| Vzdělávací program je určen nejen pracovníkům sekretariátů, ale všem, kteří se chtějí orientovat v nových trendech administrativy a uvědomují si, že… |
| Management produktu se musí přizpůsobovat v souladu s vývojem produktu, trhu a konkurence. Seminář je teoreticky i prakticky zaměřený na koncepci… |
| Řídit značku na domácím nebo evropském trhu patří k nejsložitějším úkolům marketérů. Budování značky je dlouhodobý proces, který má svá pravidla… |
| Tento kurz je určen zdravotníkům. Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu. Definuje vnitřní a vnější klienty.… |
| Tento kurz je určen majitelům firem, manažerům firem, pracovníkům marketingu a pracovníkům obchodů. Seznámí se základními prvky komunikačního procesu… |
| Ciele: Cieľom programu je rozvoj existujúcich „obchodníkov" spoločností. Títo obchodníci majú na starosti kľúčových zákazníkov, ktorí tvoria významnú… |
| Ciele: zvládnuť základné princípy starostlivosti o klientov |
| Vztahový marketing kurz je určen pro: pracovníky managementu, prodeje a marketingu, kteří mají základní znalosti marketingu. rozsah: 1 denabsolvent získá: … |
| Public Relations kurz je určen pro: pracovníky firem a institucí, kteří přichází do styku s veřejností a médii. rozsah: 2 dnyabsolvent získá: … |
| 3) Zadání PR nebo reklmní agentuře - jak vybrat agenturu - jak zadat brief - prezentace nabídek 4) Firemní identita a řízení image značky (příklady z… |
| Jde celkem o šest okruhů (každý cca 2 hodiny) 1) Public Relations - strategie plánování, výzkum cílové skupiny, sdělení, komunikační kanály - různé… |
| Společnost Commservis.com nabízí praktický výcvik (workshop) činnosti před kamerou a s mikrofonem, který se zaměřuje na odstraňování chyb těla, bariér… |
| Na základě zkušeností z desítek mediálních školení jsme připravili speciální mediální trénink pro manažery a vedoucí pracovníky firem i státních… |
| Jak v práci dosáhnout vynikajících výsledků Neurolingvistické programování – NLP – je soubor hlavních zásad, postojů a technik o skutečném lidském… |
| Schopnost vyjádřit myšlenku je téměř stejně důležitá, jako samotná myšlenka Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších… |
| Efektivní prezentace |
| Psychologie prodeje |
| telemarketing - prodej po telefonu telefonování - aneb jak efektivněji a rychleji telefonovat trénink pracovníků call center |
| vyřizování reklamací a stížností jak rozpoznat manipulaci a jak se jí ubránit náročný zákazník, námitky a jejich zdolávání |
| CÍLE MODULU: Naučíte se pracovat s vnitřními obchodní dokumenty (zprá-vami, analýzami, záznamy, manuály aj.); organizovat a vést schůzky, konzultace… |
| CÍLE MODULU: Cílem modulu je definovat roli prodejce. Naučíte se stanovovat, plánovat a dosahovat stanovené cíle, sumarizovat a koordinovat prodejní… |
| Dlouhodobé budování vztahů se zákazníkem a poprodejní péče |
| Informační zdroje a efektivní zjišťování výhodných nabídek |
| Komu je kurz určen: obchodní reprezentanti, poradci, privátní poradci Cíl a přínos: Osvojit si komunikační dovednosti potřebné pro proces vymáhání,… |
| Komu je kurz určen: pracovníci v oblasti prodeje a poskytování služeb Cíl a přínos: Zdokonalit se v efektivním vedení a řízení rozhovoru se… |
| *Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
| Určeno pro: střední a nižší management Cíl: Využívat firemní kulturu jako součást manažerské práce Naučit se rozlišovat vztah pracovníků k firmě a… |
| Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
| Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
| Určeno obchodníkům a obchodním manažerům Cíl Získat nástroje pro plánování a využívání času Najít základní nedostatky v efektivním využívání času… |
| Určeno vedoucím stánků a personálu na výstavách Cíl Pochopit význam personálu a jeho jednotlivé role na stánku Vyzkoušet si jednotlivé fáze… |
| 2 dny Motto: "Telefon je skvělý prodejní prostředek, jen vědět, jak ho používat.? Existuje celá řada výrobků a služeb, které se dají nabídnout… |
| 2 dny Motto:"Ani perfektní výrobek se sám neprodá. Prodávají lidé.? Přístup obsluhujícího personálu v obchodech má výrazný vliv na výši… |
| Co je CIMA: Český institut pro marketing (CIMA)® je občanským sdružením, které působí v oblasti rozvoje pracovníků v marketingu, prodeji… |
| Co je CIMA B: Český institut pro marketing (CIMA)® je občanským sdružením, které působí v oblasti rozvoje pracovníků v marketingu, prodeji… |
| Marketing for HR/Strategic HR Marketing Course Objectives: This seminar provides an overview of marketing in today's complex, rapidly changing… |
| Creating and Implementing Successful Marketing Strategy Course Objectives: This seminar provides an overview of marketing in today's complex… |
| Typ kurzu: rekvalifikační Obsah kurzu: Základy obsluhy PC, seznámení s operačními systémy MS DOS a MS WINDOWS, textový editor MS WORD, tabulkový… |
| Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na… |
| Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na… |
| Školení, na kterém se dozvíte, jak vydělávat pomocí PPC kampaní. Slogan tohoto školení: „Utrácet umí každý, výhodně investovat se člověk musí naučit“… |
| Skolení je zaměřeno na metody vyhodnocování úspěšnosti webových stránek, e-shopů, PR článků, reklamy na internetu (PPC, bannery …), affiliate programů… |
| Výklad základních principů personálního řízení ("management lidského zdroje") na základě skupinové účasti účastníků při modelování personálního života… |
| * úvod do komunikace * verbální a neverbální komunikace * transakční analýza * asertivita, vyjednávání, úspěšné vedení obchodního jednání * kreativita… |
| Během tohoto jednoletého kurzu účastníci získají základní znalosti a dovednosti z oblasti obchodu a zároveň se budou moci intenzivně zdokonalovat v… |
| Cílem tohoto dvoudenního semináře je předat obchodníkům telekomunikační společnosti dovednosti a zručnosti vedení úspěšného prodejního rozhovoru,… |
| Cílem tohoto jednodenního bloku je předat informace o správném použití telefonu k telefonní akvizici a seznámit se základními principy prodeje po… |
| Prezentácia ako nástroj pre rozvoj obchodných príležitostí Stane sa vám niekedy, že obchodník prezentuje nesprávnej osobe? V nesprávný čas obchodného… |
| Nápady a reklama Naučíte se tvořit reklamu, kterou si zákazníci zapamatují Kreativita zaujme, kreativita prodává! Návody, tipy a tajné triky pro… |
| Termín: 30. 5. 2017 Miesto: Bratislava Cena: 5600 Kč + DPH 200 € + DPH Počet výukových dní: 1 (8 vyučovacích hodín)… |