Činnost sama ještě nic neznamená. Teprve zaměření na určený cíl mobilizuje síly a vede k měřitelnému úspěchu. Obzvlášť to platí pro semináře a… |
Kurz vyučující vedení týmů a lidí, využívající rozsáhlé simulace. Jazyk: Anglicky Cena/Objednání Nabízíme Vám tisíce kurzů z oblastí soft skills… |
Cílem kurzu je seznámení se se základy nonverbální komunikace a rozluštění partnerovy (protivníkovy) strategie. Kurz se věnuje dekódizaci řeči těla… |
Praktický kurz zaměřený na osvojení si pravidel společenského chování a jednání, důležitých ve VIP společnosti. Nonverbální prezentace, první dojem… |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Klíčový obsah řešící veškeré aspekty z oblasti byznysu a osobního rozvoje. Jazyk: Anglicky Co je BusinessPro: BusinessPro pokrývá oblast firemního i… |
Zvyšte vaši efektivitu při telefonování Profesionální telefonování se týká každého z nás. Ať už pracujeme jako operátor telemarketingového centra… |
Jak na to, abychom „správně“ motivovali? ¨ „Správně motivovat“ sebe sama i ostatní, aby dosahovali výkonů, které od nich společnost očekává, není… |
Dominantní způsoby vnímání |
Emoční inteligence |
telefonická komunikace jak efektivně komunikovat pomocí telefonu trénink řešení konfliktních hovorů |
prodejní dovednosti - poradenský prodej prodejní dovednosti - přepážkový prodej prodejní dovednosti - pultový prodej prodejní dovednosti - obchodní… |
CÍLE MODULU: Naučíte se včas rozpoznat nákupní chování zákazníků/ klientů a stanovovat prodejní strategie; vést prodejní týmy řídit prodej. Seznámíte… |
CÍLE MODULU: Naučíte se vybírat prodejce podle potřeb své společnosti; vést pohovory a rozhovory s potenciálním a novým prodejcem. Motivovat, učit… |
Správná argumentace a zdolávání námitek v obchodní praxi |
Rozhodovací fáze jednání a úspěšné uzavření obchodu |
Komu je kurz určen: obchodníci Cíl a přínos: Zefektivnit práci vzhledem k času, který je na ni je přidělen. Naučit se organizovat svoji práci.… |
Komu je kurz určen: obchodní reprezentanti, poradci, privátní poradci Cíl a přínos: Zvýšit úspěšnost prodeje s využitím nejmodernějších… |
Řízení komunikačních procesů mezi firmou, organizacemi a relevantními skupinami zákazníků je velice důležité k vytvoření pozitivního image, dobrého… |
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
Určeno pro: Top management, střední management Cíl: Osvojit si dovednosti přípravy, stanovení cíle, vytýčení hlavních bodů, vedení různých typů meetingů… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Určeno pro pracovníky call centra a všechny, kteří jsou v denním styku se zákazníky jako osoby prvního kontaktu Cíl naučit se užívat telefonu jako… |
Určeno obchodníkům a obchodním manažerům Cíl Porozumět sebemotivaci Připravit si cíl na rok a rozplánovat ho do jednotlivých kroků Připravit si… |
2 dny Motto: "Obchod je správná otázka položená ve správný čas.? Umění řídit rozhovor se zákazníkem perfektním kladením otázek je jedním ze… |
2 dny Motto: "Kdo neumí zdolávat námitky, neumí prodávat.? Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu… |
Charakteristika * kvalifikační doklad s celostátní platností - akreditace MŠMT, připravovaná mezinárodní certifikace * VŠ pedagogové a profesní… |
* obecná pravidla společenského styku * pracovní a obchodní styk * telefonický styk * společenské podniky a příležitosti * organizace obchodního jednání … |
Kurz je určený pro pracovníky firem, vyšší a střední management. Účastníci si v něm rozšíří komunikační dovednosti, naučí se rozlišovat různé typy… |
Kurz je pro všechny, kteří potřebují znát práci s financemi ve firmě. Seznámí se se základními otázkami finančního řízení, využívání informací z… |
Základy efektivního sdělování, komunikace s reportérem, zvládání krizových situací |
Program AngličtinaPRO Marketing zahrnuje tyto moduly: Jazyk marketingu Marketingová terminologie – seznámíte se s nezbytnou porcí marketingových… |
Program AngličtinaPRO Právo zahrnuje tyto moduly: Občanské právo Přestupkové právo – osvojíte si klíčovou terminologii. Občanskoprávní řízení… |
Brand Management II. Course Objectives: This module will focus on how to create powerful brands using the different elements of a successful… |
Proposition and Product Marketing Course Objectives: This seminar examines how an organization can successfully identify, develop and manage… |
Program nabízí kompletní kvalifikaci a je vysoce prakticky zaměřený. Učitelé získají dovednosti a zkušenosti, které jsou potřebné pro vstup jejich… |
Program nabízí kompletní kvalifikaci a je vysoce prakticky zaměřený. Učitelé získají dovednosti a zkušenosti, které jsou potřebné pro vstup jejich… |
Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na… |
Co znamenají obchodní schopnosti v programu výuky angličtiny? Jedná se o program krátkého kurzu, jenž rozvíjí na jedné straně obchodní schopnosti, na… |
Školení zaměřené na metody využití sociálních sítí za účelem budování značky, propagace produktů, vztahy s veřejností (PR – Public Relations) a vztahy… |
Školení je zaměřeno na osvědčené metody zvýšení návštěvnosti webových stránek. Na školení vám představíme techniky optimalizace webových stránek, čímž… |
Obsah semináře: * Význam firemní kultury * Co tvoří firemní kulturu ve vaší společnosti * Charakteristiky firemní kultury * Potřeba změny firemní… |
Cieľ kurzu: Uvedomiť si dôležitosť tréningu a koučingu obchodných zástupcov, naučiť sa techniky tréningu a poskytovanie spätnej väzby formou… |
Cieľ kurzu: Zdokonaliť sa vo vyjednávaní o podmienkach dodávky a o jej cene tak, aby výsledok vytváral predpoklady pre dlhodobú spoluprácu, oboznámiť… |
Obsah semináře: *NLP je jedním z nejmocnějších nástrojů, které má obchodní svět k dispozici *Je možná nejúplnější syntézou moderních psychologických… |
Určeno pro: obchodníky, kteří potřebují dělat efektivní crosselling převážně u stávajících klientů Trénink je určen pro pracovníky, kteří standardně… |
Určeno pro: obchodníky, kteří chtějí těžit i z „nepříznivých“ obchodních jednání a kontaktů Trénink je zaměřen na zvládání „nepříjemných situací v… |
účastníci se seznámí s principy budování a udržování vztahů se zákazníkem a měli by si osvojit potřebné dovednosti. Měli by dokázat identifikovat… |
Cílem tohoto několikadenního obchodně-marketingově zaměřeného semináře je předat informace z oblasti psychologie prodeje, prodejních technik a… |