výcvik v pozitivní komunikaci, asertivitě. V umění přesvědčit…
Neúplný nebo zkreslený přenos informací ve firmě má za následek vznik nejistoty mezi zwměstnancem a z toho plynoucí snížení pracovního výkonu, včetně…
Cieľ kurzu: Zdokonaliť komunikáciu pod tlakom, naučiť sa zvažovať vlastné záujmy a zájmy iných, zlepšiť schopnosť spolupracovať pri riešení konfliktov.…
Cieľ kurzu: Kurz nadväzuje na QFD. V súlade s ISO 9000, VDA a QS 9000 získanie návodu na identifikáciu a elimináciu známych a možných chýb v systéme…
Uvedení nového léku na trh je dlouhodobý a náročný proces. Než se vlastní přípravek stane dostupný pro širší odbornou a laickou veřejnost, je potřeba…
Cíl: Získat přehled a také konkrétní nápady a návrhy, jak zlepšit svou marketingovou výkonnost a zapojit se do mezinárodního obchodu. Obsah…
Cíl: Detailní poznávání tržeb zákazníků, kupních motivů a kupního chování. Seznámení se se specielními marketingovými technikami užívanými v prodeji a…
Pracujete v reklamě nebo v marketingu? Zajímají vás současné trendy, psychologie přesvědčování a vnímání značky, digitální transformace, myšlení a…
ÚVOD Kurz profesionální telefonické komunikace včetně Mystery Callingu je zaměřen na nácvik konkrétních situací při komunikaci po telefonu v obchodním…
Cíl: získání základních dovedností a vlastností, které vedou k vytvoření dlouhodobého vztahu s klientem - zákazníkem. Absolventi se naučí pochopit…
Bez znalosti metodiky oceňování a zvládnutí procedur prodeje nemáme šanci být zkušeným investorům rovnocenným partnerem. Cíl: získání přehledu o…
Určeno pro všechny, kteří často vedou rozhovory s lidmi, ať již na pracovišti nebo na úřadech, pro manažery, kteří velmi často potřebují ovlivnit své…
Kurz je určen všem těm, kteří již mají určité zkušenosti z jednání s lidmi, zejména při vyjednávání a přesvědčování To znamená, že půjde především o…
Rozsah: 2 dny Témata: ? Test identifikace tří typů chování (pasivita, agresivita, asertivita) ? Znaky asertivní komunikace, asertivní práva ? Zpětná…
Motto: "Když jsou lidé skuteční přátelé, potom je pro ně i voda sladká" ( čínské přísloví) Rozsah: 2 dny Témata: ? Zásady řízení vztahů se…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy. Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně…
Obsah kurzu: orientace na zákazníka jako základní předpoklad obchodního úspěchu budování vztahu se zákazníkem zjišťování údajů fáze vlastního prodeje…
Obsah kurzu: organizování a řízení zásobování v podniku funkce zásobování metody a postupy při uskutečňování nákupní politiky firmy aplikace…
Tento kurz je určen vrcholovému a střednímu managementu z oblasti distribuce a logistiky stejně jako manažerům, jejichž náplní práce je nákup a e…
  TQM je zkratka z anglických slov "Total Quality Management", v českém jazyce se užívá pojmu „komplexní řízení kvality“. Účastníci semináře se seznámí…
Mezinárodní platební styk
Obchodní příležitosti na internetu
Mystery Shopping (Tajný nákup) je účinná a osvědčená metoda jak získat skutečný obraz o tom, jak vás a vaši společnosti vidí vaši zákazníci. …
STEEP a KP Faktory tržního prostředi
Analýza produktu a portfolia
CÍLE MODULU: Na celé řadě praktických ukázek získáte informace o tom, jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků a zvyšuje prodej…
CÍLE MODULU: Získáte přehledné informace o prezentačních dovednostech a image obchodních zástupců společností  na veletrzích a výstavách. Natrénujete…
Marketingové prostředí jeho analýza
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....…
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....…
Legislativní normy upravující řešení reklamací a jejich využití v praxi Jak řešit reklamace Standardní postup při řešení stížností a reklamací Přijetí…
2 dny Motto: "Přístupem k reklamaci můžete zákazníka ztratit ... ale také ho můžete získat do řad stálých zákazníků.? Reklamace zákazníka - ať už…
Motto: "Nenechte se druhými využívat, neposkytujte jim bezplatné půjčky, získejte to co vám náleží včas! " Pohledávky můžeme vymáhat buď použitím…
Tento kurz je určen obchodníkům, obchodním asistentům a pracovníkům prodeje. Slouží jako výcvik ve vyjednávacích a prodejních dovednostech, přispěje…
Kurz pro obchodní managery, pracovníky prodeje a všechny, kteří se účastní obchodních jednání v praxi. Cílem kurzu je zvládnutí jednotlivých fází…