Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 751800 - chcete vidět všech 2473 kurzů zaregistrujte se
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…
Dvoudenní výcvikový kurz určený jak pro pracovníky obchodních útvarů podniku, ale i pro ostatní, kteří přicházejí do osobního kontaktu se zákazníkem.…
Dvoudenní výcvikový kurz určený jak pro pracovníky, kteří mohou přijít do kontaktu se zástupci hromadných sdělovacích prostředků, ať už vědomě (…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s…
* Pasivní, agresivní nebo asertivní? Asertivita jako strategie jednání (V, SD). * Základní asertivní práva, povinnosti a techniky (V, SD, PC). *…
* Nezbytně nutné teoretické minimum (V, SD, ST). * Příprava prezentace = 98% úspěchu: určení záměru, analýza cílové skupiny, systematická stavba…
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:…
Pro koho zejména: - manažeři a jejich sekretariát - obchodní zástupce - spojovatelé ve firmě Cíl semináře: Vycvičit účastníky v dovednostech…
Trénink pracovníků, kteří zastávají nebo by měli zastávat funkci lektora vnitropodnikových seminářů a kursů, je zaměřen především na výcvik…
Nadstavbový seminář obsahuje základy efektivního působení na lidi, praktické techniky nefinanční motivace, neverbální komunikace a dalších…
Příprava porady - organizační zajištění (místo, čas, prostředí, počet osob), stanovení si cíle porady Zákonitosti řízení porady - promítání svého…
Význam prvního dojmu při jednání s lidmi, tvorba vlastního image - vzhled, komunikace, charisma, vliv psychologie barev na atmosféru jednání…
Stress management. Syndrom vyhoření a efektivní obrana. Efektivita práce. Jak zvládat obtížné telefonáty. Efektivní komunikace. Analýza poznatků…
Trendy v telemarketingu. Analýza zkušeností. Brainstorming. Efektivita práce. Syndrom vyhoření a prevence. Jak udržet kvalitu. Stress management.…
Tak co, světáci? Suchopárně a nebo s humorem? Příhody jak je život přinesl a přináší, zasazené do žádoucích regulí vystupování ve společnosti.…
Workshop určený všem ženám i mužům, kteří mají zájem o rozvoj a svého manažerského a osobního stylu. Přineseme vám aktuální informace, novinky,…
Žádoucí vlastnosti a dovednosti servisního technika Jaký by měl být ideální servisní technik z různých úhlů pohledu? Do jaké míry se tomuto ideálu…
URČENO: Všem pracovníkům.Vhodné pro ucelené pracovní skupiny (týmy) i za účasti jejich šéfů. CÍL: Prohloubit poznání sebe sama směrem k účinnějšímu…
URČENO: Pro vedoucí pracovníky všech úrovní a vybrané kategorie pracovníků s předpokladem většího podílu prezentačních aktivit. U každé skupiny je…
A good idea never sold itself. Whatever your historic performance and the calibre of your people, sales and presentation skills training reminds them…
Guiding you through a subtle understanding of your clients' requirements and priorities, this course unlocks the decision-making process which can…
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje…
Školení a kurzy organizujeme na základě projeveného zájmu našich klientů. Jsou vždy tzv. "šité na míru" pro konkrétní potřeby v oblasti rozvoje…
Rozsah: 2 dny Témata: ? Metodika "competitive debating" ? Konstrukce projevu (analýza problému, rozbor situace, cíle argumentace) ? Struktura…
Motto: " Komunikace představuje moc. Kdo se naučí ji efektivně využívat, může změnit svůj pohled na svět i pohled, kterým svět pohlíží na něj."…
rekvalifikační kurz
rekvalifikační kurz
Účastníci zvládnou: jednotlivé fáze obchodního jednání na komunikační i emoční úrovni základní principy budování dlouhodobé spolupráce s partnery,…
Účastníci zvládnou: teoretické poznatky týkající se základních faktorů úspěšné prezentace cílený postup v propracování obsahové stránky prezentace…
Kurz seznamuje s jednotlivými druhy konfliktů a příčinami jejich vzniku a umožňuje procvičit si různé způsoby jejich zvládání. Obsah kurzu: *…
Úvod - klíčový význam komunikace pro úspěšné vedení týmů a organizací 1) Komunikace jako hlavní činnost vedoucích pracovníků 2) Proces komunikace,…
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z…
Naše vysoce efektivní nástroje úspěšně podpořily přední české i nadnárodní společnosti. Naše expertýza společně s detailní znalostí trhu garantují…
Cílem semináře je naučit účastníky facilitaci, tj. efektivnímu vedení porad a jednání, řízení diskuse a řešení problémů ve skupině. Vysvětlit jim…
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Jednotlivé moduly je možno libovolně kombinovat dle individuálních požadavků Vaší společnosti.
Kurz akreditovaný MŠMT k vydávání celostátně platných osvědčení
Kurz akreditovaný MŠMT k vydávání celostátně platných osvědčení
Nákupní marketing Analýza trhu Nákupní jednání a jeho analýza Argumenty a možnosti manévrování nákupčího Sledování dodržování závazků Důležitost…
Postoj a hlas Jak správně telefonovat Stížnosti po telefonu Uzavírání jednání Pravidla jednání po telefonu Jazyk - jasnost mluvy Komunikační techniky…
V rámci našich vzdělávacích programů, využíváme pro splnění cílů našich zákazníků, následující techniky: Individuální práce Workshop Brainwriting…
V rámci našich vzdělávacích programů, využíváme pro splnění cílů našich zákazníků, následující techniky: Individuální práce Workshop Brainwriting…
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a…
Každý jednotlivý pracovník svým chováním a vystupováním vytváří vizitku firmy, kterou reprezentuje aniž by chtěl. Na základě chování pracovníka…
Obchodní zástupce svým vystupováním, chováním a jednáním prezentuje nejen výrobek, ale také svou firmu. Při samotném prodeji nezáleží až tak na…
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je…
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je…