Marketingové kurzy

Marketingové kurzy - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 701750 - chcete vidět všech 2473 kurzů zaregistrujte se
Zakázkové kurzy jsme pro Vás schopni realizovat z nabídky otevřených kurzů v této oblasti a dalších témat, např.: Strategický marketing Firemní…
Cieľ kurzu: Zostavovať zoznam najčastejšie sa vyskytujúcich námietok, spracovať argumentáciu na vybrané námietky, intenzívnym tréningom zdokonaliť…
Cieľ kurzu: Poukázať na oblasti, ktoré pomáhajú jednotlivcom vytvárať väčšiu presvedčivosť v osobnej komunikácii, pochopiť cyklus sebauvedomovania ako…
NÁSTROJE MANAGEMENTU K OVLIVˇNOVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Strategie získání, udržení a rozšiřování zákazníků a CRM Vliv firemní kultury na zákazníka Vnitřní a vnější…
Cílem kurzu je ukázat co to je vyjednávání,jak se na něj připravit, jaké má zákonitosti, pravidla  a také úskalí.
 účastníci se seznámí se základními pravidly komunikace a způsoby komunikace. Měli by být schopni identifikovat typy vyjednávání a přizpůsobit tak…
 účastníci by měli být schopni zvládat vedení týmu, rozhodovat i určovat priority. Měli by být schopni komunikovat s podřízenými i nadřízenými. Měli…
Slávny Henry Ford raz povedal: „Ja viem, že som vyplytval polovicu peňazí použitých na reklamu. Nanešťastie, neviem ktorú.“ Podľa našich pozorovaní…
Záměr workshopu Jednou mi říkal jeden můj známý: "Největší peníze v budoucnosti firmy vydělají na službách a své schopnosti a pohotovosti přinést…
Zaoberali ste sa niekedy otázkami typu: Čo presne znamenajú pojmy marketing, propagácia, diseminácia? Čo spôsobí, že naša marketingová kampaň skutočne…
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále…
Jak funguje školení na míru Upřesníme si, pro jaké pozice zaměstnanců je školení určené a jak budou dotyčné osoby se získanými informacemi dále…
Školení je koncipováno jako strategická hra. Účastníci ve skupinách vytvoří vlastní společnosti, které proti sobě bojují na jednom konkurenčním trhu.…
Základní světově uznávaná metodika pro B2B prodej. Školení pomámá účastníkům uchopit základní principy fungující při netriviálním prodeji. Cílem je…
Komu je seminář určen: Pro ředitele a manažery týmů, ale i poradce, kteří chtějí být připraveni získat pro sebe a své interní /externí/ klienty…
Marketing a harmonie — tvorba a spolutvorba značky Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management Osvojíte si roli zadavatele reklamy…
Naučte se využívat marketing v personalistice a ovládat značku zaměstnavatele jako hlavní nástroj, která vám pomůže přitáhnout a udržet nejlepší…
Zásady time managementu a stres managementu 1 denní seminář 9.00 – 16.00 hod. Praha 18.6.2015 Cena kurzu 3250,- Kč / osoba stres – psychické…
CENOVO VÝHODNÉ BALÍČKY KURZOV 760 €/ 21 120 Kč + DPH IBM SPSS Statistics Base: Základy modulu + praktiká + Základné štatistické procedúry IBM…
Segmentácia je jednou zo základných metód marketingového riadenia. Jej cieľom je nájsť homogénne skupiny zákazníkov s podobnými vlastnosťami a…
Cíl: Získat přehled o možnostech využití marketingových nástrojů v zákazníkově rozhodovacím procesu a možnosti, jak zvýšit prodej poskytováním…
Cíl: Seznámit se specifiky mezinárodního prostředí, hlavními formami vstupu na zahraniční trhy, základními koncepcemi a podnikatelskými strategiemi…
Požadavky koncernu VW se popisují jako všeobecné požadavky na dodavatele nakupovaných dílů, které musí dodavatel při vypracování nabídky zohlednit a…
Je důležité si uvědomit, že i když ještě neznáte výsledek hodnocení projektu, samotným podáním žádosti o dotaci se dostáváte do pozice „potenciálního…
Jak vybudovat a udržet zákaznické vztahy? A jak si vytvořit efektivní obchodní dovednosti, které naši práci podpoří? Umění rychlého raportu klienty…
Určeno pro * osoby tvořící webové stránky a emailingy: web grafiky/designéry, marketingové pracovníky * osoby zadávající/zodpovídající za tvorbu…
Určeno pro marketingové manažery a pracovníky oddělení propagace malých a středních společností, pro které jsou hlavní cílovou skupinou firmy. Cíl:…
Cíl kurzu: Naučit plánovat, připravovat, vést a zakončit efektivní pracovní jednání či poradu, která bude přínosem pro celý tým. Nejvhodnější pro: …
Cíl kurzu: Vysvětlit zásady a principy motivace a demotivace. Analyzovat stávající styl podporujícího motivujícího/demotivujího vedení. Naučit se…
Kurz je pořádán ve spolupráci s Obchodní akademií Praha, s.r.o.. Zájemci se mohou účastnit veřejného kurzu (denní, odpolední nebo víkendové,  max. 8…
Vstupte s námi do tajů rétoriky. V dnešní době vzrůstá potřeba mluvených vystoupení, ať už za účelem informovat, přesvědčit či prezentovat. V této…
  Mezilidské vztahy (3 dny) Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s…
Zaměření programů Rozvojové programy se zaměřením na evropská pravidla společenského chování a obchodní etiketu jsou specializované především na:…
Určení semináře Po absolvování tohoto programu budou účastníci umět bez problémů identifikovat různé situace a druhy komunikace tak, aby si mohli…
  Jak se liší sociální sítě od jiných komunikačních kanálů Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy…
  Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit Obsah prodává…
Cíl Efektivně zvládnout metodu, vedoucí ke zvýšení kreativity a výkonnosti týmu Obsah Jak vést warming-up Osobní míra kreativity TEST E.S.O. Motivace osobní…
Úvod Program je určen pro manažery, marketingové specialisty, copywritery a všechny ostatní pozice vyžadující kreativní řešení v krátkém časovém úseku…
* Cílem je získání základních dovedností pro prodej koncovým zákazníkům.Cílem je orientace na zákazníka s důrazem nejenom na to co se prodává, ale…
* Cíl: naučit posluchače sebevědomému a erudovanému vystupování na veřejnosti, absolventi se naučí přesvědčivě argumentovat a podpořit svůj verbální…
Aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu „Obchod, prodej i marketing je o logice. Pokud ji používáte, prodáváte. A Vaše prodeje…
Více jak 80 % z toho, co je na nás vidět, jsou oděvy. Jsou nedílnou součástí naší komunikace. Jsou více než jen oblečení. Oděv je vyjádřením úcty ke…
Pokud dnes na něčem stojí svět, tak jsou to vztahy. Jejich budování však závisí právě na lidech. Účastníci se dozví, jak se moderní etiketa vyvíjí v…
Jak reagovat na námitky zákazníků a jak správně argumentovat. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle…
Nadšení a pozitivní myšlení je základem každého úspěšného prodeje. Po dohodě je možné, vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru"…
Charakteristika: V podnikovém systému vzdělávání zaujímají významné místo interní lektoři z řad managementu a odborných pracovníků firmy. Pro jejich…
Charakteristika: Cílem kurzu je naučit lektory, jak vtáhnout posluchače do problému, motivovat a vést je k aktivní účasti na řešení výukových či…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb…
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z…